Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko rajoittunut, kun en ymmärrä noita nykyasuntoja, joissa makuuhuoneen leveys = sängyn pituus?

Vierailija
12.03.2019 |

Ja makuuhuoneeseen kuljetaan kahden oviaukon kautta sängyn vallatessa kokonaan huoneen keskiosan.

Todella laadutonta asumista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin tupakeittiöstä. Vietän paljon aikaa keittiössä (tykkään kokkailla), enkä halua syrjäytyä sinne.

Neliöt ovat ongelma. Katselin äsken kaksioita Kangasalta, ensi vuonna valmistuvassa kohteessa myynnissä 2 h+k 34,5 neliötä. Ja minä kun pidin 39 neliön kaksiota persläpenä. Se onkin sentään koirankoppi.

Vierailija
22/31 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vissiin YH / sinkku-asuntoja.

Käytiin taannoin vaimon kanssa katsomassa isompaa asuntoa.

Nykyinen 73m2 vuosimallia 1974, se uusi mitä katsottiin oli 85m2 (2015).

Lisäneliöt oli hukattu typerällä suunnittelulla. Makkarit oli naurettavan pieniä ja keittiö-olohuone-yhdistelmä suhteettoman suuri, mutta niin typerästi suunniteltu, että ilmeisesti arkkitehti ajatteli, ettei asukas halua sijoittaa mitään metriä leveämpää seinän viereen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas häiritsee ettei löydy asuntoa missä olisi 2 pientä lastenhuonetta.

Olen vähän kolmioita katsella, josko niistä saisi muokattua neliötä. Silloin vain tuppaa aina jäämään ikkunattomaksi toinen lastenhuone.

Tässä sinulle, saat myös ap:n makuuhuoneen: https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/vantaa/14903964 

Hahahahahahhhh, mikä hinta :D

Maksatteko hullut alle 90 neliöstä melkein puoli milliä :D

*kieriskelen ja ulvon naurusta*

Vierailija
24/31 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä tulevia slummiasuntoja. Rikkaat asuvat kartanoissa, prolelle on varattu 8 neliötä per henki á 1000 €/kk vuokralla.

Vierailija
25/31 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli yhteen muuttaessamme kolmio, jossa oli makkari, johon ei mahtunut 140 cm leveämpää parisänkyä jos tahtoi mahtuia kulkemaan kaappien edessä ja tahtoi pitää yöpöydät, sekä makkari, jossa oli parveke ja noin 20 neliötä. Lisäksi olohuone ja keittiö ja eteinen. Jostakin syystä tässä isommassa huoneessa ei ollut lainkaan kaappeja, kun taas pienemmässä niitä oli viisi suurta kiinteää, mikä tekikin siitä niin sillipurkin. En ymmärrä, miten vaikeaa olisi ollut tehdä kaksi kohtuullisen kokoista makkaria ja kaapit molempiin, eikä niin, että toinen on käytännössä ylisuuri vaatehuone ja toiseen täytyisi jo hankkia tilanjakaja.

Vierailija
26/31 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs makuuhuoneen pituus?

Vierailija
27/31 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas häiritsee ettei löydy asuntoa missä olisi 2 pientä lastenhuonetta.

Olen vähän kolmioita katsella, josko niistä saisi muokattua neliötä. Silloin vain tuppaa aina jäämään ikkunattomaksi toinen lastenhuone.

Tässä sinulle, saat myös ap:n makuuhuoneen: https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/vantaa/14903964 

Saako samaan hintaan myös ap:n makuuhuoneeseen?

Vierailija
28/31 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen tilaa ja avaruutta ympärilleni. Niinpä meitä asuu 2 henkilöä 350m2 talossa.

Ei törmäillä tosiimme eikä huonekaluihin eikä tv:tä tarvitse pitää olohuoneessa vaan sille on ihan oma huone. Makuuhuoneessa on tilaa ja ilmavuutta. Näin minä haluan asua.

Vierailija
29/31 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin törmäsin kun muutin pk-seudulle työn takia. Kaksiota olin itselleni katsomassa ja pari asiaa tuli jatkuvasti vastaan joista en pitänyt: 1) olemattoman kokoiset makuuhuoneet ja 2) avo/tupakeittiöt. Sellaista en lopulta sopivalta alueelta ja sopivaan hintaan löytänyt jossa ei olisi kumpaakaan näistä, mutta sellaisen löysin jossa sentään makkariin mahtuu parisängyn lisäksi kulmapöytä etätyön tekemistä varten. Ja on lisäksi erillinen vaatehuone. Keittiö on kyllä sitten tupamallia eli olkkarista täysin avoin yhteys keittiöön. Mutta ehkä se 51 neliön kämpässä on järkevääkin ettei erillistä kopperoa laiteta keittiölle. Tosin en kyllä tykkää siitä että kun vieras istuu sohvalla niin näkee suoraan keittiön laitteet, tiskipöydän jne.

Vierailija
30/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua yhtään mistä ap puhuu.

Alapeukuttajat olisi voineet samalla vaivalla linkittää tänne jonkun esimerkin.

Vierailija
31/31 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua yhtään mistä ap puhuu.

Alapeukuttajat olisi voineet samalla vaivalla linkittää tänne jonkun esimerkin.

Etuovelta mikä tahansa uusi kerrostalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan