Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö ihminen päättämään, että haluaa kuolla tiettynä ajankohtana ja kuolla sitten luonnollisesti silloin?

Vierailija
12.03.2019 |

Onko teillä tiedossa tapausta, että näin olisi käynyt tai uskotteko sen olevan mahdollista?
Kylässä mistä olen kotoisin, kulkee kaupunkitarina jonka mukaan eräs mies vammautumisen. Hän sanoi parantuvansa halvaukseata 248 (tms) päivän kuluttua ja täsmälleen niin kävi. En tiedä, voiko se olla totta. Olen miettinyt voiko sama toteutua toisinkinpäin: jos joku kovasti haluaa kuolla, mutta ei halua tehdä itsemurhaa, niin voiko silti päättää tietyn ajan milloin vaikka viimeistään aikoo lähteä, ja elimistö alkaa toteuttaa tätä käskyä ajatusten mukaisesti jollain tavalla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin, kun jotain oikein kovasti toivoo, se toteutuu?

Ystäväni aikoinaan (ollessamme lapsia) sanoi, että hän tulee kuolemaan 40v ja niin kävi.. En tiedä toivoiko kuolevansa, mutta liikenneonnetomuudessa menehtyi.

Itselleni on vuosien aikana on tapahtunut asioita joita olen kovasti toivonut ovat toteutuneet. Ja ne on asioita joita olen vain mielessäni toivonut, en siis ääneen sanonut kenellekään.

Lotossa tai missään arpajaisissa en ole voittanut, vaikka sitä olen toivonut viimeiset 45 vuotta.

Voimmeko ajatuksilla vaikuttaa siihen mitä saamme tai mitä tapahtuu?

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin, kun jotain oikein kovasti toivoo, se toteutuu?

Ystäväni aikoinaan (ollessamme lapsia) sanoi, että hän tulee kuolemaan 40v ja niin kävi.. En tiedä toivoiko kuolevansa, mutta liikenneonnetomuudessa menehtyi.

Itselleni on vuosien aikana on tapahtunut asioita joita olen kovasti toivonut ovat toteutuneet. Ja ne on asioita joita olen vain mielessäni toivonut, en siis ääneen sanonut kenellekään.

Lotossa tai missään arpajaisissa en ole voittanut, vaikka sitä olen toivonut viimeiset 45 vuotta.

Voimmeko ajatuksilla vaikuttaa siihen mitä saamme tai mitä tapahtuu?

Ei ole kyse toivomisesta. Vaan sun täytyy uskoa siihen täysin, alitajunnassa.

Vierailija
22/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten välillä on muuten eroja, mitä tämmöiseen kuolemiseen tulee, esim. syntymäpäivä voi olla naisilla elinkaarta pidentävä, kun taas miehillä elinkaarta lyhentävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kertoi nuorena, että ei tule elämään ylioppilaskirjoitusten yli.

Nyt hän on jo 36 vuotta ja toipunut masennuksesta.

Ei kuolemaansa voi ennustaa, sattumankauppaa. Jälkeenpäin ihmismieli vain yrittää rakentaa merkityksiä ja tarinaa kaikesta höpötyksestä mitä joku on joskus laukonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi