voisiko joku tuoda ja laittaa minulle ruokaa?
Ei ole mikään hätä mutta laiskottaa, kaapit tyhjät ja kauppaan 20km. Lisäksi olen hirveän huono kokki. Ja pizzaonline ei kuljeta korpeen.
Voin tarjota korppukahvit jälkiruuaksi
Kommentit (12)
Jos noin kaukana asut kaupasta, kannattaa pitää kuiva-ainekaappi ja pakastin hyvin varusteltuina.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin kaukana asut kaupasta, kannattaa pitää kuiva-ainekaappi ja pakastin hyvin varusteltuina.
Pitäis joo mutta purkkihernekeiton ja nötkötin minä söin jo viikonloppuna kun silloinkin laiskotti, siksikin on tyhjää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis joo mutta purkkihernekeiton ja nötkötin minä söin jo viikonloppuna kun silloinkin laiskotti, siksikin on tyhjää
Osta seuraavalla kerralla enemmän purkkeja kerralla.
Mä en asu noin kaukana kaupasta, mutta siltikään mulla ei ole ikinä kaapit tyhjät.
OTa MULT POSKEE SAMAA AIKAA NII VOIN KOKKAA UUUUUUUH
Uuuh mama uuuh anna mulle piiskaa uuh mama uuuuuuuuuuh haluun tuntee sun analiin mun ympärillä uuuuh mama uuuuuuuuh mä ihan kohta tuuun uuuuuh mama uuuh ota lahjas eli avaa suu uuh mama uuuh uuuh uuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuh
kai se on sitten syötävä ne korppuja, onhan nyt paastokin ja sille
Mie voin tulla! 20e/h.
Tarviisitkö sie sisäkköä?
T: Liinu
Vierailija kirjoitti:
Mie voin tulla! 20e/h.
Tarviisitkö sie sisäkköä?
T: Liinu
Jos sanot että "mie" niin et varmasti ehdi kriittisessä ajassa tänne
Kyllä se on reipastuttava ja lähdettävä kauppaan. Mutta ruokaa en laita, kun kerran kylälle asti lähtee niin pizzapaikka palvelee
Jos olet nainen ja tarjoat päuväkahviseuraa myös niin voin tuoda.
No ei tule varmasti kukaan avuksi kun rehellisesti pyytää.
Oisko pitäny satuilla että olen neliraajahalvaantunut yh jonka poika on naekkari ja tytär kuolemansairas ja marsu masentunut enkä ole syönyt sitten viime laman