Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten herkkä voi selvitä valittavista asiakkaista. En jaksa enää yhtään!

Vierailija
12.03.2019 |

Miten te muut herkät ihmiset jaksatte asiakaspalvelutyötä, jossa saatte kuulla koko ajan pelkkää valitusta joka asiasta? Useimmille asioille en voi mitään. Olen vähän kuin joku sylkykuppi, johon puretaan kaikki paha olo. Olen kai liian herkkä tähän työhön. Otan kaiken itseeni ja sitten ahdistaa. Kotiin päästyäni meinaan itkeä. Olen niin väsynyt, että menen peiton alle eikä tee mieli enää ikinä nähdä ihmisiä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastaajille. Nyt tuntuu jo vähän paremmalta. Ehkä aika nuori ikänikin vaikuttaa. Minulla ei ole juurikaan itsevarmuutta ja olen vähän ujokin. Ehkä olen helppo kohde. Olen täällä töissä yksin ja tällainen vastuu ahdistaa. Olen pärjännyt paremmin paikoissa, joissa on muitakin työntekijöitä ja yksi vastuuhenkilö.

Olen yrittänyt opetella vähemmän herkäksi mutta olen ollut aina tällainen. Siitä on vaikea opetella pois.

Ap.

Vierailija
22/24 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan on perseestä. Mutta vertaistuki auttaa, jos ei ole työkavereita, niin hyvää viihdettä saa revitty aasiakas.net sivuilta, jossa aspat jakaa hullujen asiakkaiden eli aasien kohtaamisia. Ja se on myös fakta, että paljon mielenterveysongelmaisiakin tuolla kylillä piisaa suutaan soittamassa. Mutta kyllä aika kovettaa, itsekin joskus kahvitauon vessassa itkenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tosiaan vaikuttaa tuohon. Nuorelle ja aralle uskalletaan rähistä. Itse olen kanssa asiakaspalvelutyössä, mutta en kuuntele hetkeäkään asiatonta rähinää. Reklamaatiot hoidetaan asiallisesti, mutta mitään mussutusta en kuuntele minuuttitolkulla. Minulle ei makseta sylkykuppina olosta, joten en ole sellainen. Hyvin on toiminut.

Vierailija
24/24 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Osaat hyvin pukea sanoiksi tilanteesi, se tulee auttamaan sua vielä paljon tulevaisuudessa.