Ulkosuomalainen AV-mamma: missä päin olet?
Ja oletko bongannut muita AV-mammoja mahd. suomi-koulujen tai muiden vastaavien suomalaisten ompeluseurojen tapaamisissa?
Hyvä jos maan viitsin itse laittaa, sellanen olo monesti, että sitä jää ns. kiinni saman tien.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:03"]
Repesin tuolle paidalle. Mä vietän täällä aina silloin tällöin aikaa, vaikka olen lapseton. Lontoo on sijainti. Uskon tuolta Suomi-kirkolta löytyvän aika paljon av:lla hengaavaa porukkaa mutta itse harvemmin siellä olen...
[/quote]
Sama! Ei lapsia enkä juuri käy kirkolla... Mistä sut vois löytää?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 23:14"]
Repesin tuolle paidalle. Mä vietän täällä aina silloin tällöin aikaa, vaikka olen lapseton. Lontoo on sijainti. Uskon tuolta Suomi-kirkolta löytyvän aika paljon av:lla hengaavaa porukkaa mutta itse harvemmin siellä olen...
[/quote]
[/quote]
Hei aletaanko kavereiksi? Kaipaisin sellaista tyttökaveria, jonka kanssa voisi jutella ja lenkkeillä ja shoppailla ja ehkä käydä pubeissakin?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 23:16"]
[/quote]
[/quote]
Hei aletaanko kavereiksi? Kaipaisin sellaista tyttökaveria, jonka kanssa voisi jutella ja lenkkeillä ja shoppailla ja ehkä käydä pubeissakin?
[/quote]
Ok! En oo hakeutunut suomalaisten seuraan täällä jos ei ole ollut muuta yhteistä, mutta AV yhdistäisi!
Tukholmassa jo 29 vuotta. En tosin ole mamma ollenkaan, mutta muuten luen tätä bebistä.
Kolmas Kanadasta ilmottautuu. Mistä päin muut ootte? Mää oon SK : sta : )
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 23:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ok! En oo hakeutunut suomalaisten seuraan täällä jos ei ole ollut muuta yhteistä, mutta AV yhdistäisi!
[/quote]
Kerropa jotain itsestäsi:) Siis ei mitään henkilökohtaista, mutta mistä pidät, mitä harrastat jne?
Hollannista moi, ja tunnen taalla paljon muitakin suomalaisia!
Juuri muutimme Kölnistä Itävaltaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 23:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kerropa jotain itsestäsi:) Siis ei mitään henkilökohtaista, mutta mistä pidät, mitä harrastat jne?
[/quote]
Liikuntaa harrastan monipuolisesti, käyn kaikenlaisissa tapahtumissa, kokeilen uusia harrastuksia, patikoin.. Pe-iltana todennäköisemmin elokuvissa/jossain tapahtumassa (tai AV:lla ;)) kuin pubissa, mutta niissäkin välillä.
en ole kovin shoppailija- tai muotihenkinen, niin en ole ainakaan Lontoon suomalaisten blogeista löytänyt kiinnostavia.
Entäpä sinä?
Tykkään liikunnasta ja ulkoilusta (tosin se on jäänyt viime aikoina aika vähälle johtuen superpitkistä työpäivistä, mikä näkyy myös vyötäröllä). Shoppailusta tykkään sen verran, että käyn kerran kuussa Lushilla ostamassa lisää kasvorasvaa ja henkalta uudet sukkikset. Tykkään myös käydä kirppareilla ja antiikkitoreilla etsimässä aarteita. Pidän elokuvista, musiikista ja kirjoista, ja kaipaisin kaveria erilaisiin tapahtumiin (teatteri, taide jne) kun suurin osa kavereistani on nimenomaan niitä pubi-ihmisiä.
Asun Greenwichin suunnalla, missä sinä?:)
Vähän pohjoisempana, en viitsi tarkkaan laittaa tänne ;)
Kyllä mä lähtisin mielellään vaikka johonkin Itä-Lontoon kirpparille (tai muuallekin) penkomaan (suosituimmat turistipaikat on tullut jo kierrettyä, mutta johonkin uuteen ja jännään :) tai johonkin taide- tai teatterijuttuun.
Joo niin minäkin! Onko sulla anonyymiä spostiosoitetta, johon voisin laittaa viestiä?
Mä olen ollut vaihto-oppilaana Ontariossa. Tykkäsin Kanadasta ihan kauheasti, haluaisin muuttaa sinne heti uudelleen jos vain töitä saisi:)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 01:27"]
Vähän pohjoisempana, en viitsi tarkkaan laittaa tänne ;)
Kyllä mä lähtisin mielellään vaikka johonkin Itä-Lontoon kirpparille (tai muuallekin) penkomaan (suosituimmat turistipaikat on tullut jo kierrettyä, mutta johonkin uuteen ja jännään :) tai johonkin taide- tai teatterijuttuun.
[/quote]
Niin ja ihan kokemuksesta ajattelin kysyä, minkä ikäinen olet?
Mä olen Tanskassa. En ole suomalaisten kassa tekemisissä täällä lainkaan, mutta paljon taitaa olla suomalaisia. En tosin tiedä, onko paljon lapsiperheitä. Taitaa suurin osa olla nuoria opiskelijoita lyhyemmällä visiitillä.