Ulkosuomalainen AV-mamma: missä päin olet?
Ja oletko bongannut muita AV-mammoja mahd. suomi-koulujen tai muiden vastaavien suomalaisten ompeluseurojen tapaamisissa?
Hyvä jos maan viitsin itse laittaa, sellanen olo monesti, että sitä jää ns. kiinni saman tien.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:38"]
Irlannin etelärannikolta, iltaa! Muut suomalaiset täällä käyvät lähinnä kaksplussalla, eli olen ainoa av-mamma. :-)
[/quote]
Lucky you :)
Pohjois-Saksasta terkkuja! En tiedä missä muut palstailee, voisi ehkä testata laittamalla jonkun "Mies söi kanasuikaleet"-paidan tapaamiseen, että putoaako kukaan :D
Hälsningar från södra Sverige! Asuinpaikkakunnallani en ole tavannut yhtään "lapsellista" suomalaista, enkä käy missään Suomi-tapaamisissakaan, lapsikin ihan tavallisessa ruotsalaisessa koulussa.
Kanadasta. En ole toistaiseksi muita bongannut. Paita harkintaan :)
Repesin tuolle paidalle. Mä vietän täällä aina silloin tällöin aikaa, vaikka olen lapseton. Lontoo on sijainti. Uskon tuolta Suomi-kirkolta löytyvän aika paljon av:lla hengaavaa porukkaa mutta itse harvemmin siellä olen...
Vau,
olkaa tosi kiitollisia kun löytyy joku kontakti, aina on hyvä olla oma verkosto.
P.S. TULEE AIKA KUN OOTTE TAAS SUOMESSA
Vau,
olkaa tosi kiitollisia kun löytyy joku kontakti, aina on hyvä olla oma verkosto.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:06"]
Vau,
[/quote] USA. Ei tule aikaa etta olisin taas Suomessa.
Ulkomailla mutten kehtaa sanoa missä sillä joku voi tunnistaa! Näissä ketjuissa on kyllä vilahdellut av-mammoja täältäkin päin.
Kanadasta hei. Pakko etsia toi kanasuikale-ketju, joskaan talla alueella ei ole juurikaan muita suomalaisia.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:16"]
Kanadasta hei. Pakko etsia toi kanasuikale-ketju, joskaan talla alueella ei ole juurikaan muita suomalaisia.
[/quote]
Niitä on aika monta ketjua, joten ole tarkkana mihin tukiryhmään liityt :D
terv. munaton linja-tukipuhelin
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:09"]
Ulkomailla mutten kehtaa sanoa missä sillä joku voi tunnistaa! Näissä ketjuissa on kyllä vilahdellut av-mammoja täältäkin päin.
[/quote]
Et kai tarkoita minua, ups?
Norja. En tiedä käykö muut Suomi_mammat täällä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:09"]
[/quote]
Et kai tarkoita minua, ups?
[/quote]
Just sua. Mutta älä kerro että mäkin olen täältä! PLIIS!!!!
no niin taakin viela, etta noita ketjuja ois sitten useampia. Luin yhden. Onneksi meilla ei ole annettu miehelle koskaan mitaan ihmistenruokaa. Tai no lapset joskus heittaa herkkuja poydasta. Ukko elelee valittelematta miestenruoalla, joten kanasuikale-tukiryhmalle ei liene sittenkaan tarvetta...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:28"]
MIksi Ruotsiin tuli alapeukku?
[/quote]
En tiedä.
Nyt Ruotsi sai myös yläpeukun. Var sa god! (kuvittele tuohon ruots.o, bitte sehr :) )
Irlannin etelärannikolta, iltaa! Muut suomalaiset täällä käyvät lähinnä kaksplussalla, eli olen ainoa av-mamma. :-)