Poikayståvääni luullaan lapsekseni
Tämä on varmaan väärä paikka purkaa asiaa, kumminkin saa vain lisää haukkuja. Mutta tänään poikaystävältäni kysyttiin ”onko tuo äitisi?”..... hän on 27 vuotta ja minä 26 vuotta. Kyllä alkoi ahdistamaan. Hän on myös minua lyhyempi n.5cm. Miten itse reagoisitte?
Kommentit (27)
Itse olen 30v ja avopuolisoni 31v. Kerran kun oltiin puistossa viinilasillisilla, tuli luoksemme kadunmies joka meinasi käydä päälleni huutaen samalla pedaria. Avopuolisoni näyttää kyllä minua nuoremmalta mutta tuo jo hieman järkytti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 30v ja avopuolisoni 31v. Kerran kun oltiin puistossa viinilasillisilla, tuli luoksemme kadunmies joka meinasi käydä päälleni huutaen samalla pedaria. Avopuolisoni näyttää kyllä minua nuoremmalta mutta tuo jo hieman järkytti.
Oho, kauhee!! Varmaan järkytti.
Jos yhtään lohduttaa, olin vaimon ja pikkulastemme kanssa liikkeellä ja sattumalta tapaamani vanha tuttu kysyi että ollaanko isoäidin kanssa liikkeellä. Onneksi vaimo ja lapset oli vähän kauempana...
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, olin vaimon ja pikkulastemme kanssa liikkeellä ja sattumalta tapaamani vanha tuttu kysyi että ollaanko isoäidin kanssa liikkeellä. Onneksi vaimo ja lapset oli vähän kauempana...
:-’DDD voi apua! Mitä vastasit?
Opiskeluaikoina luokkakaverini avovaimo olisi hyvin mennyt äkkisilmäyksellä hänen äidistään... Olimme kaikki noin 22v. Tällä emännällä oli lyhyet punaiseksi värjätyt hiukset, reippaasti ylipainoa juurikin tätityyliin, ja hyvin tätimäinen pukeutumistyylikin. Yhtään kauempaa olisi helposti mennyt yli nelikymppisestä.
Samaistun tunteeseen, tosin meitä (naimisissa olevia) on luultu sisaruksiksi :D Samalla kertaa meitä on myös luultu teineiksi (ikää kuitenkin jo 25 ja sen näkee ulkonäössä molemmilla). Ärsytti silloin ja harmitti, ettei kehdannut oikaista väärinkäsitystä, nyt ajattelen lähinnä, että ei ole meidän häpeä, jos joku toinen tekee meistä oletuksia ulkoisen olemuksen perusteella.