Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen vaivaa mieltä. Vahva ihastuminen häiritsee yöunia ja elämää

Vierailija
15.03.2013 |

Selviääkö siitä ajalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selviää ajan kanssa vaikka voi koville ottaa. Näetkö naista usein?

Vierailija
2/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaivaa mies työpaikalla, näen hänestä nykyään unta melkein joka yö... Kohta täytyy vaihtaa työpaikkaa etten mokaa. Naimisissa kun olen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihastumisesta täytyy päästä eroon? Miksi et vain antaisi tunteiden viedä?

Vierailija
4/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selviä ajalla, jos olet jossain yhteyksissä ko. naiseen. Tällöin paras olisi vaihtaa ihastuksen kohdetta tai kehittää joku muu kiinnostava harrastus.

Vierailija
5/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, kuin joku aiempi kirjoittaja: anna mennä ja nauti! En tarkoita pettämistä, jos toinen tai molemmat olette parisuhteessa tai perheellisiä. Tarkoitan flirtistä nauttimista, nautinnollisia vihjeilevia katseita ja keskusteluita, joko isommalla porukalla tai kaksin. Elämä on ihanaa kun ajautuu haaveiden, unien ja unelmoinnin maailmaan arkiaskareiden välissä.

Itselleni oli valaiseva kokemus, kun noin 35-vuotiaana ison perheen äitinä ja upean ja rakkaan miehen vaimona yhtäkkiä ihastuin kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ihastuksen kohde on työkaverini ja ihastumisesta aikaa pari vuotta, ja se jatkuu edelleen. Ensin ajattelin, että voi kamalaa, omassa suhteessani täytyy olla jotain vikaa ja että miksi vieras mies minua vaivaa yms. Sitten tajusin, että minä voin olla iloinen kun mielikuvituksen voimalla saan olla upeassa eroottisessa suhteessa tähän karismaattiseen mieheen. Haaveeni eivät ole haitanneet omaa suhdettani, päinvastoin ennemmin. En tietenkään rakastellessani ajattele tätä vierasta miestä tms.

On ollut mukavaa huomata, että työkaveri on juonessa mukana, mutta samalla tasolla kuin minäkin, meillä on mukava olla yhdessä, emme näe päivittäin, mutta flirttiä ja kuumaa tunnelmaa on ilmassa, mutta tiedämme missä raja kulkee, todellakin. Joskus jompikumpi sanoo jotain, mitä voisi olla kenenkään ulkopuolisen vaikea ymmärtää, ja se pitää kipinän elossa.

Tällainen platoninen virtaa antava ihastumissuhde vaatii aika lailla molemmilta osapuolilta, pitää olla tosiaan sama aallonpituus. Uskon myös, että tämä toimisi myös yksipuolisena suhteena.

Luota itseesi mies, ja anna ihastuksen liekin palaa!

Vierailija
6/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne, mutta toisin päin. Olen nainen ja erittäin vahvasti ihastunut erääseen mieheen työpaikallani. Itse haluaisin tutustua mieheen paremmin, mutta ilmeisesti tunne ei ole yhtä vahva molemmin puolin.

Moneen kertaan olen yrittänyt "lopettaa" ihastumisen mielessäni, mutta tilanne tuntuu vain pahenevan mitä enemmän aikaa kuluu.Olenkin ajatellut, että asiasta keskusteleminen miehen kanssa voisi auttaa asiaa joko niin, että ihastumisesta voisi kehkeytyä jotakin enemmän tai sitten se auttaisi minua "avaamaan silmäni" ja pääsisin tavallaan irti tästä ihastumisen kohteestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi