Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin ihana olla kotona, kun on niin puhdasta ja raikasta

Vierailija
15.03.2013 |

Siivous kannattaa ja siitä tulee hyvä mieli

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin meilläkin. Siivooja teki hyvää työtä :)

Vierailija
2/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi sellainen muutoin alaston, mutta rusetti kaulassa oleva mies. Hyvin tuli paikat puhtaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta! Itsekin tykkäisin kun olisi siistiä ja puhdasta, mahdollisimman vähän kamaa.. Nyt meidän koti näyttää vähän sellaiselta hoard-kämpältä tyyliin: http://crimescenecleaning.co/wordpress/wp-content/uploads/2012/04/Hoarding-cleanup.jpg

Ei puhettakaan että mahtuisi syömään keittiössä. 3-4 päivää pitäisi ainakin siivota eikä siltikään olisi niin siistiä, että viitsisi ketään kutsua kylään. 

Vierailija
4/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://4.bp.blogspot.com/-inyMuMJ7hi4/T_2o4nAYNuI/AAAAAAAAATI/W0rJ2JWgTMQ/s1600/hoarders.jpg

Saisikohan tuohon pöydälle lisää tilaa kun siirtäisi turhat kamat vaikka lattialle... Sitten voisi pyyhkiä pinnat hyväntuoksuisella Maison Belle -suihkeella.

Vierailija
5/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, miten te pystytte elämään edes vähän tuonsuuntaisessa sotkussa??? :D Mutta itse olenkin siivousintoilija, joka saa suunnillen sydärin jos mies jättää sukan lattialle...

Ja ne Maison Belle suihkeet on muuten ihania. Inhoan muuten kaikkia hajusteita, mutta niitä tykkään tuoksutella :)

Vierailija
6/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kivaa sulle Ap. Itse olen tehnyt töitä koneella koko helvetin päivän ja vasta nyt lopetin. Oli pakko tulla hetkeksi tänne "puhumaan" ihmisten kanssa, kun en ole vaihtanut kenenkään kanssa juuri sanaakaan koko päivänä.

Mutta asiaan: yleensä siivoan joka toinen perjantai itse ja joka toinen pe meillä käy siivoojat. Nyt täällä on todella - TODELLA - inhottavan saastaista ja oikein vituttaa mennä nukkumaan, kun en ole ehtinyt/saanut aikaiseksi edes imuroida makuuhuonetta ja vaihtaa lakanoita. Hyi helvetti, miten ällöttävää! YÖK mua!

Nii ei meillä siis sentään tollasta ole, mitä oli noissa linkeissä heh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän