Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uutta musiikkia?

Vierailija
12.03.2019 |

Kiinnostaisi löytää uutta musiikkia kuunneltavaksi. Tutustua uusiin artisteihin/bändeihin. Mistä te ylipäänsä löydätte helpoiten uutta kuunneltavaa? Linkkejä ja ehdotuksia otetaan vastaan, kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiset nettiradiot, jotka soittavat jotain muuta kuin listapoppia. Tämän hetken suosikkini on kanadalainen jazz-radio wave.fm .

Vierailija
2/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viime aikoina tykästynyt yhtyeeseen nimeltä Maustetytöt. Jollain lailla erittäin kiehtova tyyli.

Itse pääasiassa päädyn uuden musiikin pariin vain vaikkapa youtubea tai spotifyta selailemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube surffaus. Laitan pyörimään videon joka parhaiten kuvastaa musiikkimakuani, ja annan YouTuben hoitaa valinnat siitä eteenpäin. Huonot valinnat saa hyppyytettyä ohi, ja yvät kätevästi napattua talteen soittolistalle. Seuraavalla kiekalla valitsen poluksi jonkin näistä uudemmista videoista. Monta hyvää artistia ja genreä löytynyt näin, monikin niistä sellaisia että ilman tätä metodia en olisi edes tiennyt niiden olemassaolosta. Uusin löytö muutaman kuukauden takaa: https://www.youtube.com/watch?v=v4xZUr0BEfE

Ei olis tullut mieleenkään että Silkkitie tv-sarjasta hämäriä muistikuvia herättävä kurkkulaulu taipuu rockiksi, saatika että kuuntelisin sitä mielelläni. :)

Vierailija
4/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin pari päivää sitten uuteen yhtyeeseen nimeltä Kuuma Kaupunki. Löysin sen sattumalta ystäväni kautta, joka työskentelee Tanssiteatteri Erillä, jossa he kuvasivat tämän musiikkivideon. 

Vierailija
5/5 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin löytö muutaman kuukauden takaa: https://www.youtube.com/watch?v=v4xZUr0BEfE

Ei olis tullut mieleenkään että Silkkitie tv-sarjasta hämäriä muistikuvia herättävä kurkkulaulu taipuu rockiksi, saatika että kuuntelisin sitä mielelläni. :)

Aivan loistavaa matskua! Samaa sarjaa Wagakki bandin tai Rin':n kanssa. Perinteisetkin instrumentit venyy vaikka mihin kun vain luovuutta löytyy.

Millos saadaan ensimmäinen kantele + tuohitorvi hevibändi?