Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso

Vierailija
15.03.2013 |

penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei kovin hääppöistä en voi suositella kokemusteni pohjalta. Pienemmät olleet teräksenkovia myös rakastelutaitojen kohdalta, isot olleet lötköpötköjä ja kuvitelleet olevansa herranlahjoja. Joku viisas sanoi joskus: näyttää hyvältä, tuntuu pahalta. Sopii niihin harvinaisiin jonssoneihin mitä kokenut. 

No niin varmaan, puhut vastoin parempaa tietoa. Isot kovat seisoo kuten Roccolla, vai väitätkö hänenkin kalun olevan lötkö? Isoa kovaa pitää osata käyttää varovasti, ettei puhko naiselle kivuliaasti miten sattuu. Rauhallisesti sisään ja antaa naisen pillun tottua seipääseen ja seivästettynä oloon. Kyllä sen huomaa, milloin pillu alkaa ottamaan otetta. 

Vierailija
162/213 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kokoja kokeilleena, keskikokoinen on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/213 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei kovin hääppöistä en voi suositella kokemusteni pohjalta. Pienemmät olleet teräksenkovia myös rakastelutaitojen kohdalta, isot olleet lötköpötköjä ja kuvitelleet olevansa herranlahjoja. Joku viisas sanoi joskus: näyttää hyvältä, tuntuu pahalta. Sopii niihin harvinaisiin jonssoneihin mitä kokenut. 

No niin varmaan, puhut vastoin parempaa tietoa. Isot kovat seisoo kuten Roccolla, vai väitätkö hänenkin kalun olevan lötkö? Isoa kovaa pitää osata käyttää varovasti, ettei puhko naiselle kivuliaasti miten sattuu. Rauhallisesti sisään ja antaa naisen pillun tottua seipääseen ja seivästettynä oloon. Kyllä sen huomaa, milloin pillu alkaa ottamaan otetta. 

Voi jessus sentään. Onko nyt vähän seksikokemusta, ja puhut kaikkien naisten puolesta.

Vierailija
164/213 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitajana nähnyt niin ison, ettette ehkä uskoisi miten iso se oli. Lepotilassa tuonne polveen saakka ja myös melkoisen paksu. Sisälle se ei siis menisi missään nimessä kokonaan. En nähnyt sitä juhlakunnossa, kun oli kuitenkin työtehtävä :D. Joo ja oli mustalla miehellä. 

Itse olen kokenut kaksi normaalia suurempaa. Onhan se kiihottava ajatuksena ja kaikinpuolin helpommin saa fyysisen tyydytyksen eli orgasmin. Kuitenkin paras rakastelijani on ollut mies pienimmällä varustettuna. Tosin se nyt oli varmaan ihan normikokoinen, mutta pienemmästä päästä. Rakastelu kun on kokovaltainen kokemus ja siihen vaikuttaa myös toisen vartalo ym. Tämä viimeisin näistä siis vain oli kaikinpuolin täydellinen. En edes siis muista enää niitä muita.

Vierailija
165/213 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa! ;P

Femboy22 <3

Vierailija
166/213 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauviksen tätien miehillä on isommat kuin mustilla. 

Varmasti ainakin 30 senttiä vaikka daamit itse hoikkia ja piukkoja. Ja koska mies on niin ihana niin tuntuu kuitekin älyttömän hyvältä. 

(totuus: sidukkavalas ja katkarapu)

Vierailija
167/213 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karua. Ikävä kyllä sattui koko vuoden mittaisen seurustelumme ajan. 

Vierailija
168/213 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Meillä oli mieheni kanssa suhteemme alussa ongelma, ettei vain yksinkertaisesti saatu sitä sisään, vaikka mitä teimme. Ei mahtunut. Lopulta saatiin sujumaan ja lasten myötä seksistä on tullut todella nautinnollista.

Miksi tätä on alapeukutettu?

Koska tämä on Vauviksen vakiotarina. Ensin oli tällainen ongelma, koska miehellä on noin 30senttinen ja itse olen hoikka ja tiukka. Sitten kuitenkin on ihan taivaallista. Koska miehellä on todella iso.  Ja hieno talokin meillä on, ja minä olen tosi hoikka ja tiukka, ja miehellä on en nyt tiedä, ehkä 30 senttinen. kaikki aikaisemmat on olleet noin 25 senttisiä. 

Vierailija
169/213 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle tuntuu, kun hitaasti mennään. N 62 V

Vierailija
170/213 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohan on sopiva silloin kun se nätisti sattumatta mahtuu

Vierailija
171/213 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nuoruudenaikaisista rakkaasta oli ns hyvinvarustettu mutta tavattoman osaamaton vaikka yritin häntä opastaa.  Penis upposi pohjaan saakka ja oli paksu. Tämä aiheutti epämukavuutta kun yleensä tapahtui kun hän oli tulossa ja tikkaamisen vauhti kiihtyi. Hän ei odottanut minua vaan alkoi aika nopeasti lisäämään vauhtia. Kun tästä mainitsin hänen halunsa loppui kuin seinään. Kavereille aina kehui kuinka iso hän oli sieltä, kuinka usein rakastelemme ja kuinka hän aina saa minut tulemaan. Totuus oli vaan kovin erilainen. Erosimme sitten kun asioihin ei tullut muutosta. Aviomieheni on sopivanmittainen ja huomioi minut hyvin.

Vierailija
172/213 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä näitä jotka kertoo että normaalikokoinen tai pieni on parempi kuin iso! Seurustelin 7vvuotta ns. normikokoisen kanssa ja nyt viime kesänä eron jälkeen kun tapasin miehen jolla oli huomattavan iso varustus (24cm omien sanojensa mukaan) aukesi minulle aivan uusi maailma seksin suhteen. Todellakin isompi on parempi! 

Vierailija
173/213 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Vierailija
174/213 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Olen sairaanhoitajana nähnyt niin ison, ettette ehkä uskoisi miten iso se oli. Lepotilassa tuonne polveen saakka ja myös melkoisen paksu. Sisälle se ei siis menisi missään nimessä kokonaan. En nähnyt sitä juhlakunnossa, kun oli kuitenkin työtehtävä :D. Joo ja oli mustalla miehellä. "

Täällä myös työn puolesta nähnyt pari "hevoskullia". Yhden nähnyt myös erektiossa ja se oli aivan valtavan kokoinen.

Pari isohkoa tullut myös petipuuhissa vastaan muttei läheskään mitään tuollaista. Paikat sellaisesta repeis.

Vierailija
175/213 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju loukkaa miesten seksuaalista koskemattomuutta. Eikä hoitohenkilökunta saisi kommentoida asiakkaidensa yksityisiä asioita tänne julkisuuteen.

Vierailija
176/213 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman lapsen synnyttänyt tarvisi isoa munaa. Tosi isoa. 

Palturia ja pahasti.. kolmen lapsen jälkeen voin sanoa, että vaimo ei olr koskaan ennen tuntunut niin hyvältä ja piukalta, mitä nykyään tuntuu! Olisko lantionpohja treeni selittävä tekijä?🧐🧐

Vierailija
177/213 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin ihmetellä näitä jotka kertoo että normaalikokoinen tai pieni on parempi kuin iso! Seurustelin 7vvuotta ns. normikokoisen kanssa ja nyt viime kesänä eron jälkeen kun tapasin miehen jolla oli huomattavan iso varustus (24cm omien sanojensa mukaan) aukesi minulle aivan uusi maailma seksin suhteen. Todellakin isompi on parempi! 

Et ole kuullut yksilöiden eroista? Iso ei vaan tunnu hyvältä, olen sentään ollut todella isokaluisen kanssa aikanani 5 vuotta.

Vierailija
178/213 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sattui. sain joka kerrasta tulehduksen. aloin vältellä seksiä. riideltiin usein. erosin 20- senttisestä. nyt on keskikokoinen. ihanaa eikä tarvitse kärsiä.

Vierailija
179/213 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyisellä miehellä on isoin mitä olen nähnyt livenä, vaikka täytyy myöntää ettei mulle mitään ihan hirveää otosta ole kertynyt. Hän osaa onneksi temput ja kyllä se ihanasti täyttää. Peppuseksi on kuitenkin vähän hankalaa vaikka sitä kovasti haluaisinkin enemmän. Pitää mennä aina tosi varoen ja se joskus vähän laskee fiiliksiä.

Vierailija
180/213 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työkaverillani oli hyvinkin hieman vajaasen puoleen polveen löysänä ylettyvä meisseli. Vientiä tuntui miehellä riittävän. Ravintoloissa entiset pidot tulivat kaulaan roikkumaan ja ei yhtään vaikuttanut siltä, että ei olisi lisää kelvannut -päin vastoin.

Muna taisi miestä viedä. Tartutti vaimoonsa klamydian ja hänen raskaana ollessa vielä herpeksen. Ero tuli aikanaan.486

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi