Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso

Vierailija
15.03.2013 |

penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.

Kommentit (210)

Vierailija
1/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerron. Mun omakin mieheni on kiitettävästi varusteltu, mutta ed. mies oli ylikokoinen. Ekalla kerralla jopa pelotti. Suuseksi oli aika työlästä ja rakastelu vaati paljon lämmittelyä. Mies halusi kuitenkin joskus pikaseksiä ja silloin piti alun epämukavuus vain kestää, kunnes tunne muuttui hyväksi. Hän oli kuitenkin tosi taitava rakastaja, ja seksi oli hyvää. Viimeiseen kertaan asti, jolloin hän teki sen lupia kyselemättä ja sattuihan se ihan saatanasti. Sellaista.

Vierailija
2/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että vaikka yrittäis kuinka rakastella niin lopputulos tuntuu enemmän raiskaukselta vaikka kuinka yrittäis hellästi ja varovasti:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö tätä erikseen kysyä?

Vierailija
4/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:07"]

pitääkö tätä erikseen kysyä?

[/quote]

Miten niin erikseen. Minkäs yhteydessä? Niiden miehen syömien kananpalojenko vai siinä Mitä on lasissa -ketjussa?

Vierailija
5/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi pitäis määritellä koot iso ja normaali. Itse olen harrastanut seksiä muutaman miehen kanssa ja jokaisella on ollut eri kokoinen penis. Isoin penis tuntui ihan yhtä hyvältä kuin pieninkin.

Parasta seksiä olen harrastanut pienimmän peniksen omistavan miehen kanssa. Minun mielestä peniksen koolla on todella pieni merkitys seksissä.

Aivot kun on se tärkein elin...

Vierailija
6/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömän hyvältä, kun muistaa alkulämmittelyt. Juuri viime yönä harrastettiin seksiä ja vielä sellainen raukea ja kipeähkö olo. Tai tuntee todella saaneensa, tälläistä ei tule minikikkelien kanssa.

Vierailija
7/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:21"]

Ihan mielettömän hyvältä, kun muistaa alkulämmittelyt. Juuri viime yönä harrastettiin seksiä ja vielä sellainen raukea ja kipeähkö olo. Tai tuntee todella saaneensa, tälläistä ei tule minikikkelien kanssa.

[/quote]

Jep ei myöskään megakikkeleiden

Vierailija
8/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:01"]

No, kerron. Mun omakin mieheni on kiitettävästi varusteltu, mutta ed. mies oli ylikokoinen. Ekalla kerralla jopa pelotti. Suuseksi oli aika työlästä ja rakastelu vaati paljon lämmittelyä. Mies halusi kuitenkin joskus pikaseksiä ja silloin piti alun epämukavuus vain kestää, kunnes tunne muuttui hyväksi. Hän oli kuitenkin tosi taitava rakastaja, ja seksi oli hyvää. Viimeiseen kertaan asti, jolloin hän teki sen lupia kyselemättä ja sattuihan se ihan saatanasti. Sellaista.

[/quote]

Voisko olla muru?

Vierailija
9/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:30"]

[/quote]

Voisko olla muru?

[/quote]

Käyttääkö muru kirosanoja?

Vierailija
11/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tosi isosta, mutta mun miehellä on jotain 19cm, mikä minusta on iso. Alussa seksi sattui aina ja nykyäänkin sattuu usein. Pitää lämmitellä kunnolla ja ekana asentona pitää olla aina sellainen, jossa pystyn kunnolla rentouttamaan ja avaamaan paikat, yleensä lähetyssaarnaaja. Vasta sen jälkeen voidaan olla muita tyylejä.

Vierailija
12/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pientäkään! en kyllä haluais munaa koskaan, eli en ole homo!

Vierailija
13/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:55"]

En ole saanut pientäkään! en kyllä haluais munaa koskaan, eli en ole homo!

[/quote]

sä oot masentavan tylsä 

Vierailija
14/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeen miltään meni tunnottomaksi ja jäi jotenkin aukinainen olo. Matkalla vessaan lorahti ripulit kaakeleille :(

Vierailija
15/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahden kanssa jolla todella iso... Sellaisia että pelotti kun sen näki, että miten hitossa pitäisi mahtua... Molemmat kuitenkin hyvin tietoisia siitä että sen kokoista ei vain runnota naisen sisälle,vaan vaatii paljon esilämmittelyjä, ja kunhan sitten varovasti sai sen sisälleen niin tuntuihan se hyvältä.... Mutta varovainen pitää kyllä olla =D

Vierailija
17/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:30"]

[/quote]

Voisko olla muru?

[/quote]

Käyttääkö muru kirosanoja?

[/quote]

Käytti tossa häne ei tule luokseni ketjuaa kun hiiltyi vihjailuista että saattaisi miehen veljeä panna =D

Vierailija
18/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta haluaisin kokeilla ;)

Vierailija
19/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin lupinensa? Siis ei sanonut ääneen että tulee nyt sisälle?kai sen tuntee??

Vierailija
20/210 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun lyhyys paljastaa että AV-mammojen miehillä ei olekaan jättipenikset kuten mammat ovat aiemmin väittäneet :DDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän