Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso

Vierailija
15.03.2013 |

penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.

Kommentit (210)

Vierailija
201/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan taivaallista saada isoa munaa. Tietää saaneensa muutaman päivän. Pillu arkana ja lantionseutu hellänä muutaman päivän. Kävelykin saattaa olla vaikeaa samoin istuminen kun on oikeen paikat hellinä. Mutta voi sitä tunnetta kun oikeen saa isoa. N32.

Vaimoni on samaa mieltä. Täytyyhän sen tuntuakin jossain. Just äsken oli puhe, kun viagart alkaa loppumaan ja sanoin, että vain 4 jäjelle, eli 4 viikoksi. Vaimo siihen totesi, että eihän sitä tiedä. Totesi siihen päälle kuitenkin, että ensin pitää olla pillun parantunut edellisestä. Nyt vanhemmiten kipeytyy herkemmin kuin nuorempana. Koskaa ei ole vaimo valittanut kipeytymisestä ennemmin nauttinut kun vähän kirpaisee. Itse joutunut aina varomaan, mutta hän on ottanut sillä paljon rajummin itse. 

Vierailija
202/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kipeytyyhän se pillu, kun kuivaa nussitaan. Ihan selvä asia ihan jokaiselle.

Ja silloin kai jo tuntuukin jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaisaa!

Vierailija
204/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa. Erosin ex koska seksi oli niin huonoa 21cm

Vierailija
205/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kipeytyyhän se pillu, kun kuivaa nussitaan. Ihan selvä asia ihan jokaiselle.

Ja silloin kai jo tuntuukin jossain.

Mission impossible, joten kuivaa on vain sun korvien välissä. 

Vierailija
206/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Vuodesta toiseen on yksi ja sama riittänyt, alkaen 1989.

Vierailija
207/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset kysymykset antaa ymmärtää, että se kalu, minkäkokoinen vaan, on seksissä se tärkein ja pääasia. Ei ole.

Vierailija
208/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä. Seurustelin opiskeluaikana hetken kundin kanssa, jolla oli noin 20cm ja paksu. Sattui. Olen tiukka ja minulle ihan normi kalut ovat sopivimpia. N28

Vierailija
209/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa jankkausta aina. Eipä se eroa paljoakaan keskimittaisesti, paitsi tarvitaan pitkä esileikki, eikä seksiä voi olla niin usein. Kaikki muu on sitten miehestä muuten kiinni. Voi olla tosi hyvää, tai tosi surkeaa seksiä.

Vierailija
210/210 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai todella isoa ensimmäisen kerran kun tapasin mieheni. Seksi oli ihan jumalaista pikku vehkeiden jälkeen, vaikka oli kivuliastakin. En vaihtaisi mistään hinnasta enää pienempään, vaikka olen kipeä voi sanoa aina. Minun ei myöskään tarvitse feikata seksissä ääniä nyt on pakko parkua pientä kipua ja valtavia orgasmeja. N 32.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi