Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso
penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.
Kommentit (336)
No kipeytyyhän se pillu, kun kuivaa nussitaan. Ihan selvä asia ihan jokaiselle.
Ja silloin kai jo tuntuukin jossain.
Surkeaa. Erosin ex koska seksi oli niin huonoa 21cm
Vierailija kirjoitti:
No kipeytyyhän se pillu, kun kuivaa nussitaan. Ihan selvä asia ihan jokaiselle.
Ja silloin kai jo tuntuukin jossain.
Mission impossible, joten kuivaa on vain sun korvien välissä.
Ihanaa! Vuodesta toiseen on yksi ja sama riittänyt, alkaen 1989.
Tällaiset kysymykset antaa ymmärtää, että se kalu, minkäkokoinen vaan, on seksissä se tärkein ja pääasia. Ei ole.
Ei hyvältä. Seurustelin opiskeluaikana hetken kundin kanssa, jolla oli noin 20cm ja paksu. Sattui. Olen tiukka ja minulle ihan normi kalut ovat sopivimpia. N28
Samaa jankkausta aina. Eipä se eroa paljoakaan keskimittaisesti, paitsi tarvitaan pitkä esileikki, eikä seksiä voi olla niin usein. Kaikki muu on sitten miehestä muuten kiinni. Voi olla tosi hyvää, tai tosi surkeaa seksiä.
Sai todella isoa ensimmäisen kerran kun tapasin mieheni. Seksi oli ihan jumalaista pikku vehkeiden jälkeen, vaikka oli kivuliastakin. En vaihtaisi mistään hinnasta enää pienempään, vaikka olen kipeä voi sanoa aina. Minun ei myöskään tarvitse feikata seksissä ääniä nyt on pakko parkua pientä kipua ja valtavia orgasmeja. N 32.
Se on sellaista ainakin minulle henkilökohtaisesti että aluksi tuntuu siltä että olisi synnyttämässä tai ainakin kuvittelen sen tunteen sellaiseksi. Mutta...
Sitten kun siihen tottuu ei välttämättä siihen kipuun mutta siihen ison tunteeseen osittain siksi että mies ei vaan anna periksi. Vaati ainakin itsellä muutaman yhdyntäkerran alle ja nimenomaan alle mikään muu asento ei toimi. Saa jalat niin levälleen kuin pystyy kivun tilalle ja osittain sen rinnalle tulee voimakkaimmat orgasmit mitä olen koskaan saanut niin masturboidessa kuin harvoin yhdynnässä ennen kuin tapasin mieheni. Hän on kyllä muutenkin taitava seksissä.
Oudosti mua kiihottaa katsoa miten kiihottunut mies on omasta erektiostaan.
Ainakin niinku Frank Sinatra jonka lerssi painoi 8.6 kiloa
Vierailija kirjoitti:
Se on sellaista ainakin minulle henkilökohtaisesti että aluksi tuntuu siltä että olisi synnyttämässä tai ainakin kuvittelen sen tunteen sellaiseksi. Mutta...
Sitten kun siihen tottuu ei välttämättä siihen kipuun mutta siihen ison tunteeseen osittain siksi että mies ei vaan anna periksi. Vaati ainakin itsellä muutaman yhdyntäkerran alle ja nimenomaan alle mikään muu asento ei toimi. Saa jalat niin levälleen kuin pystyy kivun tilalle ja osittain sen rinnalle tulee voimakkaimmat orgasmit mitä olen koskaan saanut niin masturboidessa kuin harvoin yhdynnässä ennen kuin tapasin mieheni. Hän on kyllä muutenkin taitava seksissä.
Sitä en ihmettele. Iso kulli on niin hallitseva, ettei mies voi olla huomioimatta sitä. Kovassa seisokissa korostuu ja siksi siihen monesti herää aamuyölläkin. Sitä paitsi naisen täyttäminen tuntuu kullissa ja mielessä taivaalliselta.
Todella ison kanssa on hankalaa, koska kumpikaan ei voi liikkua vapaasti ja ei pysty tähtäämään oikeaan kohtaan. Lisäksi alavatsa saattaa kipeytyä Pienempi on parempi. En olisi uskonut, että tästäkin asiasta tulee joskus ongelma!
Sitä en ihmettele. Iso kulli on niin hallitseva, ettei mies voi olla huomioimatta sitä. Kovassa seisokissa korostuu ja siksi siihen monesti herää aamuyölläkin.
Tämä on totta. Itsekin herään monesti omiin yöllisiin erektioihin, kun iso muna kivikovana. Joskus vaimokin on herännyt, kun kova kalu osunut häneen esim. kylkeä kääntäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ihmettele. Iso kulli on niin hallitseva, ettei mies voi olla huomioimatta sitä. Kovassa seisokissa korostuu ja siksi siihen monesti herää aamuyölläkin. S
Joku sanoikin joskus, että iso on ihana omistaa, mutta elämä on yhtä runkkailua kun siitä ei malta pysyä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ihmettele. Iso kulli on niin hallitseva, ettei mies voi olla huomioimatta sitä. Kovassa seisokissa korost
Noniin, äidin pikku narsistit. Kaluaan palvova mies on kuvottava. Ei se ole kuin lihankimpale. On noita nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ihmettele. Iso kulli on niin hallitseva, ettei mies vo
Noniin, äidin pikku narsistit. Kaluaan palvova mies on kuvottava. Ei se ole kuin lihankimpale. On noita nähty.
No voi helevetti. Vihatako sitä sitten pitäisi? Sen on luonnostaan saanut ja siitä saa suurta nautintoa ja sillä on myös kivaa ja kiihottavaa itsekseen leikkiä. Vaikka joka päivä kaiken aikaa jos vaan arkielämä antaisi myöten.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ihmettele. Iso kulli on niin hallitseva, ettei mies voi olla huomioimatta sitä. Kovassa seisokissa korostuu ja siksi siihen monesti herää aamuyölläkin.
Tämä on totta. Itsekin herään monesti omiin yöllisiin erektioihin, kun iso muna kivikovana. Joskus vaimokin on herännyt, kun kova kalu osunut häneen esim. kylkeä kääntäessä.
Mulla haittaa kääntymistä kyljeltä toiselle. Tai siis estää!
Iso on perseestä. Mä haluan seksiä spontaanisti. Mä haluan että mun mies heittää mut keittiön pöytää vasten ja työntyy sisään. Panee rajusti. Mitä mä en halua että jokainen yhdyntä kerta alkaa sillä että etsitään liukkaria. Pitää sormettaa tai nuolla orgasmeja alle että saadaan penis sisään ilman vihlovaa kipua. Mä en halua että mun arkiseksi kerrat joita on n3-5 viikossa kestävät tunnista kahteen tuntiin. Sen takia että mä olisin valmis ottamaan vastaan itselleni liian isoa vehjettä.
Vaimoni on samaa mieltä. Täytyyhän sen tuntuakin jossain. Just äsken oli puhe, kun viagart alkaa loppumaan ja sanoin, että vain 4 jäjelle, eli 4 viikoksi. Vaimo siihen totesi, että eihän sitä tiedä. Totesi siihen päälle kuitenkin, että ensin pitää olla pillun parantunut edellisestä. Nyt vanhemmiten kipeytyy herkemmin kuin nuorempana. Koskaa ei ole vaimo valittanut kipeytymisestä ennemmin nauttinut kun vähän kirpaisee. Itse joutunut aina varomaan, mutta hän on ottanut sillä paljon rajummin itse.