Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso

Vierailija
15.03.2013 |

penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.

Kommentit (210)

Vierailija
41/210 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta miten tunnistatte tuon muruksi? Minäkin olisin voinut kirjoittaa tuon tekstin...

Ikiksen, down-aspergerjankkaajan, pipsa-vihaajan ja lassukan minäkin tunnistan palstalla, mutta miten tuosta tekstistä tunnistaa murun? :O

Vierailija
42/210 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/210 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä mitenkään erikoiselta. Sitä ei ole kiva tunkea sisälle ja sillä ei voi tehdä mitään, kun se vaan suunnilleen on siellä. Molemmille epämiellyttävää veikkaisin, kun ei voi kunnolla liikuttaa mihinkään suuntaan.

Vierailija
44/210 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo isosta tykännyt. Sopivan iso on ok, mutta sekin tekee kipeää tietyissä asennoissa. Sellainen megamulkku on sama kuin ei panis lainkaan. Siinä niin kuin vaan on "tukin nokassa" ja mikään ei enää reagoi kun paikaton venytetty äärimmilleen. Ei saa mitään yhteyttä omiin lihaksiinsa. Suihinottokin on ihan mahdotonta kun eihän se mahdu suuhun!

Vierailija
45/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että vaikka yrittäis kuinka rakastella niin lopputulos tuntuu enemmän raiskaukselta vaikka kuinka yrittäis hellästi ja varovasti:(

Tämä. Samanlainen kokemus itsellä.

Vierailija
46/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon iso ja mulla on iso!

NHL-"tähti"

Vierailija
47/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on gambialainen poikaystävä ja voi kyllä sanoa, että on sitä ollut tyhmä, kun on aiemmin tyytynyt suomimiehiin :)

Mulkkuhullu nostaa esiin ikivanhan aloituksen.

Vierailija
48/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tuntuu aivan siltä, kuin olisi kurkkuaan myöten täynnä sitä miestä.

Vierailija
49/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia sählääjiä ja typeryksiä kuin pienivieheiset, veikkaan. Hulluja hevosia joita ei naisten hyvinvointi kiinnosta. Kannattaa etsiä fiksu ihminen, ei viinanjuoja. Kärsiä ei ainakaan kannata. 

Vierailija
50/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja ohut on parempi kuin lyhyt ja paksu. Kokeile vaikka. Työnnä ensin heinänkorsi sieraimeesi ja sen jälkeen peukalosi. Kumpi tuntuu höpömmältä?

Vierailija
51/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuliasta. Ympärileikattu versio oli pahin, aivan liikaa kitkaa. Varovasti pitää aloittaa ja välttää asentoja, jossa pääsee syvemmälle. Esim takaa oli alkuun aivan nounou, ei myöskään päällä pystynyt olemaan. Käyttäkää liukkaria. Kunnon lämmittelyt myös alkuun, ilman kunnon esileikkiä painajaista.

Vierailija
52/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top-5 kokemuksia elämästä. Valitettavan harva nainen vaan pääsee tuota kokemaan.

Vierailija
53/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IhQ

RaisQ

Vierailija
54/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top-5 kokemuksia elämästä. Valitettavan harva nainen vaan pääsee tuota kokemaan.

Voi olla. Vaimoni plokkasi minut jo nuorena ja saanut nauttia ja nauttinut koko ikänsä. Vähän jouduttu säätämään toimivien asentojen kanssa ja jo sattuman kautta ymmärsin kiihoittaa hänet jo ekalla kerralla tarpeeksi pitkään ja pillun vastaanottavaiseksi. Pikaseksit olleet aina nou nou ja mahdottomia, suuseksi riittävän pitkään taas pakollista ennen yhdyntää. Välillä on vaimo vähän kipuillut, mutta huomannut, että pitänyt siitä. Sanonutkin, että pitäähän kullin tuntuakin jossain. Onneksi itsellä vain 20cm ja sopivan paksu 15cm ymp. Megakulli olisi ollut tragedia meidän suhteelle. Vaimon sanoin riittävän iso.

Vierailija
55/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiva. Ovat yleensä kiinni pieniaivoisissa miehissä.

Vierailija
56/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näköjään yrittää uudelleen, koska aikasempi vastaukseni poistettiin.

Miehelläni on 18-senttinen mutta paksu. Paljon liukkaria tarvitaan, ja pitkä lämmittely. Pikap*not ei onnistu. Tuntuu kyllä hyvältä, mutta aikaisemmat pienemmätkin ovat olleet yhtä hyviä. Koolle ei ole mulle merkitystä, kunhan ei oo liian överi.

Vierailija
57/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia sählääjiä ja typeryksiä kuin pienivieheiset, veikkaan. Hulluja hevosia joita ei naisten hyvinvointi kiinnosta. Kannattaa etsiä fiksu ihminen, ei viinanjuoja. Kärsiä ei ainakaan kannata. 

Unohdit sanoa, että vain naisissa on fiksuja tai oikeastaan vain sinä itse. Osuinko oikeaan?

Vierailija
58/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vain huonoja kokemuksia.

Vierailija
59/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiva. Ovat yleensä kiinni pieniaivoisissa miehissä.

Meinaatko, että on mahdoton yhtälö, jos mies on fiksu, luotettava, naista arvostava, uskollinen, omaa hyvät suuseksi ja sormetustaidot, osaa käyttää järeää kaluaan ja suo naiselleem paljon orgasmeja ja nautintoja.

Vierailija
60/210 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan tuntunut hyvältä, seurustelin aivan valtavan omaavan miehen kanssa vuoden. Seksi oli yksi syy eroomme. Ei vaan ikinä ollut sopiva minulle, ei vaikka olin kuinka kostunut ja mies varovainen. Keskikokoinen-isohko on paras. Parasta seksiä olen saanut pienehkön omaavalta. Se siitä kokojutusta kohdallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi