Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso
penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.
Kommentit (210)
Vähän haiskahtaa sille, että osan on pienikullisten keksimiä satuja ison haitallisuudesta.
Vierailija wrote:
Vähän haiskahtaa sille, että osan on pienikullisten keksimiä satuja ison haitallisuudesta.
Mistä moinen epäilys? Oletko homomies, joka tykkää isoista kulleista ja venytyksen tunteesta?
Sellaisiakin naisia varmasti on, jotka tykkäävät isoista peniksistä, mutta en todellakaan kuulu heihin.
Niin, noh...kaikki varmaan kokevat asioita eri tavoin. Itsellä ei ole kuin muutama kokemus ns 'isosta' miehestä. Tietty se tilannekin varmaan ollut omiaan lisäämään kiihotusta ja onhan se nyt visuaalisestikin melko kiihottavan näköinen. Sitten se hetki kun saa koskettaa ja ottaa sen käsiin tai helliä suulla. Maskuliiniselta näyttää ja tuntuukin. sisään työntyessä tulee melko täysi olo ja tuntuu että venyy sen ympärille vähän erilailla, osuu ja hieroo montaa kohtaa sisältä samanaikaisesti ja joo kyllä - orgasmi tulee helpommin. Mutta kuten sanottu, niin varmaan yhdistelmä ollut tilanteesta, erillaisuudesta, miehestä ja tietty siitä isosta kullistakin. Hieman helpommin sellaisen edessä tulee enemmän sellainen 'antautumisen halu' kuin vaikkapa mieheni kanssa.
Olemme mieheni kanssa ns. 'stag-hottis' pari, jos se nyt jllekulle jotain sanoo ja molempien juttu on tuo kiihottuminen vieraasta miehestä, vaikka harvakseltaan niitä onkin.
47v molemmat ja iältämme siis aikuisia, leikit ovat sitten tuollaisia :)
Eipä ollut kovin kummoinen kokemus.
Seksi ison peniksen kanssa voi olla haastavaa, mutta samalla niin ihanaa!
Oma ensimmäinen kokemukseni ison kanssa on viime kevään Espanjan matkalta. Miehen penis ei ollut vain iso vaan suorastaan valtava! En ollut koskaan nähnyt mitään niin kiihottavaa, mutta samalla pelottavaa. Toista tuntia sitä jättiä yritettiin sisään ja lopulta kun se liukui sisälleni oli tunne sanoinkuvaamaton. Ensin tuntui kuin halkeaisin kahtia, mutta kun paikat tottuivat valtasi minut sellainen euforia jota en ollut aikaisemmin kokenut.
Ainut miinus että seuraava päivä meni hotellihuoneessa makoillen kun oli paikat sen verran hellänä.
Tämän kokemuksen seurauksena olen hakenut myös suomesta hyvin varusteltuja miehiä ja on niitä muutama ollutkin, mutta ei mitään niin suurta.
Olen kuitenkin huomannut että itse saan isommasta peniksestä sellaista mielihyvää mitä normaalikokoisen kanssa en saa. Toki sitä pitää osata myös käyttää ;)
N27
Vierailija wrote:
Seksi ison peniksen kanssa voi olla haastavaa, mutta samalla niin ihanaa!
Oma ensimmäinen kokemukseni ison kanssa on viime kevään Espanjan matkalta. Miehen penis ei ollut vain iso vaan suorastaan valtava! En ollut koskaan nähnyt mitään niin kiihottavaa, mutta samalla pelottavaa. Toista tuntia sitä jättiä yritettiin sisään ja lopulta kun se liukui sisälleni oli tunne sanoinkuvaamaton. Ensin tuntui kuin halkeaisin kahtia, mutta kun paikat tottuivat valtasi minut sellainen euforia jota en ollut aikaisemmin kokenut.
Ainut miinus että seuraava päivä meni hotellihuoneessa makoillen kun oli paikat sen verran hellänä.
Tämän kokemuksen seurauksena olen hakenut myös suomesta hyvin varusteltuja miehiä ja on niitä muutama ollutkin, mutta ei mitään niin suurta.
Olen kuitenkin huomannut että itse saan isommasta peniksestä sellaista mielihyvää mitä normaalikokoisen kanssa en saa. Toki sitä pitää osata m
No miten iso se oli? Missä asennossa annoit?
Koolla ei ole niin paljon väliä kuin rakatelutaidoilla, mutta kyllä toivoin että kohdalle osuisi joskus erittäin isolla varustettu mies. Kun lopulta osui, tajusin olleeni mainoksen uhri. Seksi ei ollut mitenkään erityisen hyvää, sillä joissain asennoissa (esim. takaapäin) alkoi sattua aika pian. Mitään monen tunnin viikonloppusekstailuja ei vain pystynyt. Nykyiselläkin saisi olla kanssa ihan himpun pienempi. Olen sekstaillut myös todella pienellä vehkeellä varustellun kanssa. Yhdyntä ei oikein tuntunut miltään, mutta tyyppi oli muuten niin hot ja hyvä rakastelija että olisin hänet kyllä omakseni ottanut.
Tarkaa mittaa en tiedä, mutta eräällä miehellä oli omien sanojensa mukaan 24cm ja se oli huomattavasti tätä isompi varsinkin paksuudeltaan. Sellainen tölkin paksuinen ettei sormet yltäneet ympäri.
Vierailija wrote:
Koolla ei ole niin paljon väliä kuin rakatelutaidoilla, mutta kyllä toivoin että kohdalle osuisi joskus erittäin isolla varustettu mies. Kun lopulta osui, tajusin olleeni mainoksen uhri. Seksi ei ollut mitenkään erityisen hyvää, sillä joissain asennoissa (esim. takaapäin) alkoi sattua aika pian. Mitään monen tunnin viikonloppusekstailuja ei vain pystynyt. Nykyiselläkin saisi olla kanssa ihan himpun pienempi. Olen sekstaillut myös todella pienellä vehkeellä varustellun kanssa. Yhdyntä ei oikein tuntunut miltään, mutta tyyppi oli muuten niin hot ja hyvä rakastelija että olisin hänet kyllä omakseni ottanut.
En itsekkään tiedä, miten tuollaisen jätin kanssa seksi onnistuisi useammin sillä tuon yhden kerran jälkeen paikat oli hellänä varmaan viikon. Kipua myös tuntui joissain asennoissa eikä hän voinut työntyä sisään koko mitaltaan, mutta sanoisin silti että nautinto mitä tuo elin minulle tuotti korvasi kaiken tuon.
Mun miehellä on keskivertoa pienempi penis. Seksi on monin verroin parempaa kuin esim. exäni kanssa jolla taas oli keskivertoa isompi. Isoa vehjettä ei ole niin mukava ottaa suihin, kakkoseen laittamisesta puhumattakaan. Kuten joku sanoi jo täällä, ei se koko vaan se miten sitä käyttää.
Vierailija wrote:
En tiedä, mutta voin kertoa, että kertakokemus varmaan kiihottaa. Itselläni on vajaa 20 cm ja naiset tykkäävät kyllä aluksi, mutta joka päivä tai edes kolme kertaa viikossa tuntuu olevan rasite. Vaikka orgasmi on enemmän sääntö, kuin poikkeus, niin limakalvot on kovilla ja virtsatietulehdukset jatkuva vaiva liukkareista huolimatta.
Sulla on vääränlaisia naisia. T. Tulehdukseton kiimapillu
Niinpä. Missä sinuun voisi törmätä? Ainakin housut kävi heti ahtaaksi kommentistasi
Yksi kokemus on, noin vuoden tapailusuhde ja nähtiin pari krt viikossa, penis oli huomattavan iso ja paksu. Pari ekaa kertaa vissiin jännityksen takia pikkusen löysä niin ehdin jo pettyä mutta sitten kun vauhtiin pääsi, toimi ihan hyvin.
Tuntuihan se ja kunnolla, olin ihan märkänä kun tiesi että kohta saa. Sellainen erityispiirre et vedet vuosi silmistä aina kun sain takaapäin, ei siis kyyneleitä eikä se sattunut kuin korkeintaan hyvällä tavalla mut jostain syystä näin. Muiden kanssa ei ole käynyt näin 😀
Muutama mies tuli koettua siinä välissä, huomattavasti pienemmät penikset mutta seksi kokonaisuutena paljon parempaa. Tämä ison omistaja ei mm. halunnut nuolla mua tai yleensäkään.. vähän tylsää. Pyllyyn ei edes yritetty, siitäkin olisin pitänyt.
Nykyinen mies on oikein hyvin varustettu ja sanoisin että elämäni (8 penistä koettu 45v aikana) toiseksi suurin, todella hyvä penis hänellä. Missään nimessä en kaipaa tätä todella isomunaista.. tottakai tällä kertaa tunteet pelissä ja kokonaisuus ihan toinen. Mukavaa silti et sellaista saanut kokea.
Muutama on ollut ja kaikki huonoja sängyssä. Yhden vehje ei edes mahtunut sisälle. Sitä se sitten ihmetteli, mutta ei tehnyt mitään sen eteen. Kyllä siinä äkkiä halut loppuu.
Ex-miehelläni oli tosi iso. Seksi oli ihan hyvää, mutta esimerkiksi spontaania seksiä oli turha ajatella. Nykyisellä on paljon pienempi, mutta seksi on runsaasti parempaa, koska nykyinen on todella taitava rakastaja, sekä ottaa minut huomioon aivan eri tavalla. Tunneyhteyskin on eri maailmasta. Joten ei se koko aina merkitse kaikkea.
Täytyy kyllä sanoa omasta usean kymmenen vuoden ja rakastajien empiirisestä kokemuksesta että osa niistä ison kalun kehujista ei sit kuitenkaan omistanut isoa kalua ja niillä joilla oli mittaa, laskuvat sen varaan että pelkät mitat riittää eikä muuta tarvii. Kipua, turhautumista ja pettymystä molemminpuolisen häpeän tunnetta. Keskimittaiset ja pienemmän omistavat ovat paljon useammin tsempanneet mun nautinnon eteen ja ovat mun kirjoissani niitä ihania panomiehiä !
Takana 30 kokemusta. Näistä 1 oli iso (hk sininen, pit. n.18 cm) ja sitä oli kiva katsella ja ihmetellä. Ratsastaminen sattui ja harmitteli, että kaikki valittaa samaa hänelle. Sitten 1 oli paksu (ylipaksu kurkku, pit. n. 11 cm), se oli kyllä huippu!!
Ihan kiva se on, mutta peppuun en anna laittaa. Sinänsä harmi kun tykkäisin siitä kovasti. Ja nyt tarkoitan paksuutta mikä tuntuu pahalta piukassa reiässäni.
Ainut kokemus orgasmista pelkällä yhdynnällä oli tosi isokokoinen kalu. Oli kyllä miellyttävä kokemus.