Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso
penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.
Kommentit (210)
Mulla oli yks vakipano, sen tyttöystävä ei kai sille oikeen "soveltunut" kävi mun luona aina kun naitatti jättisuuren mulkkunsa kanssa. Oli aika ihana. En kaivannut siihen aikaan seurustelukumppania, mulle sopi mieluummin tuo kuvio :)
Joku kehui 19-senttistä. Pitkä ei ole sama kuin iso. minä tarkoitan isolla paksua. Lyijykynä ei tunnu muulta kuin tosi ikävältä. Paksu on ihana. Ratsastaminen sattuu. Takaapäin on mahtavaa.
Olen seurustellut miehen kanssa jolla on iso. Ei mikään 20cm nöpö vaan oikeasti sellainen jota luulee vain olevan saduissa. Ekalla kertaa kun näin sen niin muistan sanoneeni hänelle että voi luoja mihin toi laitetaan :D
Kyllähän tuossa ongelmia riitti. Itse kostun todella helposti ja liukkaaksi mutta kyllä se vie nautintoa kun joutuu koko ajan varomaan ettei paikat mene rikki. Eihän tuo luonnollisestikaan sisään mennyt kuin osittain vaikka kuinka harjoiteltiin. En voi omalta kohdaltani sanoa että oisin tykännyt, seksi olikin yksi pääsyy miksi erosimme :/
Jaa täällä saa nykyään miinuspeukkua jos kertoo että kiihottuu jostain?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:18"]
Joku kehui 19-senttistä. Pitkä ei ole sama kuin iso. minä tarkoitan isolla paksua. Lyijykynä ei tunnu muulta kuin tosi ikävältä. Paksu on ihana. Ratsastaminen sattuu. Takaapäin on mahtavaa.
[/quote]
onko esimerkiksi 6cm halkaisialtaan sitten paksu vai ?
Ihan samalta kuin normaali kokoisenkin kanssa rakastelu.
Kerran olen ollut miehen kanssa jolla oli iSO noihin tavallisiin nähden.. ( tuskin kuitenkaan mikään megakurkku, en muista) Muistaakseni alku oli hankalaa, mutta kun kalu oli sisällä ja paikat kosteena niin tuntui oikeinkin hyvältä.
Aviomiehelläni on pienempi, mutta kyllä sekin hyvältä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:03"]
Mulla oli yks vakipano, sen tyttöystävä ei kai sille oikeen "soveltunut" kävi mun luona aina kun naitatti jättisuuren mulkkunsa kanssa. Oli aika ihana. En kaivannut siihen aikaan seurustelukumppania, mulle sopi mieluummin tuo kuvio :)
[/quote]
olet oksettava ihminen
Minusta se on tosi miellyttävää. Varsinkin jos tykkää vähän kovemmasta menosta niin, että todella tuntuu. Kostumisongelmaisille en suosittelisi, mutta läpimäriksi kostuville kylläkin. On se myös jotenkin esteettisesti mukavaa, että mies on ns. kookas.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:01"]
No, kerron. Mun omakin mieheni on kiitettävästi varusteltu, mutta ed. mies oli ylikokoinen. Ekalla kerralla jopa pelotti. Suuseksi oli aika työlästä ja rakastelu vaati paljon lämmittelyä. Mies halusi kuitenkin joskus pikaseksiä ja silloin piti alun epämukavuus vain kestää, kunnes tunne muuttui hyväksi. Hän oli kuitenkin tosi taitava rakastaja, ja seksi oli hyvää. Viimeiseen kertaan asti, jolloin hän teki sen lupia kyselemättä ja sattuihan se ihan saatanasti. Sellaista.
[/quote]
Mä en ymmärrä miksi sä jauhat tosta Mickestä joka paikassa, nyt jopa sen vehkeen koosta. Halusithan unohtaa hänet? Ja jos tämä kaikki olisi tapahtunut oikeasti, se todennäköisesti olisi jättänyt kyllä traumojakin eikä siitä palstalla muistuttaisi kokoajan..
Muru, oliko miehellä, jonka kanssa petit kihlattuasi, isompi kuin kihlatullasi? Siksikö lankesit? Miltä tuntuu olla vieläkin rakastunut Mickeen, eikö se ole vähän ristiriitaista kun mies kuitenkin raiskasi?
No, kerron. Mun omakin mieheni on kiitettävästi varusteltu, mutta ed. mies oli ylikokoinen. Ekalla kerralla jopa pelotti. Suuseksi oli aika työlästä ja rakastelu vaati paljon lämmittelyä. Mies halusi kuitenkin joskus pikaseksiä ja silloin piti alun epämukavuus vain kestää, kunnes tunne muuttui hyväksi. Hän oli kuitenkin tosi taitava rakastaja, ja seksi oli hyvää. Viimeiseen kertaan asti, jolloin hän teki sen lupia kyselemättä ja sattuihan se ihan saatanasti. Sellaista.
[/quote]
One word: MURU
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 15:41"]
[/quote]
Mä en ymmärrä miksi sä jauhat tosta Mickestä joka paikassa, nyt jopa sen vehkeen koosta. Halusithan unohtaa hänet? Ja jos tämä kaikki olisi tapahtunut oikeasti, se todennäköisesti olisi jättänyt kyllä traumojakin eikä siitä palstalla muistuttaisi kokoajan..
[/quote]
Sivusta sanon että moni trauma helpottaa kun sitä jauhaa ja jauhaa. Itsellä ainakin. Tuo kirjoittaja ei kylläkään mielestäni kerro mitään tunnistettavaa joten ei kannata heitellä kiviä SENKÄÄN takia.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 15:41"]
[/quote]
[/quote]
Sivusta sanon että moni trauma helpottaa kun sitä jauhaa ja jauhaa. Itsellä ainakin. Tuo kirjoittaja ei kylläkään mielestäni kerro mitään tunnistettavaa joten ei kannata heitellä kiviä SENKÄÄN takia.
[/quote]
Ihan selvä muruhan tuo on.
Ristiriitaista on jos sanoo ettei halua ajatella saatika puhua aiheesta ja sitten ylpeilee vehkeen koolla tälläisessä keskustelussa.
Vähemmän se kirjoittaja ylpeilee kuin muut.Neutraalilta vastaukselta kysymykseen tuo minusta kuulostaa. AV:lla ärsyttää kaikenlainen ylitulkinta ja nyppiminen. Eikö vastauksiin voi suhtaututua vastauksina?Ei tee mieli kirjoittaa omia ajatuksia kun heti keksitään lisäväriä tekstiin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 16:10"]
Vähemmän se kirjoittaja ylpeilee kuin muut.Neutraalilta vastaukselta kysymykseen tuo minusta kuulostaa. AV:lla ärsyttää kaikenlainen ylitulkinta ja nyppiminen. Eikö vastauksiin voi suhtaututua vastauksina?Ei tee mieli kirjoittaa omia ajatuksia kun heti keksitään lisäväriä tekstiin.
[/quote]
Se vaan ärsyttää että muru ei voinut olla lisäämättä juuri sen verran ekstramaustetta vastaukseen, että sen tunnistaa murun vastaukseksi. Olisi kirjoittanut vaan miltä se tuntui, ja jättänyt kaiken mickeen viittaavan pois.
Mutta muruhan ei pysty keskustelemaan neutraalisti, hänelle nyt vain on tärkeää että hänet tunnistetaa (vaikka onkin anonyymi täällä), mikä on ehkä jopa hiukan huolestuttavaa että on niin huomionkipeä.
En tiedä oliko se koko-ongelma miehen vain minun koneistossa, vai ehkä vain ihan tekniikan puutetta, mutta yksi vakava suhteeni kaatui siihen että aloin vihata ja pelätä seksiä, koska milloin hyvänsä saattoi tulla yllättävä kipeä tökkäisy. Suurin osa seksistä oli ihan tavallista, mutta aina välillä mieheltä jotenkin lipsahti liian syvälle, ja se inhottava viiltävä kipu sai minut jännittämään koko seksin ajan, mikä ei todellakaan ollut omiaan helpottamaan seksistä nauttimista.
Haluaisitko tosi isoa? Useimmat naiset ei halua? Niillä ei paikat
kestä ja varsinkaan kun haluan monta kertaa peräkkäin.
Vataa jo sinä haluat.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:30"]
Ketjun lyhyys paljastaa että AV-mammojen miehillä ei olekaan jättipenikset kuten mammat ovat aiemmin väittäneet :DDDDDD
[/quote]
Aivan. Siellä ne istuvat pikkupippelimiestensä vieressä soffalla.