Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso
penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.
Kommentit (336)
Usein ei päästä edes rakasteluun asti, kun muna on sellanen puoli löysä lerppa. Menee kiinnostus, kun sitä yrittää vatkata kovaksi, jotta saisi sen sisäänsä. Mulla on sen verran tiukka alapää, että sinne ei saa mitään puoli löysää sisälle.
Kaikki muut tuntuu tietävän vastauksen, paitsi ne, jotka oikeasti haluaisivat tuon kokemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kohdunkaula paneminen on ihan hirveää. Kaksi päivää alavatsa kipeänä ja saattaa vuotaa verta. Taas kerran mies joka ei ymmärrä naisen nautinnosta mitään. Yllättäen olettaa pelkän ison kullin riittävän.
No vaimolle on riittänyt ja jäänyt vähän ylikin. Tuhansia orgasmeja sentään antanut, joten tiedän kyllä, mistä puhun. Vaimolle ei ole ikinä mikään puolisääreen naiminen riittänyt ja pitäähän sen kullin tuntuakin jossain. Kateelliset pikku kulli piilohomot täällä vaan ulisevat, kun oma pituus ei riitä.
Tämä on kunnollista perussuomalaisen miehen puhetta eikä mitään mustaa kulli
Kuinka tuo pappa kuvittelee, että sen kirjoituksia pitää erikseen kytätä. Niiltähän ei voi välttyä vaikka kuinka haluaisi. Niin monessa ketjussa samata jutut.
Paitsi ettei yksikään lainaamistasi kommenteista ole minun kirjoittamiani. Taidat olla itse ne kirjoittanut ja itse sitten kommentoit? Uskomaton pelle. Harvemmin noin katkeraa tullut vastaan.
Yksi asia mitä en ymmärrä on kommentit, että liian pitkä sattuu. Eihän sitä kaikkea tarvitse aina käyttää? Jos on osaava kalun käyttäjä niin upottaa sitä vartta sisään juuri sen verran kun tarpeen eikä yhtään enempää. Itse "grande finalessa" voi antaa vähän enemmän, kun on paikat lämmenneet ja O-hetki lähellä.
Tietysti niitä isokaluisia urpojakin on olemassa, jotka heti survaisevat kaiken päätyyn asti kaiken mitä luoja on suonut. Mutta jos osaa sitä isoa kalua käyttää niin ei kyllä toista satuta. On vaan reservissä yksi asetus lisää jos sitä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Hilla Halla-ahon kohdunkaula jaksaa? Vai oliko tämä juuri perimmäinen syy Jussin syrjähyppyyn!
Itsekki mietin Hillan emättimen hyvinvointia päivittäin (enimmäkseen ennen nukkumaan menoa)!
M56
Vierailija kirjoitti:
"Yksi asia mitä en ymmärrä on kommentit, että liian pitkä sattuu. Eihän sitä kaikkea tarvitse aina käyttää? Jos on osaava kalun käyttäjä niin upottaa sitä vartta sisään juuri sen verran kun tarpeen eikä yhtään enempää. Itse "grande finalessa" voi antaa vähän enemmän, kun on paikat lämmenneet ja O-hetki lähellä.
Tietysti niitä isokaluisia urpojakin on olemassa, jotka heti survaisevat kaiken päätyyn asti kaiken mitä luoja on suonut. Mutta jos osaa sitä isoa kalua käyttää niin ei kyllä toista satuta. On vaan reservissä yksi asetus lisää jos sitä tarvitaan."
Kokeilepa kerran, mitä selkä ja reidet tykkäävät, kun pysäytät jokaisen työnnön puoliväliin.
Kokeilepa kerran, mitä selkä ja reidet tykkäävät, kun pysäytät jokaisen työnnön puoliväliin.
Monta vuotta kokeiltu eikä mitään ongelmaa. Core treeniä suosittelen jos pitää kumppania jonain ponnahduslautana käyttää.
Mikään ei ole mukavampaa, kun istuu pehmeälle matolle sohvaan nojaten ja katselee, kun nainen yrittää saada koko. penistä sisäänsä. Kun tavoite on saavutettu, hyväilen naisen uumaa ja rintoja samalla suudellen. Kaikki naiset ovat lauenneet viimeistään siihen.
Minulla on hyvin joustava perseensilmä joten antaa paukkua vaan.....
t. Pekka H vihreistä
Unohtu tosta lopusta vielä se vaihe missä heräät edellisen illan pitsanjämät sylissä
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tosi isosta, mutta mun miehellä on jotain 19cm, mikä minusta on iso. Alussa seksi sattui aina ja nykyäänkin sattuu usein. Pitää lämmitellä kunnolla ja ekana asentona pitää olla aina sellainen, jossa pystyn kunnolla rentouttamaan ja avaamaan paikat, yleensä lähetyssaarnaaja. Vasta sen jälkeen voidaan olla muita tyylejä.
Eli lorttosi on jo alkanut leviämään?
Vierailija kirjoitti:
Usein ei päästä edes rakasteluun asti, kun muna on sellanen puoli löysä lerppa. Menee kiinnostus, kun sitä yrittää vatkata kovaksi, jotta saisi sen sisäänsä. Mulla on sen verran tiukka alapää, että sinne ei saa mitään puoli löysää sisälle.
Tuskinpa vaan kovin tiukka on, jos äijät sua aina puolilöysällä vetelee. Niin etpä taida kovin kiihottava tapaus olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kohdunkaula paneminen on ihan hirveää. Kaksi päivää alavatsa kipeänä ja saattaa vuotaa verta. Taas kerran mies joka ei ymmärrä naisen nautinnosta mitään. Yllättäen olettaa pelkän ison kullin riittävän.
No vaimolle on riittänyt ja jäänyt vähän ylikin. Tuhansia orgasmeja sentään antanut, joten tiedän kyllä, mistä puhun. Vaimolle ei ole ikinä mikään puolisääreen naiminen riittänyt ja pitäähän sen kullin tuntuakin jossain. Kateelliset pikku kulli piilohomot täällä vaan ulisevat, kun oma pituus ei riitä.
Tämä on kunnollista perussu
Ja mitä sitten vaikka ei oliskaan sun kirjoittamia kommentteja tossa lainauksessa. Muualla niitä onkin ihan he.vetisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vaan kovin tiukka on, jos äijät sua aina puolilöysällä vetelee. Niin etpä taida kovin kiihottava tapaus olla.
Ne iso munat on just ollut niitä lerppakulleja, joita yritetään saada pystyyn. Pahoittelut, että loukkasin sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne iso munat on just ollut niitä lerppakulleja, joita yritetään saada pystyyn. Pahoittelut, että loukkasin sua.
Aivan niin Ville, sinähän sen pienikullisena tiedät.