Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso
penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai klitoris on tärkeä. Sen hyväilyllä naisen saa tarpeeksi kiimaan saadakseen orgasmeja.
No suuttuisin kyllä miehelleni, jos hyväilisi klitoristani vain jotta kiihoittuisin, mutta ei tekisis itä loppuun asti!
En minäkään ota suihin tai runkkaa, ja jättäisin sitten kesken. Onneksi en tee niin, eikä miehenikään!
Etkö ymmärrä lukemaasi? Vaimolle ei riitä pelkkä klitoriksen ulkopuolinen hyväily orgasmin saamiseen. Ei ole koskaan riittänyt, Halunnut alun klitan nuolemisen jälkeen myös sormet pillun sisään ja eniten halunnut päättää seksin yhdyntäorgasmeihin. Vasta viime vuosina halunnut nuolemiset ja sormetukset loppuun asti ja sen päälle vasta yhdyntää, vaikkei enää toista orgasmia olekaan saanut. Mutta suuseksiinkään ei suotu ilman, että seksi päättyy yhdyntään.En ole koskaan jättänyt hänen tyydyttämistään ja orgasmia keksen, jos se vain minusta olllut kiinni. Siksi onkin saanut käytännössä joka kerta orgasminsa, käytännössä joka viikko ainakin kerran, kohta 50 vuotta. Eli useita tuhansia kertoja ja niitä eniten yhdynnöissä. Joillekin naisille yhdyntäorgasmien saamiset olleet vaikeita, vaimolle ei. Sai yli 40 vuotta tuhansia kertoja, eikä yhdynnän aloituksesta mennyt kuin muutama minuutti kullin hieroessa pillun pohjaa.
Tottakai klitoris on tärkeä. Sen hyväilyllä naisen saa tarpeeksi kiimaan saadakseen orgasmeja.
Mutta jos mieheni jättäisi kesken...eikä antaiskaan orgasmia, suuttuisin. En minäkään ota suihin vain vähän, vaan loppuun asti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt katsotte täällä eri kyselyjä naisilta, niin lähes kaikki liputtaa sen klitoriksen voimaa. Miksipä ei kun sillä sen orgasmin saa taatusti, jos ei ole poikkeusyksilö.
Ja nimenomaan sen kalun koko ei ole juuri muuta kuin esteettinen kysymys.
Tämä nyt on ihan täysin selvää kaikille paitsi Penalle. Tilastoja löytyy Googlella pilvin pimein. 15-17cm voittaa aina näissä kyselyissä ylivoimaisesti. +20cm on äärimmäisen harvinainen haave.
Totta kai se on äärimmäisen harvinaine haave, kun alle 0.01% miehistä oma 20cm kullin. Suurin osa naisista ei ole koskaan kokenut eikä koe. Eikä koe 15cm paksujakaan koska niitäkin on vain 2/1000. Mutta jokainen mies voi vaikka kokeilla naiselleen ison ja pienen realistisen dildon eroa nuolessa, kummalla nainen tulee nopeammin ja varmemmin. Sillähän
Ohis. Meillä on 13cm/15/17/20 cm dildo himassa. 3 pienintä käytössä. Isointa olen saanut käyttää pelkästään jurrissa olevaan naiseen kun ollaan innostuttu tuntikausien sessioon jossa normaalista poiketen semi fistaan. Ylivoimaisesti eniten käytössä 17cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt katsotte täällä eri kyselyjä naisilta, niin lähes kaikki liputtaa sen klitoriksen voimaa. Miksipä ei kun sillä sen orgasmin saa taatusti, jos ei ole poikkeusyksilö.
Ja nimenomaan sen kalun koko ei ole juuri muuta kuin esteettinen kysymys.
Tämä nyt on ihan täysin selvää kaikille paitsi Penalle. Tilastoja löytyy Googlella pilvin pimein. 15-17cm voittaa aina näissä kyselyissä ylivoimaisesti. +20cm on äärimmäisen harvinainen haave.
Totta kai se on äärimmäisen harvinaine haave, kun alle 0.01% miehistä oma 20cm kullin. Suurin osa naisista ei ole koskaan kokenut eikä koe. Eikä koe 15cm paksujakaan koska niitäkin on vain 2/1000. Mutta jokainen mies voi vaikka kokeilla naiselleen ison ja pienen realistisen dildon eroa nuolessa, kummalla nainen tulee nopeammin ja varmemmin. Sillähän
Jos se iso olisi autuus. Myydyimmät dildot olisivat ihan jotain muuta kuin 13-17cm. Ei me naiset olla niin tyhmiä että ostettaisiin vuodesta toiseen pikku dildoja jos iso olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suuttuisin kyllä miehelleni, jos hyväilisi klitoristani vain jotta kiihoittuisin, mutta ei tekisis itä loppuun asti!
En minäkään ota suihin tai runkkaa, ja jättäisin sitten kesken. Onneksi en tee niin, eikä miehenikään!
Etkö ymmärrä lukemaasi? Vaimolle ei riitä pelkkä klitoriksen ulkopuolinen hyväily orgasmin saamiseen. Ei ole koskaan riittänyt, Halunnut alun klitan nuolemisen jälkeen myös sormet pillun sisään ja eniten halunnut päättää seksin yhdyntäorgasmeihin. Vasta viime vuosina halunnut nuolemiset ja sormetukset loppuun asti ja sen päälle vasta yhdyntää, vaikkei enää toista orgasmia olekaan saanut. Mutta suuseksiinkään ei suotu ilman, että seksi päättyy yhdyntään.En ole koskaan jättänyt hänen tyydyttämistään ja org
Ole jo saatana hiljaa näiden samojen juttujesi kanssa. Luettu jo satoja kertoja.
Taas joku kateelline pikku kulli siinä inisee. Tuhannet orgasmit ja vaimon lypsävä pillu kyllä kertoo kaiken.
Isolla ja paksulla kullillani olen hieronut pillun pohjaa ja samalla hävyt hieroneet toisiaan. Vaimo itse saanut valita miten orgasminsa haluaa. Minä ole ne toimittanut. Pelkkä klitoriksen hyväily ei riitä ja panon aikana klitorikseen ei saa edes koskea. Kunnollinen pillun pohjan hieronta isolla kullillani singauttaa meidät Saturnuksen radalle. Pakko pitää välipäiviä seksissä, kun vaimon pillu ei kestä isoa kulliani muuten.
Kokemusta vain yhdestä naisesta ja muut ei ole koskaan edes kiinnostaneet. Jouduin jo nuorena naimisiin, kun vaimo rakastui isoon ja paksuun kulliini. Maallinen mammona ei ole koskaan kiinnostanut ja vaimo onkin aina meillä hoitanut raha-asiamme. Mun tehtävä on ollut tuottaa vaimolle ne tuhannet orgasmit vaimon tahtomalla tavalla. Ja sen olen totisesti tehnyt. Kulli seisoo vieläkin kovana, kun tammen oksa. Vaino on aina sanonut, että pitäähän sen kullin nyt jossain tuntuakin. Joten olkaa pikku kullit hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku kateelline pikku kulli siinä inisee. Tuhannet orgasmit ja vaimon lypsävä pillu kyllä kertoo kaiken.
Isolla ja paksulla kullillani olen hieronut pillun pohjaa ja samalla hävyt hieroneet toisiaan. Vaimo itse saanut valita miten orgasminsa haluaa. Minä ole ne toimittanut. Pelkkä klitoriksen hyväily ei riitä ja panon aikana klitorikseen ei saa edes koskea. Kunnollinen pillun pohjan hieronta isolla kullillani singauttaa meidät Saturnuksen radalle. Pakko pitää välipäiviä seksissä, kun vaimon pillu ei kestä isoa kulliani muuten.
Kokemusta vain yhdestä naisesta ja muut ei ole koskaan edes kiinnostaneet. Jouduin jo nuorena naimisiin, kun vaimo rakastui isoon ja paksuun kulliini. Maallinen mammona ei ole koskaan kiinnostanut ja vaimo onkin aina meillä hoitanut raha-asiamme. Mun tehtävä on ollut tuottaa vaimolle ne tuhannet orgasmit vaimon tahtomalla tavalla. Ja sen olen totisesti tehnyt. Kulli seisoo vieläkin kovana, kun tammen oksa. Vaino o
Se on kyl aika selkeä et sun vaimo on rakastunut sun kulliin. Tämä asia yhdistää teitä. Muuta sussa ei taida ollakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta vain yhdestä naisesta ja muut ei ole koskaan edes kiinnostaneet. Jouduin jo nuorena naimisiin, kun vaimo rakastui isoon ja paksuun kulliini. Maallinen mammona ei ole koskaan kiinnostanut ja vaimo onkin aina meillä hoitanut raha-asiamme. Mun tehtävä on ollut tuottaa vaimolle ne tuhannet orgasmit vaimon tahtomalla tavalla. Ja sen olen totisesti tehnyt. Kulli seisoo vieläkin kovana, kun tammen oksa. Vaino o
On kyllä huimaa miten vanhan miehen itsetunto on rakentunut peniksen kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta vain yhdestä naisesta ja muut ei ole koskaan edes kiinnostaneet. Jouduin jo nuorena naimisiin, kun vaimo rakastui isoon ja paksuun kulliini. Maallinen mammona ei ole koskaan kiinnostanut ja vaimo onkin aina meillä hoitanut raha-asiamme. Mun tehtävä on ollut tuottaa vaimolle ne tuhannet orgasmit vaimon tahtomalla tavalla. Ja sen olen totisesti tehnyt. Kul
Oletteko huomanneet, kuinka usein Pate vetää katellisuuskortin esiin. Miksi näin? Koska se projisoi omia tunteitaan muihin palstalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pate voisi vastata niihin kysymyksiin. Miksi ihmeessä naiset ostavat ylivoimaisesti eniten dildoja joiden koko on Paten mittakaavassa pieni? 13-16cm.
Koska vaimoni on halunnut Jelly Jortikan eikä mitään pikku pippeliä. Toi sama dildo toimii muuten mullakin ihan kivasti. Tietysti salaa vaimoltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate voisi vastata niihin kysymyksiin. Miksi ihmeessä naiset ostavat ylivoimaisesti eniten dildoja joiden koko on Paten mittakaavassa pieni? 13-16cm.
Koska vaimoni on halunnut Jelly Jortikan eikä mitään pikku pippeliä. Toi sama dildo toimii muuten mullakin ihan kivasti. Tietysti salaa vaimoltani.
Okei. Jelly Jortikka on 19.5cm kokonaispituus. Siitä kun ottaa kiinni käyttö pituus on yllättäen just siellä 15-17cm. Mikä oli se suosituin koko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta vain yhdestä naisesta ja muut ei ole koskaan edes kiinnostaneet. Jouduin jo nuorena naimisiin, kun vaimo rakastui isoon ja paksuun kulliini. Maallinen mammona ei ole koskaan kiinnostanut ja vaimo onkin aina meillä hoitanut raha-asiamme. Mun tehtävä on ollut tuottaa vaimolle ne tuhannet orgasmit vaimon tahtomalla tavalla. Ja sen olen totisesti tehnyt. Kul
Se on muuten niin lyhyt, että jollain pitää tätä kompensoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi? Vaimolle ei riitä pelkkä klitoriksen ulkopuolinen hyväily orgasmin saamiseen. Ei ole koskaan riittänyt, Halunnut alun klitan nuolemisen jälkeen myös sormet pillun sisään ja eniten halunnut päättää seksin yhdyntäorgasmeihin. Vasta viime vuosina halunnut nuolemiset ja sormetukset loppuun asti ja sen päälle vasta yhdyntää, vaikkei enää toista orgasmia olekaan saanut. Mutta suuseksiinkään ei suotu ilman, että seksi päättyy yhdyntään.En ole koskaan jättänyt hänen tyydyttämistään ja org
Koita itse ymmärtää lukemasi!!! Sun vaimosi ei ole sama kuin kaikki naiset, ei sinne päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi? Vaimolle ei riitä pelkkä klitoriksen ulkopuolinen hyväily orgasmin saamiseen. Ei ole koskaan riittänyt, Halunnut alun klitan nuolemisen jälkeen myös sormet pillun sisään ja eniten halunnut päättää seksin yhdyntäorgasmeihin. Vasta viime vuosina halunnut nuolemiset ja sormetukset loppuun asti ja sen päälle vasta yhdyntää, vaikkei enää toista orgasmia olekaan saanut. Mutta suuseksiinkään ei suotu ilman, että seksi päättyy yhdyntään.En ole
Tämä tämä tämä. 81.6% naisista oli valmis lopettamaan parisuhteen jos penis liian iso. Tuo % oli paljon isompi kuin se että 35% naisista ei mitään merkitystä jos on vaikka mikropenis.
Mitä te välitätte jostain jorman koosta, antaa olla mitä on. Nuolkaa naista ja sormettakaa. Uskokaa jo, ettei se kalu meinaa juuri paljonkaan.
Homot ja pikkukullit känkättää keskenään. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te välitätte jostain jorman koosta, antaa olla mitä on. Nuolkaa naista ja sormettakaa. Uskokaa jo, ettei se kalu meinaa juuri paljonkaan.
Jos asia olisi näin, maailma olisi täynnä lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Sulle siis.