Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on rakastella miehen kanssa jolla on tosi iso

Vierailija
15.03.2013 |

penis? Vastauksia tosissaan kiitos. Olen ollut vain normipippeleiden kanssa.

Kommentit (324)

Vierailija
221/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso on perseestä. Mä haluan seksiä spontaanisti. Mä haluan että mun mies heittää mut keittiön pöytää vasten ja työntyy sisään. Panee rajusti. Mitä mä en halua että jokainen yhdyntä kerta alkaa sillä että etsitään liukkaria. Pitää sormettaa tai nuolla orgasmeja alle että saadaan penis sisään ilman vihlovaa kipua. Mä en halua että mun arkiseksi kerrat joita on n3-5 viikossa kestävät tunnista kahteen tuntiin. Sen takia että mä olisin valmis ottamaan vastaan itselleni liian isoa vehjettä.

Ei isolla seksikerta kestä tunteja, vaikka joutuukin tekemään pidemmän esileikin, että emätin laajenee, kostuu ja kiihoittuu tarpeeksi. Sama aika siihen mennyt kuin suuseksiorgasmiin, eli 15- 30min. Iso tekee kaiken isommin ja massiivisemmin, joten ainakin vaimolla kaikki orgasmit tulleet ensummäisen 5 min aikana. Enimmäkseen rajuja kohdunkaulaorgasmeja, koska hänen hot spot on pillun perällä mitä sitten kullilla venytetty ja hierottu kulli pohjassa pitäen. Joko minä päällä tai vaimo itse päälläni kirnuten. Orgasmien jälkeen hän ollut puhki, joten harvoin jatkettu ja sittenkin lähinnä minua varten. Jos vaimo ei ole saanut orgasmia ekojen minuuttien aikana, niin mitä pidempään naitu sen kauemmas karanneet. Ei puhettakaan, että oltaisi naitu yli 15min. Siinä olisi vaimon paikat puhki. Joten iso kulli pitkä nainti on kutakuinkin mahdoton yhtälö tai ainakin naiselle huono. 

Sitten ison määritelmä. Ei ole senttimääräinen, vaan mittayksikkö on se millä naisen pillu tulee äärimmilleen, kun kulli työnnetty tyveä myöten. Isomma ei tee yhtään mitään jos ei mahdu. Toki voi olla, että joku tykkä puolisääreen naimisesta, vaimoni ei ole tykännyt koskaan. Heti nuorena jo kietoi jalat ympärilleni ja junttasi kullin pohjaan ja piti siellä. Meillä ei ole oikeastaan koskaan jyystetty. Tämä toki estänyt hyvin myös kullin kolistelut kondunkaulaan. Mutta kuten sanottu vaimo opetti mut noviisin naimaan. Koska tokihan aloin naimaan niin miten sain vaimon laukeamaan. 

Vierailija
222/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen vastavirtaan ja sanon, että aivan ihanalta, vaikka tähän tulee tietty ne vakiokommentit sekä alanuolet. Paljon on kiinni miehen taidoista ja siitä, että olen kunnolla kiihottunut ja ennen kaikkea kostunut. Mieheni on taitava kiihottelemaan minua ja pystyy siten työntymään varhaisessa vaiheessa. Visuaalisesti elin on aivan upea ja seisoo pystyssä miehen kiihkoillessa yleisen stereotypian vastaisesti. Tykkään kosketella sitä, täydestä tunteesta pillussani, jalkojeni levittelystä ja miehelle antautumisesta, mihin hänen erektionsa ja koko olemuksensa minua ohjaa. Miehen ei tarvitse paljoa liikehtiä kun jo tulen vastustamattomasti ihanaan orgasmiin. Hän sitten sopeuttaa rytmiään sen mukaan miten reagoin, vaihtelee tempoa muutoinkin. Joskus lopputyönnöt saavat minut toiseen orgguun. Niitä oikein odottaa ja silloin kun mies tulee nopeasti sekin tuntuu ihanalta.

Mä olen vaan tällainen. Deal with it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen vastavirtaan ja sanon, että aivan ihanalta, vaikka tähän tulee tietty ne vakiokommentit sekä alanuolet. Paljon on kiinni miehen taidoista ja siitä, että olen kunnolla kiihottunut ja ennen kaikkea kostunut. Mieheni on taitava kiihottelemaan minua ja pystyy siten työntymään varhaisessa vaiheessa. Visuaalisesti elin on aivan upea ja seisoo pystyssä miehen kiihkoillessa yleisen stereotypian vastaisesti. Tykkään kosketella sitä, täydestä tunteesta pillussani, jalkojeni levittelystä ja miehelle antautumisesta, mihin hänen erektionsa ja koko olemuksensa minua ohjaa. Miehen ei tarvitse paljoa liikehtiä kun jo tulen vastustamattomasti ihanaan orgasmiin. Hän sitten sopeuttaa rytmiään sen mukaan miten reagoin, vaihtelee tempoa muutoinkin. Joskus lopputyönnöt saavat minut toiseen orgguun. Niitä oikein odottaa ja silloin kun mies tulee nopeasti sekin tuntuu ihanalta.

Mä olen vaan tällainen. Deal with it.

Ei voi muuta kuin nauraa. Kovasti panostettu tähän. Täyttää kaikki boksit siitä miten omasta kikkelistään kiihottunut mies kirjoittaisi.

Vierailija
224/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vaan tällainen. Deal with i

Ei voi muuta kuin nauraa. Kovasti panostettu tähän. Täyttää kaikki boksit siitä miten omasta kikkelistään kiihottunut mies kirjoittaisi.

Tää kommentoija ei diilannut. Meni tunteisiin.

Vierailija
225/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso on perseestä. Mä haluan seksiä spontaanisti. Mä haluan että mun mies heittää mut keittiön pöytää vasten ja työntyy sisään. Panee rajusti. Mitä mä en halua että jokainen yhdyntä kerta alkaa sillä että etsitään liukkaria. Pitää sormettaa tai nuolla orgasmeja alle että saadaan penis sisään ilman vihlovaa kipua. Mä en halua että mun arkiseksi kerrat joita on n3-5 viikossa kestävät tunnista kahteen tuntiin. Sen takia että mä olisin valmis ottamaan vastaan itselleni liian isoa vehjettä.

Ei isolla seksikerta kestä tunteja, vaikka joutuukin tekemään pidemmän esileikin, että emätin laajenee, kostuu ja kiihoittuu tarpeeksi. Sama aika siihen mennyt kuin suuseksiorgasmiin, eli 15- 30min. Iso tekee kaiken isommin ja massiivisemmin, joten ainakin vaimolla kaikki orgasmit tulleet ensummäisen 5 min aikana. Enimmäkseen rajuja kohdunkaulaorgasmeja, koska hänen hot spot on pillun

Jaahas kohdunkaula Pena paikalla.

Vierailija
226/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei isolla seksikerta kestä tunteja, vaikka joutuukin tekemään pidemmän esileikin, että emätin laajenee, kostuu ja kiihoittuu tarpeeksi. Sama aika siihen mennyt kuin suuseksiorgasmiin, eli 15- 30min. Iso tekee kaiken isommin ja massiivisemmin, joten ainakin vaimolla kaikki orgasmit tulleet ensummäisen 5 min aikana. Enimmäkseen rajuja kohdunkaulaorgasmeja, koska hänen hot spot on pillun

Niih. Ihanan spontaania. Toi mua just häiritsi isossa ja sen takia sanon että ison kanssa seksi on paskaa.

Vierailija
227/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei isolla seksikerta kestä tunteja, vaikka joutuukin tekemään pidemmän esileikin, että emätin laajenee, kostuu ja kiihoittuu tarpeeksi. Sama aika siihen mennyt kuin suuseksiorgasmiin, eli 15- 30min. Iso tekee kaiken isommin ja massiivisemmin, joten ainakin vaimolla kaikki orgasmit tulleet ensummäisen 5 min aikana. Enimmäkseen rajuja k

Alleviivaan tässä vielä sen. Että mun parhaat seksikokemukset on olleet just niitä spontaaneja panoja. Kun mies ei ole enää kestänyt ja on pannut puuta vasten, pöytää vasten milloin missäkin. Olen ollut noissa tilanteissa täysin likomärkä ja auki. Mutta silti muhun ei ex iso penis mahtunut mitenkään ilman pitkää esileikkiä. Tai sitten sattui.

Vierailija
228/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin näyttää olevan vaikea ymmärtää, että varomattomasti naimalla saa isolla kullilla kohdunkaulanhaavauman aikaiseksi. Jokusen kerran nuorena varomattomana aiheittanut, kun ei kiimaassa ole, malttanut pitää kullia pillunperillä tai malttanut naida varovasti lyhyin liikkein, tai molempia. Kiimassa äärimmäisen vaikea muistaa kun liskoaivot käskee paukuttamaam täysillä. Mutta mieskin oppii kun menee toistaviikkoa paranteluihin. Siltikään en saanut vaimolta pyyhkeitä.

Vierailija
229/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, pari työntöä minuutissa yleensäkkin nukahdan.

Vierailija
230/324 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekin näyttää olevan vaikea ymmärtää, että varomattomasti naimalla saa isolla kullilla kohdunkaulanhaavauman aikaiseksi. Jokusen kerran nuorena varomattomana aiheittanut, kun ei kiimaassa ole, malttanut pitää kullia pillunperillä tai malttanut naida varovasti lyhyin liikkein, tai molempia. Kiimassa äärimmäisen vaikea muistaa kun liskoaivot käskee paukuttamaam täysillä. Mutta mieskin oppii kun menee toistaviikkoa paranteluihin. Siltikään en saanut vaimolta pyyhkeitä.

Sulle tuntuu olevan vaikea ymmärtää että kaikki tai itseasiassa aika harvat naiset haluaisivat miehellään olevan ISO. Tästäkin keskustelusta näkee että keskiverto tuntuu maistuvan parhaiten.

Vierailija
231/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kullin koolla on väliä miehille, ei naisille. Mikrokulli on yhtä ongelmallinen kuin maxikullikin.

Vierailija
232/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Jokainen seksikerta tuntui joltain akrobatia-harjoitukselta. Eikä puhettakaan esim anaaliseksistä(tajuatte miksi)

Vierailija
233/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tuntuu olevan vaikea ymmärtää että kaikki tai itseasiassa aika harvat naiset haluaisivat miehellään olevan ISO. Tästäkin keskustelusta näkee että keskiverto tuntuu maistuvan parhaiten.

Keiden naisten puolesta kirjoitat? Saitin "naisten" mielipide ei edusta mitään naisten yleistä käsitystä. Toisekseen "yleinen"  käsitys ei tarkoita mitään jonkun yksittäisen naisen kohdalla. Jokainen voi siten kommentoida vain itsensä puolesta tai puolisonsa jos sen tietää.  Niin minäkin kommentoinut vain vaimostani, enkä ole yleistänyt. Ei varmasti ole ainut nainen joka arvostaa ja haluaa isoa kullia. 

Mutta eniten olen kommentoinut ison kullin käytöstä ja rajoituksista, koska niistä on omakohtaista kokemusta, sellaista mitä suurimmalla osalla ei ole. Siitä olen täysin varma, ettei kulli saa olla liian iso joka ei mahdu kokonaan sisään. Se ei ole kummallekaan kivaa ja naiselle kivulias jos mies ei varo ja työntää liian syvälle. Nainen ei myöskään saa painetta hävylleen ja klitalle liian pitkästä. Minunkin kullini on varmasti liian iso monellekin naiselle, jos se pitää paikkansa, että enin osa emättimistä venyy laajetessaan 15-17cm syvyyteen. Vaimolleni taas mahtuu nippa nappa kaikki 20cm. On nyt vanhempana myöntänyt  että on ollut aina vähän liian iso, mutta hän on nauttinut. Pitää kuulemma tuntuakin jossain. Sen kanssa opittu elämään. 

Vierailija
234/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keiden naisten puolesta kirjoitat? Saitin "naisten" mielipide ei edusta mitään naisten yleistä käsitystä. Toisekseen "yleinen"  käsitys ei

Pate pätee kullillaan, koska muuta ei ole.

Eihän tollasta vitosluokkalaisen pituista kukaan edes huomaa. Sillä on ollut Napoleon kompleksi ihan koko elämänsä ajan. Tää on ihan selvä tapaus.

Vierailija
235/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kullin koolla on väliä miehille, ei naisille. Mikrokulli on yhtä ongelmallinen kuin maxikullikin.

Muille miehille esittelyssä iso on kiva. Seksihommissa se 16-17cm paras. Jos näin ei olisi seksikaupat möisi isoja dildoja. Nyt myydyimmät on vuodesta toiseen 13-16cm työskentely varalla olevat dildot 

Vierailija
236/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keiden naisten puolesta kirjoitat? Saitin "naisten" mielipide ei edusta mitään naisten yleistä käsitystä. Toisekseen "yleinen"  käsitys ei

Oletko ihan varma että se vaimo tuossa vaiheessa viitsisi kritisoida, esimerkiksi sitä että teillä ei ole ollut ikinä spontaania seksiä vaan aina se on vaatinut säätämisen. Oletko varma että vaimosi ei olisi halunnut joskus oikein kunnon raivo panoa mikä sun vehkeellä ei onnistu?

Vierailija
237/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla kullilla ei voi raivopanna. Paksulla kyllä mutta ei liian pitkällä.

Vierailija
238/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolla ja paksulla ei tarvitse raivopanna kun tuntuu tarpeeksi muutenkin. Siinä on vissi ero. Isolla nainen tulee joka tapauksessa otetuksi vaikkei edes juuri liikkuisi. Vaimoni ei ole edes koskaan tykännyt edestakaisesta jyystöstä, eikä pitkistä vedoista. Vaimo on itse saanut määritellä kuinka nopeasti yhdynnät on aloitettu. Hän on aina rakastanut antamaani suuseksiä, joten on luonnollista, että silä on myös aina aloitettu. Pitkiä hyväilyjä ja esileikkiä käytettiin jo ennen ekaa yhdyntää ja siitä lähtien ollut tapana, jotta vaimokin on saanut omansa.

Vierailija
239/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keiden naisten puolesta kirjoitat? Saitin "naisten" mielipide ei edusta mitään naisten yleistä

Tunnen vaimoni vuosikymmenien takaa ja olen tuottanut tuhansia orgasmeja. Vaimo on aina saanut itse päättää, miten orgasminsa haluaa saada.

Vierailija
240/324 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isolla ja paksulla ei tarvitse raivopanna kun tuntuu tarpeeksi muutenkin. Siinä on vissi ero. Isolla nainen tulee joka tapauksessa otetuksi vaikkei edes juuri liikkuisi. Vaimoni ei ole edes koskaan tykännyt edestakaisesta jyystöstä, eikä pitkistä vedoista. Vaimo on itse saanut määritellä kuinka nopeasti yhdynnät on aloitettu. Hän on aina rakastanut antamaani suuseksiä, joten on luonnollista, että silä on myös aina aloitettu. Pitkiä hyväilyjä ja esileikkiä käytettiin jo ennen ekaa yhdyntää ja siitä lähtien ollut tapana, jotta vaimokin on saanut omansa.

Niinpä paino sanalle ei VOI raivopanna. Vaimosi on siis joutunut tyytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan