Onko Ile Uusivuori unelmanne?
Kommentit (51)
Suomessa annetaan nimellinen palkkio vain isoimmista viikonlopun kansijutuista. Terv. Entinen toimittaja.
Pilalle mennyt vuosi vuodelta. Keski-ikäinen lapanen.
Jo äänikin on niin itserakkaan ihmisen ääni, ilmeistä puhumattakkaan.Nyt vielä radio Novalla aamupäivisin,
mutta onneksi ei enää kauan. Paljon mieluummin kuuntelen ja katselen Eskoa ja Akia.
No ei TOD.! Tommi Korpela sen sijaan on, sillä on fiksu vaimokin, toisin kuin Ilellä *puist*
Puoli päätä on otsaa, se on kyllä liikaa.
Ei, mutta aika viileä kaveri ja ihan mukavan oloinen.
No eipä ole, mutta vaikuttaa mukavalta. Liian nuorikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ulkonäöllä ei ole minulle suurta merkitystä, mutta seksuaalisuudella on. Ile on jotenkin varautuneen ja takakireän oloinen. Minulla on myös älykkyysrima huikean korkealla, enkä usko että Ile yltäisi siihen (vaikka se nyt ei ole mikään erityinen miinus, koska ei siihen juuri kukaan muukaan yllä). Onnekseni olen pariutunut unelmamieheni kanssa ja Ile ymmärtääkseni oman unelmanaisensa kanssa, joten voimme kumpikin olla onnellisia tahoillamme. Parisuhteissa olennaista ei ole muiden mielipiteet vaan oman kumppanin mielipide. Kaikkea hyvää Ilelle perheineen!
Kiva että oot mielestäsi älykäs 😅
Et kuitenkaan yllä minun tasolle ( älyssä siis)
Olen nimittäin kaikista älykkäin
Mä tapasin Ilen festareilla kerran Ruisrockissa oli kyl ihana tyyppi! Tykkään sellaisista vaatimattomista, hauskoista ja itseironisista miehistä oli just sellainen... Komee ku mikä! Nam.