Onko Ile Uusivuori unelmanne?
Kommentit (51)
Vuosikausia sitten Ile ja Marja tekivät yhdessä radio-ohjelmaa,joka näytettiin myös telkkarissa ,siis sitä ohjelman tekemistä.
Siellä Ile ihaili Marjan farkkuja ja söivät jotain eväitä.
En tiedä kuka hän on, mutta voin tietämättäkin sanoa, että ei ole.
Oli, kunnes meni naimisiin. Varatut miehet on mulle tavallaan näkymättömiä, eli en ajattele heistä sillä tavoin, että miettisin, että onpa siinä mun unelmien mies. Se on nyt jonkun muun mies ja sillä siisti. Mutta tokihan se edelleen on mielestäni hyvän näköinen ja vaikuttaa ihan mukavalta.
En ole koskaan tullut miettineeksi. Sanoisin, että ei ole. Varsinkin kun on naimisissa ja useamman lapsen isä. Olen 26:n kanssa samoilla linjoilla tuossa, että itselleni varatut ja lisääntyneet miehet ovat näkymättömiä ja epäkiinnostavia "siinä mielessä".
Ilen suurin ongelma on älykkyyden puute – ja kun älykkyys puuttuu, puuttuu karisma.
Ei ole. Ulkonäöllä ei ole minulle suurta merkitystä, mutta seksuaalisuudella on. Ile on jotenkin varautuneen ja takakireän oloinen. Minulla on myös älykkyysrima huikean korkealla, enkä usko että Ile yltäisi siihen (vaikka se nyt ei ole mikään erityinen miinus, koska ei siihen juuri kukaan muukaan yllä). Onnekseni olen pariutunut unelmamieheni kanssa ja Ile ymmärtääkseni oman unelmanaisensa kanssa, joten voimme kumpikin olla onnellisia tahoillamme. Parisuhteissa olennaista ei ole muiden mielipiteet vaan oman kumppanin mielipide. Kaikkea hyvää Ilelle perheineen!
Ile on sellanen söpö ja ujo nörtti joka esittää liian itsevarmaa. Aina särmänä ja valmis mielipide kaikesta. Piilottaa mielestäni epävarmuutta itsessään. Ottais vähän rennommin. Olisi lähestyttävämpi. Ehkä tulee iän myötä.
Minun tietääkseni on ihan valtaväestöä. Vaikka hieman man.nen näköä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun tietääkseni on ihan valtaväestöä. Vaikka hieman man.nen näköä onkin.
Uusivuori = Nyberg, hmmm.
Mä oon vaihtanut hänelle vaippoja. Tämä on siis ihan totta.
Olimme pehetuttuja, tais sii vanhempamme olivat.
Vierailija kirjoitti:
Ile on s. 1974
Ei todellakaan ole. Ilkka on syntynyt tyyliin 1979 tai jopa 1980.
Hänellä on vuonna 1976 syntynyt isosisko.
Mulle tulee Ilestä aina mieleen Stan Laurel – ei koomisella vaan jotenkin surullisella tavalla.
Liian paljon esillä ruudussa, en pidä yhtään!!
En pidä hänestä. Silmät eivät elä, kuolleen kalan silmät. Katsokaa, kun hän koittaa juontaa, silmät ei ole mukana, siksi tuntuu varautuneelta ja etäiseltä. Turha tyrkky, parempia ruutuun!
Mun mielestä se on ihan mielettömän upea. Täällä hyrrää... Mutta makunsa kullakin. Sääli vaan, että varattu.
Kaksi aikuista työssäkäyvää ihmistä tienaavat ihan kivasti. Asuvat Pajamäessä.