Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei paksuhiuksiset miehet tajua, että heille sopii paremmin pidemmät hiukset?!

Vierailija
12.03.2019 |

Omalla miehellä tosipaksuthiukset.

Haluaa aina leikat ns. Jenkkisiilin. Eli sivuilta ja takaa 6mm siili ja päätä hieman pidempi ja asettelee niitä geelillä.
Tuo hiustyyli näyttää reilu viikon verran hyvältä ja sitten se kasvaa mallista ohi.
Sivujen ja taka osien hiukset sojottavat piikikkäinä joka suuntaan ja koko pää muistuttaa enempi jotain siilin takapuolta.

Hiuksiin on tungettava niin paljon geeliä, että näyttävät ihan paskasilta eivätkä siltikään tahdo pysyä.

Paljon paremmalta näyttäisi hieman pidempi malli jolloin hiukset asettuvat paremmin päänmyöntäisesti myös sivuita.
Ja pidempi hiustottelee ja pysyy pienemmällä geelimäärälläkin.
Paksuhiuksiset miehet jotka tämän tajuavat näyttävät paljon arvokkaammilta, kuin nuo piikkipäät.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että jospa sinä et olekaan hiusten suhteen hyvällä maulla varustettu ihminen? Ja eiköhän ne miehet ihan itse valitse mallin mihin leikkauttavat.

Vierailija
5/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tosi paksut ja jäykät hiukset, ja hiukankin pidempinä myös kihartuvat/hyvin laineikkaat. Ei näitä voi pitkiksi päästää millään, kun tulee kauhea pehko, jota ei saa kuriin edes litralla geeliä. Pakko pitää lyhyenä ja käydä kerran viidessä viikossa parturissa ja heittää geeliä tukkaan joka aamu. Näytti sitten miltä hyvänsä.

Vierailija
6/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, oma on tukkansa. Mä en tiedä minkä ihmeen takia on hyväksyttyä se, että naiset ruotii miesten ulkonäköä omien mieltymysten mukaan, mutta vastaava ei ole sallittua toisinpäin.

Vierailija
7/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ne kaljuuntuu päälaelta, sivuilla on paksut pehkot ja niistä sitten vedellään kaljun peitoksi suortuvia...

Vierailija
8/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa miehen päättää itse omasta ulkonäöstään.

Vierailija
9/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... oletko varma, että on mies eikä siili?

Vierailija
10/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta asiasta. Itselläni esim. kasvaa hiukset ns. kohtisuoraan päänahasta ulospäin joten hiusten pitäisi olla useita senttejä, jopa lähelle 10cm jotta ne asettuisivat komeasti päänmyötäisesti.

Kuvaesimerkki: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0162/2116/articles/trending_men_s_hai…

ei minulla noin lyhynä sivut mene siististi vaan kasvavat suoraan sivulle eli tekevät päästä pallon.

Vierailija
11/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni pitkä tukka? Olisi aika naurettavan näköinen Tarzan sen jälkeen. 

Vierailija
12/14 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli, anna Aki-puolisosi itse päättää tukkamuodistaan.

Vierailija
13/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei paksupäiset naiset tajua, että miehen hiukset on oma asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä