Huuto.net, paketti 3 viikkoa myöhässä ja käyttökelvoton! ov
Heippa,
Huusin huuto.netistä erään tavaran n.20 eurolla, paketti luvattiin laittaa postiin seuraavana päivänä, mutta saapui vasta tänään, 3 viikkoa luvatusta! Ei pahoittelua, ei mitään. Yhteen lähettämääni viestiin sain vastauksen "olisi pitänyt jo lähteä, selvitän asiaa" muuten ei vastausta viesteihin. Paketissa kuitenkin leima 13.3 eli toissapäivänä vasta lähteny.
Tavara on kaiken lisäksi käyttökelvoton, ei siis sovellu lainkaan siihen, mihin on tarkoitettu.
Mitä tekisitte? Myyjänä yritys. Vituttaa tuo välinpitämättömyys asiakasta kohtaan.
Kommentit (10)
Tottakai otat yhteyttä siihen yritykseen.
Anna olla. Ota lasi viiniä ja lue jotain hyvää kirjaa. Elämä on ihan liian lyhyt murehtimiseen.
Näin ajattelin ensin tehdä, mutta sitten ajattelin niitä ihmisiä jotka laittavat rahaa vessanpöntöstä tilaamalla tuota paskatavaraa tältä yrittäjältä. Olisin varmaan antanut olla jos olisi tullut edes jonkinnäköinen anteeksipyyntö, mutta näköjään tärkeintä vaan saada asiakkaalta rahat pois. Noh, ei kai tässä muuta voi kun laittaa se nega ja toivoa ettei saa kostonegaa takaisin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:00"]
Anna olla. Ota lasi viiniä ja lue jotain hyvää kirjaa. Elämä on ihan liian lyhyt murehtimiseen.
[/quote]
Jos myyjä on firma niin mikset voi palauttaa tuotetta? Vai onko kyseessä ulkomainen yritys?
PROVOOO! ei kukaan edes vähäänkään rahoissa oleva ostaisi huuto.netistä saatika tori.fi.
Todellista WT meininkiä taas.
Etkö tarkistanu myyjän saamia palautteita etukäteen? Negaa vaan sitten kehiin ja syyn kanssa! Oliko kyse siis yrityksestä vai yksityisestä? Eikös se ole viikko maksun saapumisesta tilille se aika missä tuote pitää lähettää? Ja jos tuote ei vastaa kuvausta, kunnoltaan tai muuten niin siitä kannattaa laittaa palautteeseen myös. Jos huutaja ei ole tajunnut kysellä tuotteesta tarpeeksi, niin silloin pettymys jää ihan omaksi viaksi.
Viesti ylläpidolle. Sulkevat tunnukset huijareilta
Myyjänä on yritys, mutta päteekö samat säännöt kun ostaa huutiksen kautta? Tuotteen postituskulut vaan maksavat aika paljon, enkä viitsisi omalla kustannuksella rueta lähettämään takaisin kun jo yhdet postituskulut maksanut. Täytyy kai vaan laittaa se nega perusteluineen ja viestiä ylläpidolle. Myyjällä on tuhansia positiivisia palautteita, eli kohdallani kävi varmaan harvinaisen huono tuuri. Negatiivisia palautteita oli joku nelisenkymmentä. Mutta kuten sanoin, eniten ärsyttää myyjän välinpitämätön asenne. Ei pahoittele eikä tarjoudu korvaamaan mitään.
Ei se muutama kymppi talouttani kaada, mutta ärsyttäähän tuo.
sucks to be you