Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Päästäisitkö" miehesi työmatkalle, jos seurana olisi nainen

Vierailija
27.03.2013 |

johon epäilet miehen olevan ihastunut?

Tiedän ettei puoliso voi estää lähtöä, mutta miten te suhtautuisitte? Olisiko asia teille yhdentekevä vai ahdistaisiko se? Luottaisitteko puolisoonne? Olisiko työmatkan pituudella merkitystä (esim. päiväreissu, yön yli jne)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään muuta voisi kuin hammasta purra ja toivottaa hyvää matkaa. Eli pakko luottaa ja ahdistuisin sitten itekseni kotona. Jälkeen päin sitten voisin keskustella, ettei ollut se reissu helppo nakki henkisesti.

Ihastuksia tulee ja menee, niitä ei ole pakko ruokkia. Rakkaus on pysyvää ja sitä pitää ruokkia. Näin meillä tähän saakka on menty.

Vierailija
2/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai päästäisin. Kyllä työhommat on hoidettava. Kyllä minusta varmaan hieman epämiellyttävältä tuntuisi jos tietäisin miehen olevan ihastunut, mutta nielisin tunteeni, koska olisi täysin kohtuutonta pyytää miestä jättämään työmatka välistä epäilyjen takia, kun mies ei koskaan tähänkään mennessä ole edes pettänyt joten ei ole syytä oikeasti.

Miehelläni on paljon työmatkoja Kauko-Itään ja varmasti olisi paljonkin mahdollisuuksia pettää. Jossain paikoissa isännät on jopa vieneet paikallisiin ilotaloihin baarikierroksen päätteeksi että täällä olisi hupia mutta häntä lähinnä ahdistaa sellaiset paikat ja on sitten vaivautuneeena vaan juonut kaljan kun jotkut työkaverit on käyneet hyödyntämässä palveluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taitaisi olla paljon valinnanvaraa, jos kerran työkeikasta on kyse. Mutta toki se tekisi olon vähän epämukavaksi. Mies on kumminkin kanssani ihan vapaaehtoisesti, uskollisuus ei kyttäämisestä kohene, se on oltava olemassa moraalisena valintana - tai jos ei ole, siihenkään ei kyttääminen ja vaimon mustasukkaisuus auta mitään.

Vierailija
4/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu milla mielella mies olisi lahdossa. Riippuu lahdon tunnelmasta.

Vierailija
5/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi ihastunut työkaveriinsa, en pystyisi sitä estämään kieltämällä siltä työmatkat tai nalkuttamalla ja kyttäämällä. Jos ihastuu ja pettää, en mä sille mitään voi. Luotan ettei se tee niin. Jos se pettää mun luottamuksen, niin sitten se tapahtuu. En mä voi toista kahlita.

Vierailija
6/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että sinä epäilet että mies on ihastunut, jotenka et siis omien olettamuksiesi vuoksi päästäisi miestä työmatkalle, ymmärsinkö oikein? Mitä tähän sanois... Kasva aikuiseksi?

Vierailija
7/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olisi ihastunut toiseen naiseen, niin silloin hän ei olisi enää mun kanssa. Mä en todellakaan katselisi sellaista sivusta.

Mutta jos vain sä epäilet ihastusta, olet mustasukkainen eikä sulla ole mitään todisteita ja miehesi on ollut muka ihastunut aikaisemminkin eri naisiin , mutta ei ole jäänyt kiinni, niin silloin sun kuuluu päästää miehesi sinne.

Vierailija
8/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelle että voi mennä ihan luvan kanssa vieraisiin, kunhan ymmärtää että se on samalla lupa minullekkin tehdä samoin. Todennäköisesti pistää miettimään ennen kuin tekee mitään. En ole sen luontoinen että mitään kohtausta saisin pettämisestä, se vain yksinkertaisesti muuttaa sitten pelisääntöjä sellaisiksi että luulen että se on miehelle vähemmän ok kuin itselleni.

Työmatkoja en mitenkään erikseen mieti. Tilaisuuksia tulee ja menee joka tapauksessa. Tiedän erään pariskunnan, jotka puuhastelivat työaikana työpaikan vessassa.

Vierailija
9/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 12:18"]

Eipä taitaisi olla paljon valinnanvaraa, jos kerran työkeikasta on kyse. Mutta toki se tekisi olon vähän epämukavaksi. Mies on kumminkin kanssani ihan vapaaehtoisesti, uskollisuus ei kyttäämisestä kohene, se on oltava olemassa moraalisena valintana - tai jos ei ole, siihenkään ei kyttääminen ja vaimon mustasukkaisuus auta mitään.

[/quote]

Samaa mieltä. Itse ainakin haluan uskoa ja luottaa nimenomaan siihen, että mies on uskollinen ihan omasta vapaasta tahdostaan (niinkuin minä itsekin), eikä sen takia etteikö jatkuvalla kyttäämisellä (muka) saisi tilaisuutta pettämiselle sillä AINA on mahdollisuus pettää jos haluaa, asia ja sen peittely on aikalailla järjestelykysymys.

Ja muihin ihastuminenkin on mielestäni ihan normaalia, myös hyvässä suhteessa eläville. Sellainen pieni, ohimenevä ihastus siis. Maailma on kuitenkin ihania ihmisiä pullollaan! Kaikkien kohdalle sitä ei tietty osu, mutta silti kenelle tahansa semmoista voi sattua, enkä itse sellaisen takia alkaisi eroa miettimään jos asia ei mihinkään konkreettiseen johtaisi. Ihastus on ohimenevää, eikä se tarkoita, että omaa kumppaniaan rakastaisi vähemmän. Ratkaisevaa on se, mitä sille ihastukselleen sitten tekee, ihan valintakysymys siis kuinka asian ns hoitaa. Omaa kumppaniaan kunnioittava antaa asian olla, ei ns ruoki ihastustaan - Ei vaan välitä asiasta, pitää asialliset välit ihastuksen kohteeseen (ja tarvittaessa välttää ylimääräistä yhteydenpitoa kunnes ihastus laimenee) niin kyllä se ihastus ajanmyötä unohtuu. Panostaa laatuaikaa siihen omaan kumppaniin...

Jos taas antaa ihastuksentunteen viedä, ruokkii sitä, tarkoituksellisesti hakeutuu ihastuksen seuraan, tms niin sitten ollaan jo hieman arveluttavemmilla vesillä. Sen ihastuksentunteen ruokkiminen, saati ihastuksenkohteelleen asiasta kertominen voi vaarallisesti viedä sille suunnalle, että syrjähyppykin alkaa houkuttamaan, etenkin jos sattuu että tunne onkin molemminpuoleinen. Silloin pitäisi todella alkaa pohtimaan, onko siinä olemassa olevassa suhteessa kaikki hyvin ja kummankin osapuolen hyvä olla...

Vierailija
10/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen paljon työmatkoja pakosta miesten seurassa, koska olen alalla, jossa suurin osa toimijoista on miehiä. Miten kukaan voi edes ajatella, että työmatka olisi jokin päästämiskysymys, nehän pitää tehdä ja sillä hyvä eikä sitä seuraansa voi valita, jos mennään jotain asiaa hoitamaan. Aika pian tulee potkut, jos kieltäytyy työstään.

Vain kotona olevalle mammalle voi tulla jotain näin älytöntä mieleen.

Vierailija
11/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehenä voin vastata, että jos olisin ihastunut työkaveriini, yrittäisin kyllä välttää työkeikkaa hänen kanssaan. Jos se olisi vaikeaa/mahdotonta, niin voisihan sen hoitaa tosiaan ihan työkeikkana, ilman iltaohjelmaa tms.

Mutta vaikea sanoa, kun en ole kehenkään nyt 14 vuoden aikana ihastunut (klop, klop) Ja kysymys kysyjälle, jos mies on ihastunut, eikä näe asiassa mitään ongelmaa, niin eikö suhde ole aika lähellä tiensä päätä?

Vierailija
12/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuo tilanne 11 vuotta sitten. Odotin kuopusta, olin kipeä ja väsynyt. Mies reissasi työmatkoillaan lapsettoman, samanikäisen upean koulutetun uraohjuksen kanssa. Vaikkei koskaan asiasta puhuttu niin jotenkin huomasin että hän ihaili tätä (ulkomaalaista) naista ja "hehkui" kun kertoi mitä työasioita olivat yhdessä hoitaneet.

Asia jäi vähitellen, mieskin vaihtoi työpaikkaa ja vasta nyt pari vuotta sitten kertoi että oli tosiaan ollut ihastunut tähän naiseen. Vaistoni oli siis ollut oikeassa. No, en usko että mitään oli oikeasti tapahtunut ja joka tapauskessa tuo mies palasti aina kotiin ja oli ihana rakastava aviomieheni kuten tänä päivänäkin:)

En minäkään ole ollut ihan viaton näinä vuosina, myönnän joskus ihastuneeni työkaveriin tms mutta mitään flirttiä vakavampaa ei ole tapahtunut meidänkään välillä.

Meillä ei koskaan "päästetä" toista mihinkään, miten työmatkoja voisi kieltää?? Aikuinen ihminen vastaa itsestään ja tekemisistään itse.

Vierailija
13/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, no ei ole mitään mahdollisuutta että voisin mitään työmatkaa edes yrittää kieltää. Ja mistä mä edes tietäisin, et mies olis tällaiselle matkalle lähdössä. En mä ainakaan aina tiedä, että onko mies lähdössä työmatkalle yksin vai lähteekö sinne muitakin. Ja jos lähtee muitakin niin mitkä niiden nimet on. Ja jos en tiedä nimiä niin en kyllä tiedä sukupuoliakaan. Ja voihan olla, että sinne matkalle on lähtenyt toinen työntekijä toisena päivänä ja ovat perillä vain osittain samaan aikaan.

Muut taitaa kuulustella miehiään vähän tarkemmin kun minä.

Vierailija
14/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä varmaan ajattelee jotain 100 mailin sääntöä! Pettäminen tuota lähempänä on tietenkin täysin mahdotonta. Sellaista ei ikinä tapahdu.

Vierailija
15/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on typerä. Jos mies on ihastunut työkaveriinsa ja haluaa hänen kanssaan jotain sutinaa niin ei siihen työmatkaa tarvita - todennäköisesti jotain tapahtuisi muutenkin.

Vierailija
16/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella olemaan sinut omien (ja kumppanin) ihastuksien kanssa. Niitä tulee kaikille, iästä riippumatta ja sehän on mitä mahtavin tunne. Miksi kieltää keneltäkään mitään niin upeaa?

Stressaamalla ja kauhuskenarioita maalaamalla pilaat oman päiväsi ja mahdollisesti miehen myös. Kun kerran kyseessä on asia, jolle ei mitään voi vaikka haluaisi, niin se kannattaa muuttaa niin positiiviseksi kuin osaa. Ei välttämättä helppoa!

Vierailija
17/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voi lähteä tähän työni vaativalle matkalle koska muija kotona mäkättää"

Vierailija
18/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 12:16"]

Miehelläni on paljon työmatkoja Kauko-Itään ja varmasti olisi paljonkin mahdollisuuksia pettää. Jossain paikoissa isännät on jopa vieneet paikallisiin ilotaloihin baarikierroksen päätteeksi että täällä olisi hupia mutta häntä lähinnä ahdistaa sellaiset paikat ja on sitten vaivautuneeena vaan juonut kaljan kun jotkut työkaverit on käyneet hyödyntämässä palveluita.

[/quote]

Tunnen toki paljon miehiä, jotka eivät pettämiseen lähde (useimmiten tosin siksi, ettei tilaisuuksia todellisuudessa ole), mutta ei kai sellaista kuvailemaasi nössöä olekaan, joka "ahdistuu" ja "vaivautuu" moisissa tilanteissa, heh. Kyllä edes vähänkään miestä muistuttava mies mielellään katselee esityksiä ja osaa ottaa rennosti, vaikka ei pidemmälle menisikään. Tämä siis itse vastaavissa tilanteissa toisinaan olleen miehen suusta.

Vierailija
19/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:53"]

[/quote]

Tunnen toki paljon miehiä, jotka eivät pettämiseen lähde (useimmiten tosin siksi, ettei tilaisuuksia todellisuudessa ole), mutta ei kai sellaista kuvailemaasi nössöä olekaan, joka "ahdistuu" ja "vaivautuu" moisissa tilanteissa, heh. Kyllä edes vähänkään miestä muistuttava mies mielellään katselee esityksiä ja osaa ottaa rennosti, vaikka ei pidemmälle menisikään. Tämä siis itse vastaavissa tilanteissa toisinaan olleen miehen suusta.

[/quote]

en ole tuo jolle vastasit, mutta oma mieheni ei suostu lähtemään Thaimaan matkalle kanssani, koska häntä ahdistaa niin paljon ajatus siitä että joka kadunkulmassa yritetään uida liiveihin. Eli kaikki miehetkään eivät nauti ahdistelusta.

Vierailija
20/20 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:53"]

[/quote]

[/quote]

en ole tuo jolle vastasit, mutta oma mieheni ei suostu lähtemään Thaimaan matkalle kanssani, koska häntä ahdistaa niin paljon ajatus siitä että joka kadunkulmassa yritetään uida liiveihin. Eli kaikki miehetkään eivät nauti ahdistelusta.

[/quote]

Siinäpä sitä on ennakkoluuloja kerrakseen. Tarvitseeko sitä mennä punaisten lyhtyjen alueelle?? Missään muualla - etenkään päiväsaikaan en ole koskaan nähnyt kenenkään tyrkyttäytyvän miehelle.... En Thaimaassa, en Amsterdamissa enkä muuallakaan.... joka kaupungissa on punaisten lyhtyjen alue, jopa Helsingissä;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän