Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti! Mies osti säkillisen keltaista halpisvessapaperia

Vierailija
15.03.2013 |

Siis kun eihän se mätsää ollenkaan meidän vessan sisustukseen. Nyt pitää erikseen ostaa vieraille valkosta, ja pistää keltaiset kaappiin ja käyttää ite salaa. 

Kuin tyhmä mies voi oikeen olla? Onko muilla tällaista ongelmaa? 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin anoppilassa. Sen lisäksi että siellä on vihreetä palasaippuaa käytössä. Siis oikeesti!

Vierailija
2/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele, meillä mies osti sinisen tiskiharjan! Sai kyllä kuulla kunniansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää tuo valmiiksi kusenkeltainen väri ja se että kaikki tietää että se on halpaa. Kyllä sen pitäisi olla valkoista lambia tai emboa. Keltainen serla on niin WT-paperia....mutta meilläkin mies vaan sitkeästi ostaa sitä vaikka olen valittanut, niin kuin kaikesta muustakin.

(ja jos joku ei hoksaa, niin en ollut tosissani)

Vierailija
4/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun piti tehdä vessaremontti ja vaihtaa kusenkeltaiset laatat tän takii.

Vierailija
5/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies takaisin kauppaan palauttamaan paperi!

Vierailija
6/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:20"]No mun piti tehdä vessaremontti ja vaihtaa kusenkeltaiset laatat tän takii.[/quote]

Pääsin halvemmalla kun käskin miesten ja lasten ruiskia ympäriinsä, Läikistä tuli ihan kivan näköiset vaikka itse sanonkin.

Vierailija
7/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee ihan oikeasti kusenkeltainen vessapaperi :D mies on onneksi oppinut että sitä ei tähän taloon osteta. 

Vierailija
8/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä väristä. Aivan sama onko keltaista vai valkoista. Se keltainen on liian karheaa meidän perheen pyllyille.

Vierailija
9/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:20"]

Mua hävettää tuo valmiiksi kusenkeltainen väri ja se että kaikki tietää että se on halpaa. Kyllä sen pitäisi olla valkoista lambia tai emboa. Keltainen serla on niin WT-paperia....mutta meilläkin mies vaan sitkeästi ostaa sitä vaikka olen valittanut, niin kuin kaikesta muustakin.

(ja jos joku ei hoksaa, niin en ollut tosissani)

[/quote]

Hei! Mitä järkeä on tehdä "hassu" aloitus ja sitten heti ilmoittaa että jos ette tajunneet niin en ole tosissani? Minä vaan kysyn...

Vierailija
10/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo keltainen paperi ole myös niin kovaa, että peppu menee verille, kun sillä pyyhkii.

Vierailija
11/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ostetaan sitä osittain siksi kun on halpaa ja osittain myös siksi että miehen mielestä on parhaimman tuntuista! Ilmeisesti jotenkin tarpeeksi karkeaa ja paksua, sanoo että ne pehmolambit sun muut vaan luistaa sormista..

Vierailija
12/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rinsessa niin voihan se mennä verille.

Vierailija
13/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nelonen ei oo aloittaja. Aplle on ihan kyllä oikeasti vitutuksen aihe toi vessapaperiN väri. Puhumattakaan siitä että kohta on tyhmän miehen lisäksi persekin ruvella.

Vierailija
14/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, oon rinsessa!

Vierailija
15/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käyttäisi sitä. Se keltainen on jotain ihan hirveää!!

Vierailija
16/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:20"]No mun piti tehdä vessaremontti ja vaihtaa kusenkeltaiset laatat tän takii.[/quote]

Kaakeleta voi myös maalata. Ja sävyttävätkin nykyään kaikki maalit asiakkaan haluamalla värillä. Otat vaan miehesi (ennen niin valkoiset, nykyään edestä kusenkeltaiset) kalsarit mukaan sinne maalikauppaan. Pyydät sävyttämään saman sävyiseksi. 

Vierailija
17/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitä harmahtavan valkoista, melkein läpinäkyvää euroshopperia. Ja täytyy sanoa, että köyhiähän me ollaan: kaikki rahat menee, mitä tulee.

Vierailija
18/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin köyhä ei voi olla että joutuu sitä keltaista ostamaan. Mielummin jätän pyyhkimättä!

Vierailija
19/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan. Täällä yksi köyhä, enkä sen köyhyyden takia nimenomaan osta noita halpoja ohuita paskapapereita. Se pakettihan loppuu alta aikayksikön, kun sitä pitää pyörittää puolirullaa käteen, ennenkö uskaltaa pyyhkiä ilman että sormet menee paperista läpi. Kyllä tulee halvemmaksi ostaa sitä kalliimpaa paksua paperia (esim. lidlin vaaleanpunainen paketti) ja käyttää muutama arkki pyyhkimiseen kerrallaan.

Vierailija
20/41 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on periaatteita, ja yx niistä on, et mitään valmiiks kusetun näköstä vessapaperia ei osteta, ei ole sellasesta investoinnista kyse etteikö ihan tavan tallaaja voisi parempaakin hankkia. Ne jotka ostaa kaikessa extraa ja euroshopperia (on niissä hyviäkin tuotteita, ei sillä), juovat sitten rahansa viikonloppusin kapakoissa ja polttavat röökin muodossa taivahan tuuliin, jos lopettaisivat kalliin ´harrastuksensa´, jäisi rahaa vaikka sitten siihen persiin pyyhkimiseen tyylillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi