Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvaiset hiukseni saivat kyytiä lasten shampoolla!!!!!

Vierailija
15.03.2013 |

Ihanaa! Tämä puhdas tunne on ihanaaaaa!!! Hiukset on tuuheat :) ah ihanaa! Muumia ja smurffiä jo kekeillut ja hyviä on :) Ihan vinkkinä jaan :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nyt sentään rasvaiset hiukset puhdistu ihan millä vaan shampoolla? Ei mulla ainakaan ole koskaan käynyt niin että olisi shampoopesun jälkeen edelleen ollut rasvainen tukka?

Toisaalta liian peseviä jotkut shampoot ovat, niin että hiuksista tulee kuivan oloiset ja sähköiset. 

Vierailija
2/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen lasten shampoota käyttävä! Minulla on todella pitkä ja paksu tukka. Vuosia käytin erilaisia shampoita ja hoitoaineita ja tukka oli jo seuraavana päivänä likaisen tuntuinen. Varmasti tuhlasin satoja euroja erilaisiin hiustuotteisiin, kunnes ostin lapselle shampoon ja kokeilin itsekin sitä. Hiukset eivät enää klimppiinny ja tuntuvat keveiltä. Hiukset eivät sojota enää seuraavana päivänä pystyssä, jos menen märällä tukalla nukkumaan. Kukaan ei usko, että käytän pelkkää lasten shampoota. Urheilen paljon ja siksi pesen usein hiuksiani. Olen kokeillut mm Erisania, mutta sekin on liian hoitava. Parasta tässä on se, että shampooseen kuluu nykyään rahaa n 10 euroa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, olen pessyt hiukseni koirashampoolla, sellaisella mustalla joka on tarkoitettu mustaturkkiselle koiralle. On muuten tosi hyvä, tulee erikoisen kiiltävät ja pehmeät hiukset.

Vierailija
4/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Erittäin hienoa suomalaista lasten 2 in 1 -shampoota. Ihan laiskuuttani, koska en jaksa laittaa erikseen hoitoainetta.

Vierailija
5/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen vähän liittyen: käytän Linna-shampoota, ja se toimii yhtä hyvin kuin kalliit syväopuhdistavat shampoot. Linnalla irtoaa hiuspuuteritkin, jotka tavallisilla markettishampoilla pestessä jäävät ikävästi hiuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä