Nainen miten reagoisit, jos rinnattomana tai pienirintaisena, miehesi tarjoutuisi kustantamaan sinulle silarit?
Olisitko otettu tarjouksesta eli mies maksaisi koko operaation? Moni pienirintainen tai rinnaton nainen hankkii mielellään silarit. Olisiko mieheltä hieno ele tarjota sinulle tissit?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Kehottaisin miestä käyttämään ne rahat omaan peniksen suurennusleikkaukseen.
Pienilläkin rinnoilla voi tehdå sitå mihin ne on tarkoitettu eli imettåä lasta mutta pienellä peniksellä ei tee mitään.
Kyllä mä luulen että pienellä peniksellä voi tehdä mitä pitää, eli pissiä ja hedelmöittää.
Melko reilu ja avokätinen mies, jos itse olet sellaista ehdottanut tai asiasta puhunut.
Toisaalta myös vähän turhamaisuutta, eihän sillä on niin väliä onko rinnat pienet, keskikokoiset tai isot, kunhan olisivat edes suurinpiirtein saman kokoiset.
Mun mies on ehdottanut kun surkuttelin pieniä ketunneniäni. Kiitin tarjouksesta ja nauroin mutta sanoin sitten etten oikeasti halua ottaa silareita koska riskit ja se et ne implantitkaan ei ole ikuiset. Mies tykkää kyl pienistäkin tisseistä ei siinä. Ois vaa halunnu ilahduttaa 😂 minua ja itseään.
Eiköhän 99,6% rintojen suurennuksen haluavista naisista ole ihan itse halunnut tissejään muokata, en ymmärrä keskustelussa käytyä kiihkoa miehiä kohtaan. Nainen se on joka pienistä rinnoista kärsii, ei siis mies... naiset ne rintojaan esittelevät "pyytämättä", mitä isompirintainen nainen yleensä sen isompi kaula-aukko (ei suinkaan miesten toiveesta vaan esittelyhalusta). Minulle on ihan yhden tekevää minkäkokoiset naisella on, mieluummin pienet..
Mies, miten reagoit jos isorintainen nainen tarjoutuu maksamaan sinulle silikonit?
Loukkaantuisin. Onneksi miehelleni on ihan sama minkä kokoiset rintani ovat ja rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen.
Olen nelikymppinen, joten silikonit voisivat tehdä hyvää. Ilahtuisin siis, jos mies maksaisi silikonit. En kuitenkaan haluaisi valtavan isoja tissejä, vaan korkeintaan nykyisestä B:stä C:hen, tärkeämpänä terhakka muoto kuin iso koko.