Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miten reagoisit, jos rinnattomana tai pienirintaisena, miehesi tarjoutuisi kustantamaan sinulle silarit?

Vierailija
11.03.2019 |

Olisitko otettu tarjouksesta eli mies maksaisi koko operaation? Moni pienirintainen tai rinnaton nainen hankkii mielellään silarit. Olisiko mieheltä hieno ele tarjota sinulle tissit?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää isoista rinnoista enkä sellaisia ottaisi miehen mieliksi joten joutuisi vaihtamaan naista 😁

Vierailija
22/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon muitakin rahareikiä, joten heippa vaan jos et niitä näe.

Itse asiassa eräs tapailemani mies tarjoutui ostamaan minulle jotain seksihepeneitä.

Minulla ei ollut edes kunnollisia perusvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sillä sekunnilla entinen mies. En tiedä ketään pienirintaista, joka haluaa silarit. Ei naiseus ole rinnoista kiinni vaan siitä miten kantaa itsensä ja rakastaa itseään sellaisena kuin on. Vain typerä pikkupoika edes kehtaa ehdottaa noin typerää. Ei hyvää päivää!

Eikös muuan suomalainen kuuluisa laulaja ruotsinkieliseltä Pohjanmaalta sellaista jossain youtube-videossaan kertonut, että hänelle on tehty rintojen suurennus.

Onkohan joku suunnittelemassa miehensä "testaamista" siten, että valittelee miehelle pieniä rintojaan ja kertoisi haluavansa silikonit, ja jos mies tarjoutuu siinä vaiheessa kustantamaan ne edes osittain, niin heti jätetään...?

Ja kyllä, ymmärrän että on typerää ehdottaa tuollaista naiselleen. Mutta typeryyttä ei voiteta sillä, että annetaan ymmärtää, että kukaan pienirintainen nainen ei mukamas haluaisi silareita.

Vierailija
24/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt siitä miten pahasti arvostelukykyni olisi päässyt pettämään

miesvalintani kanssa.

Vierailija
25/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnaton tai pienirintainen mieheni tarjoutuisi kustantamaan minulle (suuririntaiselle vaimolleen) silarit, hmettelisin, miksi hän ei kustantaisi itselleen.

Vierailija
26/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas totaalinaiseton mies kyselee.

Miten sinä reagoisit, jos nainen haluaisi tarjota sinulle peeniksensuurennuksen?

Tietääkseni "peeniksen"suurennus ei ole nykyteknologialla mahdollista tehdä kovinkaan turvallisesti, toisin kuin tissiensuurennus (joten tuollainen ehdotus ei nykyaikana ole mahdollista muuten kuin loukkaamis- tms. tarkoituksessa).

Joo toki tiedän, että silikonirinnoissakin on omat riskinsä jne.

Miksi yksikään tavallinen nainen haluaisi miehen, jolle ei kelpaa omana itsenään? Instabeibet ovat ihan oma rotunsa eivätkä he huolisi teitä tavallisia miehiä, mutta jos puhutaan meistä tavallisista ihmisistä, jotka hakevat tavallista rakastavaa ihmistä, tavallista rakastavaa parisuhdetta, niin kuka hullu haluaisi puolison, joka ei kestä ulkonäkövirheitä, ikääntymistä ja muuta epätäydellisyyttä?

Vierailija
27/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli rintani olisivat itsestäni huonot sellaisena, olisin ääneen puhunut rintojen suurentamisesta ja olisin tosissani niille jotain tekemässä, ottaisin lahjan vastaan.

Jos ehdotus tulisi täysin puskista, ilman minusta itsestäni lähtevää tarvetta, vetäisin herneitä soppakattilallisen nenääni.

Vierailija
28/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan siitä tulisi, koska arvomme olisivat selkeästi niin erilaiset.  En todellakaan ole valmis mihinkään leikkausriskeihin tai muihin komplikaatioihin sen takia, että kehooni tungettaisiin jotain, mikä ei sinne kuulu.  

Vierailija
29/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen. 

Itse pidän pienistä rinnoistani, eivät ole tiellä urheillessa eikä roiku. 

Vierailija
30/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas totaalinaiseton mies kyselee.

Miten sinä reagoisit, jos nainen haluaisi tarjota sinulle peeniksensuurennuksen?

Ei käy. Siihen voi kuolla.

Niin kuin mihin tahansa muuhunkin leikkaukseen.

Vierailija
31/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surrealistinen kuvitelma. Ihmettelisin, miten olen ollut niin täysin arvestelukyvytön, että tuollaisen tyypin valitsin. Ja sitten lopettasisin suhteen.

Vierailija
32/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi itse toivonut rintojen suurennusta, niin loukkaantuisin. Mutta jos olisin puhunut miehelle, että haluaisin silikonit, ja sen jälkeen mies tarjoutuisi maksamaan, niin en loukkaantuisi. En antaisi miehen kuitenkaan maksaa, korkeintaan voisin lainata ne rahat, ja maksaa myöhemmin takaisin. En haluaisi, että vartalossani on jotain jonkun muun maksamaa...

Vierailija
33/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin vastaan tissileikkauksen ja sen jälkeen panisin ukon vaihtoon.

Vierailija
34/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pienet rinnat ovat nättejä. Mies saisi suksia kuuseen, olisin pettynyt itseeni että olisin sellaisen tollon kanssa seurustellut.

Vierailija
35/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi itse toivonut rintojen suurennusta, niin loukkaantuisin. Mutta jos olisin puhunut miehelle, että haluaisin silikonit, ja sen jälkeen mies tarjoutuisi maksamaan, niin en loukkaantuisi. En antaisi miehen kuitenkaan maksaa, korkeintaan voisin lainata ne rahat, ja maksaa myöhemmin takaisin. En haluaisi, että vartalossani on jotain jonkun muun maksamaa...

Entä jos nainen itse vihjaa usein valittavaan sävyyn pienistä rinnoistaan vaikka ei suoraltaan ota silikoneja puheeksi?  Kerran oli tällainen tilanne että kasvoista hyvin kaunis naisystäväni, jolla ei ollut rintoja oikeastaan laisinkaan puheli ku ei oo luonto suonut suurempia tissejä. Totesin että luoja keskittyi niin tarkaan suun kauniisiin kasvoihin, että unohti rintapuolen. Tämän hän otti huumorilla. Siinä yhteydessä sanoin, että onhan asiaan olemassa ratkaisu jos haluat rinnat. Tähän hän sitten vastasi että on tyytyväinen silti siihen mitä hänellä on. No asiasta ei sen enempää puhuttu, mutta taisi loukkaantua kuitenkin.

Vierailija
36/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielissäni - jos olisin itse kertonut harkitsevani suurennusleikkausta.

Miehen pitäisi tietysti ensin sanoa, että hänen mielestään rintani ovat täydelliset.

Vierailija
37/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen itse vihjaa usein valittavaan sävyyn pienistä rinnoistaan vaikka ei suoraltaan ota silikoneja puheeksi?  Kerran oli tällainen tilanne että kasvoista hyvin kaunis naisystäväni, jolla ei ollut rintoja oikeastaan laisinkaan puheli ku ei oo luonto suonut suurempia tissejä. Totesin että luoja keskittyi niin tarkaan suun kauniisiin kasvoihin, että unohti rintapuolen. Tämän hän otti huumorilla. Siinä yhteydessä sanoin, että onhan asiaan olemassa ratkaisu jos haluat rinnat. Tähän hän sitten vastasi että on tyytyväinen silti siihen mitä hänellä on. No asiasta ei sen enempää puhuttu, mutta taisi loukkaantua kuitenkin.

Ihme, että olet naisystävän saanut noilla puheenlahjoilla.

Vierailija
38/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mitäs vikaa tässä puheessa nyt oli? Varmaan sitten muilla avuin olen naisen saanut, jos en puheen lahjoillani. 

Vierailija
39/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi halunnut kuulla että olet täysin tyytyväinen hänen rintoihinsa, mutta olitko?

Vierailija
40/87 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan naisesta. Kyllähän jotkut niitä silokoneja haluaa. Mutta ei sellaista nyt pidä ehdottaa, jos nainen ei itse ole sanonut haluavansa muovitissejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi