Nainen miten reagoisit, jos rinnattomana tai pienirintaisena, miehesi tarjoutuisi kustantamaan sinulle silarit?
Olisitko otettu tarjouksesta eli mies maksaisi koko operaation? Moni pienirintainen tai rinnaton nainen hankkii mielellään silarit. Olisiko mieheltä hieno ele tarjota sinulle tissit?
Kommentit (87)
Olishan se upeeta jos saisin kunnolliset silarit.
N22
Todennäköisesti ottaisin silikonit, jos ne haluaisin, mutta parannuttuani leikkauksesta jättäisin miehen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonitäytteet voivat kasvattaa rintasyövän riskin 200-kertaiseksi. En missään tapauksessa huolisi. Ja jos unohtaa tuon riskin, niin täytteitä joutuu silti uusimaan muistaakseni viiden tai kymmenen vuoden välein (jonkun lehtijutun tieto).
Ja missäköhän tämä tieto on? Olisit voinut linkittää. Koska pienellä englanninkielisellä googlettamisella ei löydy mitään tuollaista tietoa. On vain, että tietyntyyppiset (varsinkin vanhat) silarit voivat aiheuttaa pienen, siis hyvin pienen riskin harvinaiseen rintasyöpään.
Älkää siis uskoko tuollaiseen 200 kertaisiin valheelliseen tietoon.
Anteeksi, muistin syöpäriskin todennäköisyyden väärin. Tässä korjattu tieto: "Tutkimusten mukaan silikoni-implantteja kantavilla naisilla on 400-kertainen riski sairastua lymfoomaan verrattuna naisiin ilman silikoni-implantteja." Kyse on siis imusolmukesyövän riskistä.
https://yle.fi/uutiset/3-10595538Luitko itsekkään koko juttua?
Kirjoitetaan hyvin selvästi, että voi, ei kuitenkaan että niin aiheuttaa.
Kyseessä on kuitenkin tasan yksi merkki, ei kaikki implantit. Pelkästään karkeat implantit, eivät sileät (mitkä ovat yleisempiä kuin karheat)
Tuossa myös kirjoitetaan selvästi, että tilanne on EPÄSELVÄ.
Vaikka tuossa pelotellaankin 400 kertaisella riskillä, se riski on kuitenkin tyyliin 1 / 50 000.
Miksi ihmeessä ottaa turhia riskejä terveytensä kustannuksella? Ota sinä itsellesi ne silikonit, jos ne sinua kerran niin paljon miellyttävät, älä tuputa niitä toisille.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ottaisin silikonit, jos ne haluaisin, mutta parannuttuani leikkauksesta jättäisin miehen. :)
Eli hyväksikäyttäisit julmasti miehen hyväsydämisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonitäytteet voivat kasvattaa rintasyövän riskin 200-kertaiseksi. En missään tapauksessa huolisi. Ja jos unohtaa tuon riskin, niin täytteitä joutuu silti uusimaan muistaakseni viiden tai kymmenen vuoden välein (jonkun lehtijutun tieto).
Ja missäköhän tämä tieto on? Olisit voinut linkittää. Koska pienellä englanninkielisellä googlettamisella ei löydy mitään tuollaista tietoa. On vain, että tietyntyyppiset (varsinkin vanhat) silarit voivat aiheuttaa pienen, siis hyvin pienen riskin harvinaiseen rintasyöpään.
Älkää siis uskoko tuollaiseen 200 kertaisiin valheelliseen tietoon.
Anteeksi, muistin syöpäriskin todennäköisyyden väärin. Tässä korjattu tieto: "Tutkimusten mukaan silikoni-implantteja kantavilla naisilla on 400-kertainen riski sairastua lymfoomaan verrattuna naisiin ilman silikoni-implantteja." Kyse on siis imusolmukesyövän riskistä.
https://yle.fi/uutiset/3-10595538Luitko itsekkään koko juttua?
Kyseessä on kuitenkin tasan yksi merkki, ei kaikki implantit. Pelkästään karkeat implantit, eivät sileät (mitkä ovat yleisempiä kuin karheat)
Vaikka tuossa pelotellaankin 400 kertaisella riskillä, se riski on kuitenkin tyyliin 1 / 50 000.
Miksi ihmeessä ottaa turhia riskejä terveytensä kustannuksella? Ota sinä itsellesi ne silikonit, jos ne sinua kerran niin paljon miellyttävät, älä tuputa niitä toisille.
En ole tietääkseni tuputtanut silikoneja kenellekkään, en vain pidä siitä että valheellista tietoa levitetään, oli asia sitten mikä tahansa.
Ja kaikkihan ottavat riskejä terveyden kustannuksella. Joka päivä. Suurempi riski sinun on saada pysyviä vammoja tai kuolla autokolarissa, kuin noiden implanttien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi halunnut kuulla että olet täysin tyytyväinen hänen rintoihinsa, mutta olitko?
En ollut mut olisi pitänyt olla ja myös empaattinen siinä tilanteessa. Jonkinlainen fetissi ollut suurempiin rintoihin joten tulipa sitten mokattua tässä yhteydessä....mut siitä selvittiin
Tässä taas huomaa että miesten kanssa pitää lukea rivien välistä.. nainenhan loukkaantui ihan aiheesta vaikka yritit vastata hänelle "huumorimielellä diplomaattisesti" jotain läppää, kun tosiasia oli että pidit hänen rintojaan liian pieninä, niin kuin hän arvelikin. Saa toki pitää, mutta tuollainen kautta rantain vihjailu loukkaa ainakin minua enemmän, vaikka suhteesta ei tietenkääm tule mitään jos toinen koko ajan haaveilee ihan erilaisesta kropasta.
Entä jos isorintainen mies kustantaisi sinulle silarit?
Vierailija kirjoitti:
Kehottaisin miestä käyttämään ne rahat omaan peniksen suurennusleikkaukseen.
Pienilläkin rinnoilla voi tehdå sitå mihin ne on tarkoitettu eli imettåä lasta mutta pienellä peniksellä ei tee mitään.
Sorry, mutta kyllä pienelläkin peniksellä saa lapsen alulle. Eli sillä saa suoritettua sen tehtävän mihin se (penis) on tarkoitettukin.
***BADUM...TSiiihhhh....***
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi näin. En todellakaan ottanut. Erottiin lähes 15 v suhteen jälkeen. Otin silikonit itse säästämilläni rahoilla. Nyt rinnat on täydelliset ja kyllä huomiota tulee jokaiselta mieheltä. Entinen kihisee...
Älkää hyvät naiset laittako muovia sisuksiinne. Kelpaatte enemmän kuin Hyvin - juuri sellaisena kuin olette. Idiootit ovat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea näitä naisten kommentteja... Naiset ei halua silareita, miehet ei halua silareita. Jos joku haluaa ja vielä maksaa siitä hulluudesta on tyyliin mielenvikainen etc.. Itse otin kauniit ja sopusuhtaiset silikonit entisten kauniiden mutta, mitättömien rintojen tilalle. Voin sanoa rehellisesti että niin vapaiden kuin varattujen miesten huomion määrä kasvoi järkyttävästi. Vielä ei ole tullut vastaan miestä joka näistä ei tykkäis...ja kyllä tykkään itekin.
No jos tykkää tuollaisesta huomiosta. Minä en tykkäisi koska se olisi kiusallista. Mulle esim moni ihan tuntematon mies/ nainen on sanonut silmiä kauniiksi ja jo se kiusaannuttaa. Ja en edes käytä ripsaria tai muuta silmämeikkiä 😮. Toki jotkut pitävät huomiosta, itse en lukeudu sellaisiin.
Nainen, joka ottaisi implantit vastaan, olisi todennäköisesti muutenkin jo päättänyt jättää miehen. Ottaisi kalliin lahjan ja leikkausjälkien parannuttua lähtisi uuden povensa kanssa etsimään parempaa miestä.
Ero.
Miltä AP:sta tuntuisi, jos tyttis tarjoutuisi kustantamaan hänelle aivot? Olisitko otettu? Moni aivoton suorastaan kaipaa muutamaa aivosolua lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ero.
Miltä AP:sta tuntuisi, jos tyttis tarjoutuisi kustantamaan hänelle aivot? Olisitko otettu? Moni aivoton suorastaan kaipaa muutamaa aivosolua lisää.
Kylläpä täällä on tulenkatkuisia naisia. Monikin tuntuu vetäneen herneen nenään. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas totaalinaiseton mies kyselee.
Miten sinä reagoisit, jos nainen haluaisi tarjota sinulle peeniksensuurennuksen?
Olisin siitä riemuissani jos omaisin pienen kalun, jolla en pystyisi naista tyydyttämään. No onneksi tilanteeni ei vaadi peniksen suurennusta.
Moni nainen on mieltä, että pienet rinnat toimii mainiosti eikä tilanne vaadi niiden suurentamista. Entä jos naisesi vaatisi sitä peniksen suurennusta? Tarjoutuisi maksamaan?
Jos olen itse ilmaissut haluavani isommat niin olisin otettu jos joku maksaisi mutta jos vain mies haluaisi minua muokata niin en tykkäisi ehdotuksesta. :)
Tykkään omista pienistä rinnoistani. Jos mies haluaa isommat, hän voi otattaa ne itselleen
Miehelle tulisi halvemmaksi etsiä kumppani, jolla on häntä miellyttävät rinnat jo valmiiksi. En minä ainakaan tekisi isommilla rinnoilla mitään. Toteaisin, että hän on alkanut suhteeseen väärän ihmisen kanssa.
Miksi miehenä laittaisin rahaa naisen silikoneihin? Keksin ehkä tuhat parempaakin käyttökohdetta rahalle.
Hämmentyisin ja loukkaantuisin. Ei nyt eroa tietenkään tulisi moisen takia, kun on pitkä liitto takana, mutta kieltäytyisin tarjouksesta.
Luitko itsekkään koko juttua?