Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, minkä ajattelet olevan naisesi haluttomuuden syy?

Vierailija
11.03.2019 |

Tai tiedätkö jopa syyn, olette siis keskustelleet asiasta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä minä ja vaimoni ihastus kirjoitti:

Vaikea sanoa, tällä hetkellä tuntuu siltä, että syyksi käy mikä vain tai ihan kaikki, ei nimittäin haluta häntä pätkääkään. Siis minun kanssani. Listaa ei kannata alkaa tehdä, se on loputon lista se.

Eli minähän se haluttomuuden syy hänelle olen

Ihastui toiseen ja vaikka sanoo, ettei mitään tapahtunut, on vaikutus ollut suuri.

Koen itse, että ei halua minua, koska haluaa edelleen tuota ihastustaan.

Koen, ettei mikään, mitä teen ole riittävän hyvää, koska tuo toinen tekee sen paremmin.

Ja seksin saralla se on iso juttu, vaikka näitä miesten tuntemuksia aika usein vähätelläänkin.

Oma itsetunto on maassa, läheisestä kanssakäymisestä ei tietoakaan. Ja kun jokainen yritys johtaa negatiiviseen reaktioon eli pakkeihin, syö se miestä ja vaikuttaa kaikkeen muuhunkin. Tätä on vaikea naisten ymmärtää, näin olen ymmärtänyt. Mutta niin se vain on.

Eli en oikein jaksa enää edes yrittää, oli kyse sitten huomioimisesta, asioiden hoidosta yms. ja näin on kierre valmis. Ja hän alkaa pitämään minua yhä kaukaisempana itselleen.

Tosin luulen tällä hetkellä, että näin hän haluaakin. Että itse kyllästyn lopullisesti ja "heitän hänet ulos talosta". Tällöin saa itselleen uhrin aseman ja voi hypätä ihastuksensa syliin.

Eli haluttomuuden syy olen minä ja toimintani vastaan rouvan ihastus ja sen aiheuttama motivaatio ja sen puute, riippuen kummalta kannalta katsotaan.

Vierailija
22/22 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen lapsiperhearki, kotityöt, harrastukset, some, väsymys, tunnetilat..

Täysin ymmärrettävissä. Toisinaan kun naiseni on hyvin levännyt ja vapaalla niin löytää seksuaalisen vireensä helposti. Nykyajan stressaava ja liikaa kuormittava elämä vähentää seksiä ainakin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi