Mies, minkä ajattelet olevan naisesi haluttomuuden syy?
Tai tiedätkö jopa syyn, olette siis keskustelleet asiasta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Hääkakku ja lapsi.
Siis lihava ja univaje? Mites oma osuutesi tässä kuviossa?
Vierailija kirjoitti:
Hääkakku ja lapsi.
Plus laiskuus ja sen seuraukset. Ehkäisy ja mahdollinen kyllästyminen kumppaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hääkakku ja lapsi.
Siis lihava ja univaje? Mites oma osuutesi tässä kuviossa?
Ei olla lihavia. ja hyvin nukutaan joka yö.
Kierukka
Luonne
-ei yleisesti innostu muiden ehdotuksista, mutta muita pompottaa senkin edestä
-mustavalkoisuus, tekee vain sitä missä tuntee olevansa hyvä
-itsepäinen eikä halua edes kokeilla elämää ilman kierukkaa
Jos ei olisi kouluikäisiä lapsia ja 20 vuotta hyvää yhteistä historiaa, niin olisin jo muualla.
Vaikea sanoa, tällä hetkellä tuntuu siltä, että syyksi käy mikä vain tai ihan kaikki, ei nimittäin haluta häntä pätkääkään. Siis minun kanssani. Listaa ei kannata alkaa tehdä, se on loputon lista se.
Eli minähän se haluttomuuden syy hänelle olen
Ihastui toiseen ja vaikka sanoo, ettei mitään tapahtunut, on vaikutus ollut suuri.
Koen itse, että ei halua minua, koska haluaa edelleen tuota ihastustaan.
Koen, ettei mikään, mitä teen ole riittävän hyvää, koska tuo toinen tekee sen paremmin.
Ja seksin saralla se on iso juttu, vaikka näitä miesten tuntemuksia aika usein vähätelläänkin.
Oma itsetunto on maassa, läheisestä kanssakäymisestä ei tietoakaan. Ja kun jokainen yritys johtaa negatiiviseen reaktioon eli pakkeihin, syö se miestä ja vaikuttaa kaikkeen muuhunkin. Tätä on vaikea naisten ymmärtää, näin olen ymmärtänyt. Mutta niin se vain on.
Eli en oikein jaksa enää edes yrittää, oli kyse sitten huomioimisesta, asioiden hoidosta yms. ja näin on kierre valmis. Ja hän alkaa pitämään minua yhä kaukaisempana itselleen.
Tosin luulen tällä hetkellä, että näin hän haluaakin. Että itse kyllästyn lopullisesti ja "heitän hänet ulos talosta". Tällöin saa itselleen uhrin aseman ja voi hypätä ihastuksensa syliin.
Eli haluttomuuden syy olen minä ja toimintani vastaan rouvan ihastus ja sen aiheuttama motivaatio ja sen puute, riippuen kummalta kannalta katsotaan.
syynä minä ja vaimoni ihastus kirjoitti:
Vaikea sanoa, tällä hetkellä tuntuu siltä, että syyksi käy mikä vain tai ihan kaikki, ei nimittäin haluta häntä pätkääkään. Siis minun kanssani. Listaa ei kannata alkaa tehdä, se on loputon lista se.
Ihastui toiseen ja vaikka sanoo, ettei mitään tapahtunut, on vaikutus ollut suuri.
Koen, ettei mikään, mitä teen ole riittävän hyvää, koska tuo toinen tekee sen paremmin.
Ja seksin saralla se on iso juttu, vaikka näitä miesten tuntemuksia aika usein vähätelläänkin.Oma itsetunto on maassa, läheisestä kanssakäymisestä ei tietoakaan. Ja kun jokainen yritys johtaa negatiiviseen reaktioon eli pakkeihin, syö se miestä ja vaikuttaa kaikkeen muuhunkin. Tätä on vaikea naisten ymmärtää, näin olen ymmärtänyt. Mutta niin se vain on.
Eli en oikein jaksa enää edes yrittää, oli kyse sitten huomioimisesta, asioiden hoidosta yms. ja näin on kierre valmis. Ja hän alkaa pitämään minua yhä kaukaisempana itselleen.
Tosin luulen tällä hetkellä, että näin hän haluaakin. Että itse kyllästyn lopullisesti ja "heitän hänet ulos talosta". Tällöin saa itselleen uhrin aseman ja voi hypätä ihastuksensa syliin.
Eli haluttomuuden syy olen minä ja toimintani vastaan rouvan ihastus ja sen aiheuttama motivaatio ja sen puute, riippuen kummalta kannalta katsotaan.
Mikä saa sinut pysymään tuossa suhteessa?
Voisit laihduttaa, ehkä vaimoa sitten kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja seksin saralla se on iso juttu, vaikka näitä miesten tuntemuksia aika usein vähätelläänkin.Oma itsetunto on maassa, läheisestä kanssakäymisestä ei tietoakaan. Ja kun jokainen yritys johtaa negatiiviseen reaktioon eli pakkeihin, syö se miestä ja vaikuttaa kaikkeen muuhunkin. Tätä on vaikea naisten ymmärtää, näin olen ymmärtänyt. Mutta niin se vain on.
Niin, monet tätä minulta kysyvät.
Kuitenkin edelleen laitan lapset, perheen ja turvallisuuden, tämän jo jonkin aikaa kestäneen elämän rakentamisen aikana saavutetut asiat etusijalle. Ajatuskin kaiken hukkaanheittämisestä, selittelemisestä muille tutuille, sukulaiset, tuntuu pahalta. Se että pitäisi aloittaa kaikki aivan alusta pelottaa eniten. Ei minulla ole uutta naista, työtä tai asuinpaikkaa. Nykyisestäkin tykkään. Hänen haluttomuutensa ja puute vain nakertaa.
Ero olisi vaimolleni myös erittäin kannattavaa. Saisi omaisuutta sen verran, että jatkoelämä olisi melko huoletonta ja todennäköisesti tällöin tämä uusi kumppani olisi edelleen tai jälleen kuvioissa. Ja niin, ne lapset tietenkin mukanaan. Kohdallani ei ole kyse kostosta, vaikka sen kuvan varmasti annan, vaan siitä, että itse joutuisin aloittamaan nollasta ja vaimollani olisi kaikki tarvitsemansa valmiina.
Uskon oikeasti siihen, että kyse ei ole vain haluttomuudesta minua kohtaan vaan yrityksestä osoittaa tai saada eloni sen verran epämiellyttäväksi hänen kanssaan, että lopulta päätän itse erota hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Voisit laihduttaa, ehkä vaimoa sitten kiinnostaisi.
Kuka?
Jos tarkoitat minua, niin enpä usko, että juurikaan mahdollista.
Mutta voi olla, että tunnet minut paremmin :)
Ehkä pitäisikin lihotuttaa itseään. Tutkimattomia ovat vaimojen tiet. Saattaa olla, että tykkäisi tuhdimmasta.
Oman vaimoni haluttomuuden tärkein aiheuttaja on se sama mikä muutenkin passivoi häntä todella paljon, eli rakas iPhone. Se on niin tavattoman tärkeä ja sen turvassa on kiva olla käpertyneenä ja jättää arjen harmaus muiden huoleksi. Voin tehdä tuntikausia kotihommia, eikä hän edes noteeraa koska roikkuu vaan puhelimella. Teen omia ns miesten hommia, tai naisten hommia, ihan sama. Ei hän seksiin rupea myöskään tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, monet tätä minulta kysyvät.
Kuitenkin edelleen laitan lapset, perheen ja turvallisuuden, tämän jo jonkin aikaa kestäneen elämän rakentamisen aikana saavutetut asiat etusijalle. Ajatuskin kaiken hukkaanheittämisestä, selittelemisestä muille tutuille, sukulaiset, tuntuu pahalta. Se että pitäisi aloittaa kaikki aivan alusta pelottaa eniten. Ei minulla ole uutta naista, työtä tai asuinpaikkaa. Nykyisestäkin tykkään. Hänen haluttomuutensa ja puute vain nakertaa.
Ero olisi vaimolleni myös erittäin kannattavaa. Saisi omaisuutta sen verran, että jatkoelämä olisi melko huoletonta ja todennäköisesti tällöin tämä uusi kumppani olisi edelleen tai jälleen kuvioissa. Ja niin, ne lapset tietenkin mukanaan. Kohdallani ei ole kyse kostosta, vaikka sen kuvan varmasti annan, vaan siitä, että itse joutuisin aloittamaan nollasta ja vaimollani olisi kaikki tarvitsemansa valmiina.
Uskon oikeasti siihen, että kyse ei ole vain haluttomuudesta minua kohtaan vaan yrityksestä osoittaa tai saada eloni sen verran epämiellyttäväksi hänen kanssaan, että lopulta päätän itse erota hänestä.
Jaahas. Eli olet tyrinyt talousasiat jo alkumetreillä ja nyt et pysty irtautumaan huonosta avioliitosta. Kannettu vesi ei oikein tahdo pysyä kaivossa.
Vierailija kirjoitti:
Oman vaimoni haluttomuuden tärkein aiheuttaja on se sama mikä muutenkin passivoi häntä todella paljon, eli rakas iPhone. Se on niin tavattoman tärkeä ja sen turvassa on kiva olla käpertyneenä ja jättää arjen harmaus muiden huoleksi. Voin tehdä tuntikausia kotihommia, eikä hän edes noteeraa koska roikkuu vaan puhelimella. Teen omia ns miesten hommia, tai naisten hommia, ihan sama. Ei hän seksiin rupea myöskään tietenkään.
Tiällä sama juttu, puhelin on tärkein. Ja kun aika viikottaiselle sääliseksille, puhelinta pitää hivellä liki nukkumaanmenoaikaan asti ja sitten ilmoittaa, että nyt saat kunhan olet nopee. Seksin jälkeen tietysti puhelimen hively jatkuu aivan kuin ei olisi aikomus nukkuakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se, puhelimen merkistä riippumatta.
Ihmettelin samoin, kun puhelimesta tuli tärkein asia, meni miehen ja lapsen edelle.
No, lopulta selvisi, että siellä puhelinviestittelyn toisessa päässä ollkin toinen mies.
Eli mitään täydellistä haluttomuutta ei lopulta ollutkaan, se oli vain vähän valikoivaa.
Olette aika säälittäviä miehenkuvatuksia. Hävetkää!
No se tietää itsekin olevansa ruma. Alkuaikoina vaadin saada takaapäin ettei tarvi sitä naamaa katsella.
Hääkakku ja lapsi.