Vieraissa 2019 official
Noniin kohta alkaa sekin hömppäsarja. Ketkä aikovat myös seurata?
Kommentit (612)
Se joka täällä nyt on puhuu ton Tiinan vieraissa käymisestä, pettämisestä, varattujen panemisesta. Oletko itse puhdas pulmunen?
Luulen että kaikki me olla josku jonkun "suhde"pilattu, "viety" jonku mies tai nainen. Näitä tälläsiä ihmisiä löytyy paljon jotka luulee muidenvain tekevän ilkeyksiä, pahaa ja moraalittomuuksia mutta itse on "enkeli" tiedoksi vaan mutta sädekehäsi himmenee vielä..ja nopeastikin.
Riikka ja Timo puhuu samaa minä-kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa katto tollasta paskaa ohjelmaa ?! :D
Ei tämä formaatti paska ole, luulin aluksi niin mutta paljon enemmän järkeä kuin etukäteen pelkäsin. Parit joutuvat harjoittelemaan parisuhdetaitoja vieraan kanssa: silmiin katsomista, omista tunteista kertomista. Osa hoksaa jutun, osa taas kuten Nita ja miehensä eivät taida kyetä, ei kumpikaan ole koskaan tainnut juurikaan puhua tai pohtia mitään analyyttisemmin.
Voi kun nuo Tiinan kaltaiset pysähtyisivät joskus ajoissa miettimään omaa pahaa oloaan. Etsitään vaan onnea uudesta miehestä ja lisää lapsia tehden ja petytään uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Voihan Harri 😂😂😂😂😂😂
En syötä. Ihan itte voi syödä.
Siis mitä ihmeitä nämä ihmiset ovat? Olen kyllä niin positiivisesti yllättynyt, miten nämä osaavat puhua tunteistaan. Varsinkin noiden miesten juttuja kuuntelen ihan ihmeissäni, miten osaavat avata itseään noin. Itku tuli, kun Henkka laski naamionsa. Aivan ihana ohjelma.
Tiinan ja Henkan seksuaaliharjoitus oli vähän kiusallista katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Se joka täällä nyt on puhuu ton Tiinan vieraissa käymisestä, pettämisestä, varattujen panemisesta. Oletko itse puhdas pulmunen?
Luulen että kaikki me olla josku jonkun "suhde"pilattu, "viety" jonku mies tai nainen. Näitä tälläsiä ihmisiä löytyy paljon jotka luulee muidenvain tekevän ilkeyksiä, pahaa ja moraalittomuuksia mutta itse on "enkeli" tiedoksi vaan mutta sädekehäsi himmenee vielä..ja nopeastikin.
:O Nyt mä ole järkyttynyt, jos sun moraali ja kokemus on tuo, että kaikki on pilanneet toisten suhteet. Ei tulisi mieleenkään olla noin katala, eikä lähipiirissänikään moista ole. Ihan ollaan vain omien aviosiippojen kanssa, eikä juuri mitään säpinää ole ollut ennen niitäkään.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:O Nyt mä ole järkyttynyt, jos sun moraali ja kokemus on tuo, että kaikki on pilanneet toisten suhteet. Ei tulisi mieleenkään olla noin katala, eikä lähipiirissänikään moista ole. Ihan ollaan vain omien aviosiippojen kanssa, eikä juuri mitään säpinää ole ollut ennen niitäkään.
N49
ja säpinällä tarkoita siis seurustelua, en mitään vieraissa käymistä tai varattujen vokottelua.
Tää on kyl kaikesta mainostuksesta ja temppareihin tms vertaamisesta huolimatta aivan todella koskettava ja fiksu ohjelma!!!
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl kaikesta mainostuksesta ja temppareihin tms vertaamisesta huolimatta aivan todella koskettava ja fiksu ohjelma!!!
Kyllä, ihmeen syvällinen! Toivon että parit löytävät asioita itsestään ja pystyvät siirtämään hyvää vanhaan suhteeseensakin.
Katsotaanko me samaa ohjelmaa? Ekat neljä jaksoa katsottu läpi enkä ole innostunut. Ainoastaan Tiinassa ja Henkassa on edes etäisesti jotain mielenkiintoista seurattavaa, muut osallistujat ovat jäykkiä, kömpelöitä ja vaivaannuttavalla tavalla yksinkertaisen oloisia. Naiset ylikireitä suorittajia ja miehet poloisen oloisia epäsiistejä tossukoita. Tehdään jotain teennäisen oloisia läheisyysharjoituksia, joissa puhutaan autourheilusta ja kumin tuoksusta. Tämä ohjelma herättää lähinnä vaan voimakasta myötähäpeää, voisi ehkä olla ihan toimivakin formaatti erilaisilla osallistujilla.
Kysymys herää miksi katsot? Ekan ja toisen kerran ymmärrän, mutta jos siitäkin eteenpäin niin vaivalloista niin mikä saa palaamaan taas uudestaan ruudun ääreen.
Mitäköhän noi Nita ja Harri on ajatellu, kun ne on lähteneet tohon sarjaan. Nita ainakin tuntuu suhtautuvan kaikkeen negatiivisesti. En kyllä nuku samassa sängyssä ja en kyllä sitä ja tätä. Ja kaikki menee yli hilseen. Näki Nitan naamasta ettei tiennyt yhtään mistä puhutaan, kun muut keskustelu struktuurista. Harrilla meni ohi jo se miten toinen puhui sielun peilistä.
Muuten ihan mielenkiintonen sarja.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun nuo Tiinan kaltaiset pysähtyisivät joskus ajoissa miettimään omaa pahaa oloaan. Etsitään vaan onnea uudesta miehestä ja lisää lapsia tehden ja petytään uudestaan.
Pitäskö sun pysähtyy miettii omaa asennettas ku on noinkin tuomitseva!
Missä sun empatia kykysi on. ?
Mielestäni koskettavaa ku Tiina puhuu avoimesti masennuksestaan. Eli juurikin pysähtyi miettimään.
:D taitaa täällä olla hieman yksi kertaista porukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän noi Nita ja Harri on ajatellu, kun ne on lähteneet tohon sarjaan. Nita ainakin tuntuu suhtautuvan kaikkeen negatiivisesti. En kyllä nuku samassa sängyssä ja en kyllä sitä ja tätä. Ja kaikki menee yli hilseen. Näki Nitan naamasta ettei tiennyt yhtään mistä puhutaan, kun muut keskustelu struktuurista. Harrilla meni ohi jo se miten toinen puhui sielun peilistä.
Muuten ihan mielenkiintonen sarja.
Minullakin meni se struktuurijuttu ihan ohi. Se tuli jotenkin niin irrallisena yhtäkkiä tai sitten en vain kuunnellut tarpeeksi tarkkaan.
sivuhenkilö kirjoitti:
Katsotaanko me samaa ohjelmaa? Ekat neljä jaksoa katsottu läpi enkä ole innostunut. Ainoastaan Tiinassa ja Henkassa on edes etäisesti jotain mielenkiintoista seurattavaa, muut osallistujat ovat jäykkiä, kömpelöitä ja vaivaannuttavalla tavalla yksinkertaisen oloisia. Naiset ylikireitä suorittajia ja miehet poloisen oloisia epäsiistejä tossukoita. Tehdään jotain teennäisen oloisia läheisyysharjoituksia, joissa puhutaan autourheilusta ja kumin tuoksusta. Tämä ohjelma herättää lähinnä vaan voimakasta myötähäpeää, voisi ehkä olla ihan toimivakin formaatti erilaisilla osallistujilla.
Olen hyvin pitkälti samoilla linjoilla. Tiinassa ja Henkassa on jotain kiinnostavaa, en osaa sanoo miksi.
Mut en ymmärrä mikä nois muissa sitten aiheuttaa myötähäpeää?
Itse en näe asiaa niin.
Tiinalla on ollut aijemmin paljon vipinää.
Mutta kai hän on rauhoittunut Nikonkanssa. Tuskin menis tv ohjelmaan pettämään.