Vieraissa 2019 official
Noniin kohta alkaa sekin hömppäsarja. Ketkä aikovat myös seurata?
Kommentit (612)
Nita vaikuttaa kamalalta, samoin Kati. Ja miks pitää aina tehdä heti lapsia vaikka parisuhteessa ois ongelmia.
Aika tylsä ohjelma, näkeehän sen siitäkin ettei herätä keskustelua.
Nita oli heti negatiivinen kun saivat ton tehtävän. Järkyttävä tyyppi 😣
Nita vaikuttaa tosi "juntilta" ja kati tyhmältä.
Molemmat tosi teennäisiä!
Luulin 3 jakaon kuvauksen mykaan että nähdään jotain oikeeta kemiaa, mutta ei ... Ihme ku joku ees kattoo tota enään...
Toivottavasti nää naiset oppivat jotain, kun näkevät itsensä telkkarissa. Siis just Nita ja Kati. Katsojien mielipide heistä on aika selvä kun tätäkin lukee 😀
Ovat suht nuoria vielä kaikki, lähtisivät vapauteen.
Jos parisuhteissa on jo nyt noin vaikeeta niin ei se siitä miksikään muutu! Eroaisivat ja sitten sopivampi kumppani jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Nitan keskisormi on lähtenyt.
No sitä autua nostin tunkilla niin siihenhän se läsähti. Ei kai se miltään tuntunu.
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhteissa on jo nyt noin vaikeeta niin ei se siitä miksikään muutu! Eroaisivat ja sitten sopivampi kumppani jossain vaiheessa.
Sitten ei olisi päässyt televisioon.
Mun mielestä yllättävän kiva ohjelma. Luulin viihteellisemmäksi. Toivottavasti parit hyötyvät, vaikka viikko onkin tosi lyhyt aika. Terapeutit vaikuttavat ammattitaitoisilta ja hyödyllisiltä.
Ihan oikeastikkon teidän mielestä negatiivisen ihmisen tekee se että rehellisesti kertoo jos jostain asiasta ei tykkää? Itse olen rehellisyyden kannalla ja eikös nita tuossa kerro rehellisesti mitä mieltä on mutta kuitenkin osallistuu. Itse tykkäsin kun nita anto taiteelliselle timolle tilaa toteuttaa itseään eikä änkenyt päällepäsmäriks.
Mua kiinnostas tietää kuinka paljon tota ohjelmaa kuvattu ajallisesti koska näyttää että joka haastattelussa jää lause kesken?! Leikaataankohan nuo just tarkotuksella tollaseks että porukka luulee ihmisen kykenemään muutamalla sanalla sanomaan ajatuksensa, kuinka pitkiä perusteluja nuo sitten oikeasti sanoo ja mitä vaan näytetään?
Pitää myös muistaa että ihmiset on erilaisia onneksi! Enkä usko että täältä vauva sivulta löytyy ne täydellisimmät ihmiset. Täältä löytyy ne arvostelijat jotka luulee tuntevansa muut ihmiset muutaman minuutin klipin perusteella 😂
Ite fanitan nitaa koska se on erilainen kuin muut tuolla. kertoo rehellisesti asiansa mutta ei ole töykeä. Mun kaverinkaveri tuntee nitan ja se kerto että nita on oikeasti ihminen joka laittaa aina muiden tarpeet edelle ja nitan luonteeseen kuuluu vitsailu ja saa muut hyvälle tuulelle.
Olis kyllä kiva päästä livenä juttelemaan nitan kanssa että millanen se oikeesti on eikä ruudunläpi ja kavereiden kertomana. Enkä myös usko että kati on tommonen mitä annettu näyttää, tahalleen tehty niin että ihmiset jauhaisivat p**** ja saadaan mielenkiinto heräämään.
Riikka on kuin edellisen sukupolven ihminen, hänen pitäisi olla nyt 60-70 v.
Nita vaikuttaa siltä, että häntä ei ole kotona kannustettu mihinkään. Hänhän vaikuttaa naisnelikosta helpoimmalta kumppanilta. On reilun ja mukavan tuntuinen, mutta ei ymmärrä mitään muusta kuin fyysisestä tekemisestä. Hänestä saisi paljon enemmän irti, jos hänen elämässään olisi ollut joku kehittävä taho.
Miehet yllättävät. Miten lapsellisia voivat aikuiset miehet olla !? Ihmeellistä vitsiksipistämistä ja toisen tunteita ei osata tajuta tai niihin vastata. Suurin piirtein lietsotaan toisen epävarmuutta (esim ohjaustehtävä sokkona ja hämähäkkien huutelu puissa). Eivätkö miehet tajua, että nainen haluaa turvaa ja vakautta miehestä vai meneekö oma vitsailunhalu sen yli?
Minä en näe Nitassa kylmyyttä ja tunteettomuutta vaan sitä, että hän on täysin hukassa. Hänellä ei ole mitään käsitystä siitä, mitä ominaisuuksia hänessä on ja että hänessä on potentiaalia paljon enemmän kuin mitä nyt tulee ulos. Hänen itsetuntonsa tai kuva itsestään ei vastaa yhtään todellisuutta.
Onneksi noita asioita voi oppia vielä aikuisenakin, ei tosin tuollaisen kumppanin kanssa. Joku löytää avun terapeutista ja joku puolisostaan tai ystävistään.
Vierailija kirjoitti:
Tiiä sitte kuinka totta tämä huhu on mikä pyörii mutta että nitalla ei olis perhettä ollenkaan ja lapsena jo muuttanu yksin asumaan? Kellään faktatietoa? Se selittäs aika paljon ton nitan kylmyyden ja tunteettomuuden... ja olen samaa mieltä tosta sormesta, eikö olis voinu rajata kuvista pois?
Voi olla, että en osaa lukea viestiäsi oikein, mutta minusta sinä vaikutat kylmältä ja tunteettomalta. Oletetaan, että on lapsi, jolla ei ole kotia niin eikö sinusta nouse mitään tunnetta siitä asiasta? Myötätuntoa? Sääliä? Auttamisenhalua? Suojelunhalua?
Vai että keskisormi poikki ja av-mamma kauhistelee... Eivät vissiin koskaan ole erilaisia ihmisiä nähneet. Itse näin Nitan katkenneen sormen toisessa jaksossa, mutta sen jälkeen en ole edes ajatellut koko asiaa. Miksi lapset katsoisivat tätä ohjelmaa? Oletteko koskaan huomanneet esim. Juha Hurmeen erikoista kättä? Tai apua, mikäs kummajainen Stephen Hawking oli?! Toivottavasti nuo sormen kommentoijat ovat vain trolleja. Muuten ovat säälittäviä ihmisparkoja.
Minusta Nita on ihan kiva ja kaunis. Selvästi on huono itsetunto, jota pitäisi parantaa positiivisilla kokemuksilla. Varmasti hänelläkin on traumoja. Toki töksäyttelee välillä vähän outoja kommentteja, mutta ymmärrän kyllä häntä.
Riitan osalta haluaisin nähdä, että hän osaisi rentoutua ja vapautua. Hän kantaa jotain taakkaa mukanaan, mikä saa hänet jännittyneeksi niin, että kasvot ovat aika hillityt ja puheenparsi myös, elekieltä ei ole nimeksikään. Toivon, että hän löytää vapautuksen tämän ohjelman avulla tai muuten elämässään.
Hänen miehessään on sen sijaan mielenkiintoinen ilmiö. Joillakin tunnetilat vaikuttavat tosi vahvasti kasvojen ulkonäköön. Timo näyttää ihan eri ihmiseltä näissä vaihtoviikon kuvissa kuin kotona kuvatuissa.
Kolmas huomio on se, että kaikki muut parit Riittaa ja Timoa lukuunottamatta tuntuvat niin lapsellisilta, että ei haluaisi ajatella heitä vanhempina, kun omakin kasvu on vielä pahasti kesken.
Siis Riikka, ei Riitta. Jotenkin vain hän on jymähtänyt sellaiseen tätimäisyyteen, että vaikuttaa enemmän Riitalta. No, onneksi sieltä on tie myös ulos.
Nita onkin jo eronnut ja on uuden miehen kans
Mitenköhän Nitan keskisormi on lähtenyt.