Vieraissa 2019 official
Noniin kohta alkaa sekin hömppäsarja. Ketkä aikovat myös seurata?
Kommentit (612)
Voi tota simppeli-Harria, kun se ei ymmärrä yhtään mitään!!!
Onko nämä kaikki parit vielä yhdessä
Nitahan on oivaltanut matkan varrella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Antautuisin välittömästi tuolle terapeutille. Hyvä perse ja tissit!
Timo pääsee kirjaimellisesti terapeutin syliin :DD
Minkä ikäinen tämä riikka on? Mielestäni ihana, vaikka vähän vanhanaikaiselta vaikuttaakin
Tuo Nitan mies kuulostaa ääneltään ihan Nykäsen Matilta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kylmäkiskoista roolia vetää tuo vaalea polkkatukka? Minusta käytös hyvästelytilanteessa oli hirveän dissaavaa, teki pahaa katsoa.
No niin. Itse tajusi vasta nyt.
Kuka miehistä on mielenkiintoisin, itse tykkään Timosta ja Henrystä?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä kaikki parit vielä yhdessä
Ei oo.
Jäätävää, kun Nita ja Harri molemmat pettyivät seksuaalisuus teemaan. Molemnat odottivat vissiin jotain panohommia, eivätkä tajunneet että seksuaalisuus on muutakin kuin pelkkä akti.
Uskon, että Nita ja Timo heiluttelee vielä peittoja.
Rehellisesti toivon, että jokainen noista pareista eroaa. Ihan epäsopivia jokainen toisilleen.
Olispa ollu pitempi ku viikon. Viikko on lyhyt aika.
Kotiin kun pääsevät niin menee kolme päivää ja on taas täydet riidat menossa siitä kuka vie roskat ja kuka kattoo telkkaria väärään aikaan
En näe Timoa ja Riikkaa tekemässä mitään seksuaalista keskenään, ovat jotenkin niin jäykkiä molemmat ja täynnä itse”inhoa”.
Vierailija kirjoitti:
Niko on söpöin nallekarhu. Seuraavaksi eniten tykkään Timosta.
Häpesin silmät päästäni kun Harri ei suostunut osallistumaan seksijakson harjoitustehtävään. On siinä kyllä niin juntti ukko ettei paremmasta väliä. Jos tällaiseen ohjelmaan hakee, niin pitäisi vähän edes yrittää.
Eihän siinä "syöttämisessä" edes ollut mitään pahaa. Kumma tyyppi koko Harri, kun on niin estynyt.
Nitan mielestä seksuaalisuus on vanhoja jalluja ja suoraan genitaaleihin menoa. Sopii Harrin kanssa yhteen siis.
Vierailija kirjoitti:
En näe Timoa ja Riikkaa tekemässä mitään seksuaalista keskenään, ovat jotenkin niin jäykkiä molemmat ja täynnä itse”inhoa”.
Niin ja Riikka flirttailee muille miehille baarissa. Ei taida auttaa Timon herkkää itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Onko nuo molemmat terapeutit jostain samalta murrealueelta? Molemmat puhuu "sissää" "pittää"...