Ajattelin luopua pieruverkkareiden käytöstä kotona jos mies on kotona
Ja pitää työvaatteet päällä iltaan asti ja vapaapäivinä valita jotkut siistimmät vaatteet kuin yhteensopimattomat lökärit ja huopparin tms.
Mahtaakohan lisätä vähitellen kiinnostavuuttani naisena pitkässä suhteessa, joka pahasti väljähtynyt?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ei suhteita vaatteilla korjata.
Ne korjataan puhumalla.
Jos et jaksa, halua tai uskalla yrittää kehittää viestintäänne, on homma todennäköisemmin mennyttä. Jos jaksat, mahdollisuudet paranevat.
M37
Mitä jos ollaan jo puhuttu ja mies on esittänyt toiveen, etten näyttäisi niin räjähtäneeltä kotona, kun en kodin ulkopuolellakaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne korjataan puhumalla.
Jos et jaksa, halua tai uskalla yrittää kehittää viestintäänne, on homma todennäköisemmin mennyttä. Jos jaksat, mahdollisuudet paranevat.
M37Mitä jos ollaan jo puhuttu ja mies on esittänyt toiveen, etten näyttäisi niin räjähtäneeltä kotona, kun en kodin ulkopuolellakaan? Ap
Kyseenalaistaisin tuollaisen toiveen. Rakkauden ja keskinäisen arvostuksen ei tulisi olla vaatteista kiinni. Jos miehesi ei arvosta sinua, sano se hänelle. Siltä pohjalta pitäisi olla parempi keskustella eikä sellaisesta lähtökohdasta, jossa toinen saa määrätä toisen olemassaolon tavoista pukeutumista myöten. Kunhan kotivaatteesi ovat ehjät ja puhtaat, ei niissä pitäisi olla valittamista.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne korjataan puhumalla.
M37Mitä jos ollaan jo puhuttu ja mies on esittänyt toiveen, etten näyttäisi niin räjähtäneeltä kotona, kun en kodin ulkopuolellakaan? Ap
No kokeile sitten, tuskin ne asiat siitä ainakaan huonommaksi muuttuu. En tosin silti usko, että hienommat kotivaatteet mitään ihmeparantumista huonolle suhteelle aiheuttaa.
Miksei voisi rakastaa JA olla samalla kivasti puettu? Miksi vain rumien ja rähjäisten rakkaus on muka aitoa?
Kyllä mun mielestä on kiva katsoa siististi pukeutuvaa miestä myös kotioloissa. Ei siinä työpuvussa nyt tietenkään tarvii kotona olla mutta vaikka farkuissa tai siisteissä verskoissa. Joudumme molemmat pukeutumaan töihin aika muodollisesti enkä nyt missään jakkupuvussa tietenkään kotona viihdy, mutta en myöskään ihan ymmärrä minkä takia kotona pitäis kulkea jossain ihan järkyttävissä vetimissä. Eihän ulkonäkö riitä pitämään parisuhdetta kasassa, mutta paljon mukavampi se on katsoa sitä omaa puolisoaan siistinä kuin jossain likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa. Meillä mies on ihan suoraan sanonut, että luonne on sata kertaa tärkeämpi kuin ulkonäkö, mutta arvostaa kuitenkin sitä että vaimo pitää itsestään huolta. Avioliittoa takana 16 vuotta.
Minusta on juuri sitä yhteisen rakkauden vaalimista, että kumpikin parisuhteen osapuoli pukeutuu omalla laillaan kauniisti kotonakin, mikä ei tarkoita mitään epämukavissa vaatteissa kärsimistä. Onhan olemassa muitakin mukavia vaatekappaleita kuin kulahtaneet verkkarit.
Kivat vaatteet vaikuttaa myös omaan mielialaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne korjataan puhumalla.
Kyseenalaistaisin tuollaisen toiveen. Rakkauden ja keskinäisen arvostuksen ei tulisi olla vaatteista kiinni. Jos miehesi ei arvosta sinua, sano se hänelle. Siltä pohjalta pitäisi olla parempi keskustella eikä sellaisesta lähtökohdasta, jossa toinen saa määrätä toisen olemassaolon tavoista pukeutumista myöten. Kunhan kotivaatteesi ovat ehjät ja puhtaat, ei niissä pitäisi olla valittamista.
M37
Rakkaus - jos on muuttunut lähinnä toveruudeksi - ja arvostus ei saa kadonnutta seksuaalista kipinää syttymään uudelleen. Keskustelu auttaa suhteessa usein moneen ongelmaan, mutta seksihaluja toista kohtaan se ei välttämättä ollenkaan lisää, vaan saattaa jopa vähentää. Moni asiantuntijakomiteoiden on tätä mieltä. Periaatteessa arvostan sitä, että mies on mitään toivetta ulkonäköni suhteen edes esittänyt, kun osoittaahan se häneltä edes jotakin yritystä alkaa taas haluta. Ja jos ihan itseäni mietin, niin enpä niissä kotirönttövaatteissa itsekään koe olevani siten haluttava että kukaan tasokas mies minusta sen näköisenä kiinnostustuisi, joten niissä oleminen lähinnä torjuu seksiä omastakin mielestäni.
Ehkä tosiaan kuitenkin kannattaa vaihtaa työvaatteet kotona tyylikkäämpiin ja vähän mukavampiin kotivaatteisiin.
Ap
Aika moni vastaaja kuitenkin uskoo että voisi auttaa, varmaan ne jotka itse eivät ole räjähtäneen näköisiä kotonakaan? Mutta eikö se ylipäätään ole ainoa oikea ja vastuullinen tapa toimia, että yrittää kaikkensa suhteen pelastamiseksi, jo lastenkin takia? Ap
Mattilanori kirjoitti:
Jaa-a. Minkäslaiset ne sun työvaatteet sitte mahtaa olla. Joku hoitsu ois ajatuksena aika kiva, mutta käytännössä oikeasti ne hoitsujen työvaatteet ei kyllä oo kovin hot. Noh. oleta kuitenkin että sulla on todennäköisesti joku jakkupuku ja ehkä se ois ok, mutta henk.koht. tykkäisin kovasti jos mun vaimo pyörisi kotona ilman niitä verkkareita, pikkarit jalassa ja löysä t-paita ilman rintsikoita.
T paidassa tulee kylmä. Pitkä mekko ei käy?
Meillä vipinää punkkaan aiheuttaa juuri kotivaatteeni ;) Helppo nostaa helmaa vaikka kesken päivän ja hommailla. Kuitenkin asiallinen vaate, että voi käydä viemässä roskat ja olla lapsenkin kanssa ilman vilautusvaaraa. Ja on kaunis ja MUKAVA pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mainittakoon että kroppa on kunnossa, bmi 20. Ap
Onhan sitä muitakin mukavia kotivaatteita kuin pieruverkkarit ja huppari. Vaikka vaaleanharmaat trikoot ja toppi, jos sisällä on tarpeeksi lämmin. Vielä mukavammat ja 100 kertaa seksikkäämmät.
T: Mies
Rönttövaatteet roskiin!
Älä kuuntele näitä katkeria naisia jotka väittää ulkonäön olevan merkityksetöntä. Minun mielestäni se on osa kumppanin huomioonottamista pukeutua hyvin. Mieti vaikka siltä kannalta miten itse suhtautuisit miehen pukeutumiseen? Kumman kainaloon mielummin sujahtaisit illalla sohvalle istumaan. Likaisissa rönttövaaatteissa olevan miehen vai hyvin pukeutuneen miehen? Se on kuitenkin aika pieni panostus heittää ne vanhat ja virttyneet teepaidat roskiin ja ostaa jotain parempaa tilalle.
Uskoisin että enemmän auttaisi vaatteet missä vähän vilahtaa sivutissiä, nänninöpötykset näkyy läpi, lasten ollessa pois jaloista, römpsän vilautus "vahingossa" istuessa ym. Vastaava kiusoittelu, tieto ettei alusvaatteita ole ym.
Lauantaina avokki istui saunassa minua kohti niin että rinnat oli vähän polvien välissä ja vähän jalkoja levitti että aukeni näkymä herkkiosastolle, oli kanki kova välittömästi.
Suihkussa painaudut miestä vasten takaapäin ja otat kullista kiinni ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainittakoon että kroppa on kunnossa, bmi 20. Ap
Onhan sitä muitakin mukavia kotivaatteita kuin pieruverkkarit ja huppari. Vaikka vaaleanharmaat trikoot ja toppi, jos sisällä on tarpeeksi lämmin. Vielä mukavammat ja 100 kertaa seksikkäämmät.
T: Mies
Omakotitalossa talvella ei todellakaan ole tarpeeksi lämmin kevyeen vaatetukseen ja olen miettinytkin miten jatkuva kylmyys tekee sekin pukeutumisesta epäseksikästä herkästi, joutuu oikeasti miettimään sitä asua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rönttövaatteet roskiin!
Älä kuuntele näitä katkeria naisia jotka väittää ulkonäön olevan merkityksetöntä. Minun mielestäni se on osa kumppanin huomioonottamista pukeutua hyvin. Mieti vaikka siltä kannalta miten itse suhtautuisit miehen pukeutumiseen? Kumman kainaloon mielummin sujahtaisit illalla sohvalle istumaan. Likaisissa rönttövaaatteissa olevan miehen vai hyvin pukeutuneen miehen? Se on kuitenkin aika pieni panostus heittää ne vanhat ja virttyneet teepaidat roskiin ja ostaa jotain parempaa tilalle.
Valitettavasti minulla ei oikein ole tässä saumaa miettiä, millaista miestä itse lähestyisin koska tilanne on niin kauan ollut se, että olen kotona läheisyyden ja seksin puutteessa ja miestä kiinnostaa enemmän keskustelu ja ”henkinen yhteys”. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se ota jos ei annakaan. Luulisi että itsestäsikin olisi kiva näyttää paremmalta. Miksi kotivaatteiden ylipäätään pitäisi olla rumat ja yhteensopimattomat? Työvaatteet kyllä vaihtaisin vaikka kauniiseen mukavaan mekkoon tms. koska työvaatteita ei ole kiva pitää kotona.
Kotivaatteeni ovat yleensä rumia, koska tykkään pitää mahdollisimman löysiä ja lämpimiä vaatteita. Tämä tarkoittaa yleensä löysiä, paksuja collegehousuja ja paksua hupparia (usein miehen omia).
Ne korjataan puhumalla.
M37