Ajattelin luopua pieruverkkareiden käytöstä kotona jos mies on kotona
Ja pitää työvaatteet päällä iltaan asti ja vapaapäivinä valita jotkut siistimmät vaatteet kuin yhteensopimattomat lökärit ja huopparin tms.
Mahtaakohan lisätä vähitellen kiinnostavuuttani naisena pitkässä suhteessa, joka pahasti väljähtynyt?
Kommentit (95)
Mainittakoon että kroppa on kunnossa, bmi 20. Ap
Ei se ota jos ei annakaan. Luulisi että itsestäsikin olisi kiva näyttää paremmalta. Miksi kotivaatteiden ylipäätään pitäisi olla rumat ja yhteensopimattomat? Työvaatteet kyllä vaihtaisin vaikka kauniiseen mukavaan mekkoon tms. koska työvaatteita ei ole kiva pitää kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mainittakoon että kroppa on kunnossa, bmi 20. Ap
Se ei riitä, jos sisus on mätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ota jos ei annakaan. Luulisi että itsestäsikin olisi kiva näyttää paremmalta. Miksi kotivaatteiden ylipäätään pitäisi olla rumat ja yhteensopimattomat? Työvaatteet kyllä vaihtaisin vaikka kauniiseen mukavaan mekkoon tms. koska työvaatteita ei ole kiva pitää kotona.
Entä jos työvaatteena on mukava mekko? Ap
Kannattaa kokeilla, kaikkea mahdollista! Tsemppiä, toivottavasti viisari värähtää, miehesi päässä <3
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla, kaikkea mahdollista! Tsemppiä, toivottavasti viisari värähtää, miehesi päässä <3
Uskon kyllä että se huomaa muutoksen varmasti. Ja tavallaan säästän itsekin vaivaa kun en enää vaihda vaatteita moneen kertaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Alatko kulkea alapää paljaana?
Ei näin kylmällä pysty. Ja täällä on lapsia. Ap
Mikset vaan oo semmosissa vaatteissa kun itse viihdyt. Sano miehelle että riisuu ne jos ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan oo semmosissa vaatteissa kun itse viihdyt. Sano miehelle että riisuu ne jos ei kelpaa.
Ei se kyllä noin mene. Mies on selvästi visuaalinen eikä sille kelpaa tiskirättiä muistuttava nainen rönttövaatteissa. Huomaan että omakin itsetuntoni on kotona parempi edustavamman näköisenä. Ap
Jos näytät kotona siltä miltä esim. Sanni näytti tämän päivän salkkareissa, mustassa mekossaan... niin kyllä muuttaisi parisuhdetta paremmaksi.
Mä itse tykkään käydä töiden yms. jälkeen suihkussa ja pukea puhtaat vaatteet näin toimii myös mieheni ja lapset. Kotimekko ihonmyötäinen ja alla ei mitään :) Toimii!! Tosin ehkä noi työvaatteenikin saattaisi olla jollekkin fe.tissi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos työvaatteena on mukava mekko? Ap
No kotona vaihdetaan tietysti toinen, puhdas mukava ja nätti mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä noin mene. Mies on selvästi visuaalinen eikä sille kelpaa tiskirättiä muistuttava nainen rönttövaatteissa. Huomaan että omakin itsetuntoni on kotona parempi edustavamman näköisenä. Ap
Kylläpä sulla on itsetunto heikoissa kantimissa. Kannattaa jumpata sitä pään sisältöä enemmän. Jos kuvittelet vaatteiden vaikuttavan yhtään mitään niin olet kyllä pahasti hakoteillä. Mies ei vaan ole enää sinusta kiinnostunut ja räteillä et sitä korjaa.
Ei siinä säästä jos nuhjaa työvaatteissa kotona. Joutuu vain ostamaan enemmän työvaatteita eikä ikinä ole freesi olo. Nosta se työmekko tuulettumaan heti kotiin tultuasi ja vaihda tilalle joku vielä nätimpi, jota pidät kotioloissa. Hanki oikein monta kivaa mekkoa joita vaihtelet.
Jaa-a. Minkäslaiset ne sun työvaatteet sitte mahtaa olla. Joku hoitsu ois ajatuksena aika kiva, mutta käytännössä oikeasti ne hoitsujen työvaatteet ei kyllä oo kovin hot. Noh. oleta kuitenkin että sulla on todennäköisesti joku jakkupuku ja ehkä se ois ok, mutta henk.koht. tykkäisin kovasti jos mun vaimo pyörisi kotona ilman niitä verkkareita, pikkarit jalassa ja löysä t-paita ilman rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sulla on itsetunto heikoissa kantimissa. Kannattaa jumpata sitä pään sisältöä enemmän. Jos kuvittelet vaatteiden vaikuttavan yhtään mitään niin olet kyllä pahasti hakoteillä. Mies ei vaan ole enää sinusta kiinnostunut ja räteillä et sitä korjaa.
Joten ehdotuksesi on?
Mies kyllä useinkin huomioi mitä päälläni on joten ehkä sittenkin ainakin vähän kiinnostaa? Pakkohan tätä on yrittää ennen lopullista tuomiota suhteen jatkosta. Ap
up