Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, parisuhde ja seksi

Vierailija
11.03.2019 |

Kertokaapa naiset, mikä on se juttu. On kokemusta, olen kuullut lukuisia kertoja kokemuksista muilta miehiltä ja asia on fakta. Toki, erilaisia yksilöitäkin on, mutta pääsääntöisesti näin.

Parisuhteen alku ja ensimmäiset 2-3 vuotta. Seksiä on paljon. Se on mahtavaa. Molemminpuolista panostamista, alotteita ja toisen huomiontia. Suhteessa kaikki menee hyvin! Vuodet kuluu ja seksi vähenee vuosi vuodelta. Pienikin riita ja taas saa tehdä ummet ja lammet että ollaan taas sängyssä. Seksi myös laimenee. Enää ei olekkaan päällä seksikkäitä alusvaatteita, eikä kokeilla uutta. Ei vaikka kuinka kaikki arjessa jakaantuisi tasan, kotityöt meinaan.

No sitten tulee ero ja uusi suhde. Taas mennään, 2- 3 vuotta ja kyllä taas jaksetaan panostaa, ei koske päähän, ei väsytä jne jne.

Miksi sitä ei voi panostaa siihen parisuhteeseen missä on. Miksi alkaa nähdä vaivaa vasta uuden kumppanin kanssa. Vaikka parisuhde olis täydellinen muilta osin, aina se seksi tuppaa jäämään sivuseikaksi. Kommentteja tulee että ei pidä seksiä tärkeänä. No mutta miksi sitten sen ekat kaks vuotta näyttää että seksi on ihan helkkarin tärkeää? Jos se ei ole, miksei näytä sitä heti alussa. Jos se on kerran tiedossa.

Minä en allekirjoita kyllästymistä. Minusta seksi voi kehittyä paremmaksi ja olla ihan mahtavaa vaikka 20 vuoden yhteiselon jälkeen. Mutta niin, mikä se juttu on?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelussa on yksi ongelma. Jokainen kertoo oman kokemuksensa, oman huonon parisuhde kokemuksensa ja yleistää sen kaikkiin miehiin ja naisiin. Perspektiiviä. Oma kokemus ei ole yhtäkuin totuus. Ajatelkaa asiaa isompana kokonaisuutena ja muistakin kuin omista näkökulmista niin saatte vastauksia. Syyttely ei ole tie minnekkään. Ei täällä eikä parisuhteessa. Miten te voitte kuvitella löytävänne hyvän parisuhteen kun lähtökohtasesti jo lyttäätte vastakkaisen sukupuolen?

Vierailija
42/47 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja exällä oli seksiä ja intoa siihen 20 v. Mutta sitten hän (mies) sanoi, että kun hänelle on tullut ikää, häntä ei seksi enää niin kiinnosta. Kiinnosti henkinen yhteenkuuluvuuden tunne erään toisen naisen kanssa.

"henkinen yhteenkuuluvuuden tunne"

= kiinnosti seksi uuden naistuttavuuden kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuman aikaan suhteen jatkosta ei pysty sanomaan mitään, kuten mihin se lähtee kehittymään. Jonkinlainen tabu tuntuu olevan se, että vieras sänky alkaa houkuttaa. Joissakin suhteissa pariskunnat pystyvät uudistamaan seksielämää näköisekseen esimerkiksi ottamalla kolmannen pyörän tai sallimalla sivusuhteet. Tämä ei tietenkään sovi kaikille, joillakin on heikompi itsetunto ja mustasukkaisuusherkkyys jolloin ulkopuolinen koetaan uhaksi. Ylipäätään avioliiton ulkopuoliset suhteet herättävät melko suuria tunteita varsinkin niissä, joilla asiasta ei ole mitään kokemusta. Paasataan yksiavioisuuden nimeen ymmärtämättä, että ihmiset voivat tuntea ja ajatella eritavoin kuin itse.

Vierailija
44/47 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi en eron jälkeen ole edes harkinnut suhdetta (naisen kanssa) ihan liian vaativaa ja kummallista. On kuitenkin kaksi naista, joita voin panna halutessani ja se riittää minulle

Vierailija
45/47 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi en eron jälkeen ole edes harkinnut suhdetta (naisen kanssa) ihan liian vaativaa ja kummallista. On kuitenkin kaksi naista, joita voin panna halutessani ja se riittää minulle

Sama täällä. Minä en tosin ole harkinnu miehenkään kanssa suhdetta.

Vierailija
46/47 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehestä tuli laiska.

Minä sheivasin posliiniksi, annoin suu/käsihoitoja jne ja mies jopa panosti esileikkiin. Nykyään hän luulee että kovan peniksen tökkiminen pyllynposkeen on jotenkin kiihottavaa. Ei sormeta, ei anna suuseksiä, ei mitään. Jos en ole märkä n. 30 sekunnin sisään, hän luovuttaa. 

Vierailija
47/47 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan seksiseksiseksiseksiseksi. Ei se näytä enää edes sanalta, kun niin paljon hoetaan. Yksipuoleista näkyy olevan ihmiselämä.