Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä miehiä te muut noin 4-kymppiset naiset deittailette?

Vierailija
16.01.2023 |

Olen vähän hämmentynyt, kun pitkän parisuhteen jälkeen palasin sinkkumarkkinoille. Edelleenkin minua lähestyvät pääasiassa nuoremmat miehet. Sama ilmiö oli havaittavissa 15 vuotta sitten, kun edellisen kerran olin sinkkuna.

Tällä hetkellä vanhinkin minusta kiinnostunut mies on 6 vuotta nuorempi. En vaan löydä ikäistäni tai vanhempaa seuraa, miehet eivät uskalla lähestyä tai sitten juttu jää ihan alkutekijöihinsä. Osaa tuntuu myös pelottavan hyvä koulutukseni ja työskentely miesvaltaisella alalla. Lapsia minulla ei ole.

Näitä nuorempia taas ei haittaa työurani ollenkaan, eikä myöskään ikäero tunnu olevan heille minkäänlainen este. Osa nyt on selvästi etsimässä kevyempää seuraa, mutta on joukossa myös vakavammalla mielellä olevia.
Onko tämä nyt joku psykologinen juttu, että itsevarma omillaan toimeentuleva aikuinen nainen pelottaa vanhempia, mutta kiehtoo nuorempia miehiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä etsit miehiä ? Tinderissä varmaan onkin niitä nuorempia kolleja ja baarissa .

Vierailija
2/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä alle 30v mutta kukaan mies ei tee tarpeitaan minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuli yökerhossa iskemään 25v mies (jäin yhden tapahtuman jälkeen hetkeksi siihen yökerhoon). Ei kuulema olis haitannu mun ikä, eikä lapsetkaan. :D Eikä se mies edes ollut mikään ruma, että varmasti olisi nuoremmankin voinut saada. Tapaillut olen yleensä itseäni 2-3v nuorempia miehiä. Mullakin on ollut ikähaarukkana 35-45v, mutta jotenkin vaan päätyy noiden vähän nuorempien kanssa.

Huvittaa, kun palstalla aina selitetään, että miehille kelpaa vain nuorempi nainen. Ei kyllä yhtään vaikuta siltä. Moni 40+ mies vaikuttaa kyllä aika väsyneeltä, että vaikea olis uskoa, että jotkut 20v naiset heistä kiinnostuisivat. Siinä on siis ihan tinderiäkin selaamalla iso ero, että onko mies 35 vai 45v.

Vierailija
4/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä etsit miehiä ? Tinderissä varmaan onkin niitä nuorempia kolleja ja baarissa .

Tinderistä, mutta kohtaamisia tulee myös live-elämässä. Baareissa en käy.

Vierailija
5/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 v nainen ja treffaillut parin vuoden ajan. Mun tapailemat miehet on olleet mua 12 vuotta nuoremmasta 3 vuotta vanhempaan. 12 vuoden ikäero häiritsi mua jo vähän, varmaan ulkoapäin tulevien paineiden takia. Mieluiten ottaisin oman ikäisen miehen, niin ollaan samalla aaltopituudella.

Vierailija
6/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendin mukaan pitäisi olla 100-vuotias.

Vierailija
7/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 mies  ja tapailen 57v naista

Vierailija
8/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään miehiä. Loppuelämä yksin. Ompelukoneen ajattelin hankkia.

Vierailija
9/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tuli yökerhossa iskemään 25v mies (jäin yhden tapahtuman jälkeen hetkeksi siihen yökerhoon). Ei kuulema olis haitannu mun ikä, eikä lapsetkaan. :D Eikä se mies edes ollut mikään ruma, että varmasti olisi nuoremmankin voinut saada. Tapaillut olen yleensä itseäni 2-3v nuorempia miehiä. Mullakin on ollut ikähaarukkana 35-45v, mutta jotenkin vaan päätyy noiden vähän nuorempien kanssa.

Huvittaa, kun palstalla aina selitetään, että miehille kelpaa vain nuorempi nainen. Ei kyllä yhtään vaikuta siltä. Moni 40+ mies vaikuttaa kyllä aika väsyneeltä, että vaikea olis uskoa, että jotkut 20v naiset heistä kiinnostuisivat. Siinä on siis ihan tinderiäkin selaamalla iso ero, että onko mies 35 vai 45v.

Baarissa iskemään tuleminen ei tarkoita sitä, että on deittailumielellä liikenteessä.

Vierailija
10/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa iskemään tuleminen ei tarkoita sitä, että on deittailumielellä liikenteessä.

Niin? Ei tietenkään tarkoita. Mutta hauskaa on, että olis ainakin yhdeksi illaksi ollut kiinnostunut 40v kahden lapsen äidistä. En voinut kuin nauraa. Hän kyllä arveli mun iän niin reilusti alakanttiin (olen ihan timmissä kunnossa), että tuskin vain kohteliaisuuttaan. Ei kuitenkaan perääntynyt, vaikka kerroin totuuden. Itse en ihan sellaiseen pysty, että voisin melkein olla ko. häiskän äiti :D

Mieluiten ottaisin oman ikäisen minäkin. Noissa n. 40v miehissä on vaan se vika, että monet heistä etsii kohtua, eli naista lastentekoon ja kiireellä sittenkin. Mulla on lapset jo tehty.

Vierailija
11/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten ottaisin oman ikäisen minäkin. Noissa n. 40v miehissä on vaan se vika, että monet heistä etsii kohtua, eli naista lastentekoon ja kiireellä sittenkin. Mulla on lapset jo tehty.

Ymmärrän hyvin. Lapseton tai lapset tehty-nainen kelpaisi minullekin erinomaisesti, mutta harvassa tahtovat olla.

Vierailija
12/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nää ikäeropellet.

Luonne ei heille merkitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan