Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö ihmisestä joka muuttaa tarinaa tilanteen mukaan

Vierailija
11.03.2019 |

Eli suoraan sanottuna valehtelee. Kokeilee kepillä jäätä ja sen mukaan toimii. Koskaan ei tiedä mikä on totta ja mikä valhetta.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kynnysmatto on paras?

Sellainen joka pysyy paikallaan ja palvelee.

Sit ku on lopussa niin käyttäjä on hopussa.

Vierailija
22/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Kaikki tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ei kestä totuutta, vaikka siitä olisi todisteet. Kääntää asiat. Selittää selittämistään ja aina löytyy jokin syy. Oikeuttaa tekonsa ja piiloutuu tapahtumien taakse, vika on aina muissa. Jos olet uskaltanut anella häntä kylään ja jopa pyytää vastavuoroisuutta. Hän saattaa väärentää asiat päälaelleen. Esim. Hänellä on tapahtunut jotakin ikävää SEN JÄLKEEN, kun meidän välit menivät, niin puhuu, kuinka tämä kaikki on sattunut samaan aikaan. Ja uhriutuu eikä ota vastuuta.

Muut ovat syypäitä, koska ei kestä mitään kritiikkiä. Tuli siis mieleen siskoni!

Vaatii myös lojaaliutta(esim, palstalta en saisi hakea vertaistukea anonyymisti, halveksuu) itse kuitenkin kaukana lojaaliudesta ja puhunut arimmat salaisuuteni eteenpäin.

Usein ei pysy asiassa ja välttelee. Kun todisteet on olemassa, ne sivuutetaan ja keksitään jotakin ilkeilyä viemään huomio muualle. Olisi kuitenkin viisasta kehityksen kannalta pysyä totuudessa.

Vierailija
24/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Tietää mitä?

Vierailija
25/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta itse olen sellainen, että sanon mielipiteeni vasta, kun tiedän mitä mieltä toinen on. Ja myötäilen sitten.

Siis ruskea kieli? Mielipiteesi ovat siis toisarvoisia. Eikö kukaan ole koskaan arvostanut sinua?

Tällä joka ei saa sanoa mielipiteitään, jos ne eriävät toisen mielipiteestä on ainakin kynnysmattoilu tullut tutuksi. Irtaannu narsistisista ihmisistä ja ala kunnioittaa itseäsi hyvä mies tai nainen!

Vierailija
26/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni ei kestä totuutta, vaikka siitä olisi todisteet. Kääntää asiat. Selittää selittämistään ja aina löytyy jokin syy. Oikeuttaa tekonsa ja piiloutuu tapahtumien taakse, vika on aina muissa. Jos olet uskaltanut anella häntä kylään ja jopa pyytää vastavuoroisuutta. Hän saattaa väärentää asiat päälaelleen. Esim. Hänellä on tapahtunut jotakin ikävää SEN JÄLKEEN, kun meidän välit menivät, niin puhuu, kuinka tämä kaikki on sattunut samaan aikaan. Ja uhriutuu eikä ota vastuuta.

Muut ovat syypäitä, koska ei kestä mitään kritiikkiä. Tuli siis mieleen siskoni!

Vaatii myös lojaaliutta(esim, palstalta en saisi hakea vertaistukea anonyymisti, halveksuu) itse kuitenkin kaukana lojaaliudesta ja puhunut arimmat salaisuuteni eteenpäin.

Usein ei pysy asiassa ja välttelee. Kun todisteet on olemassa, ne sivuutetaan ja keksitään jotakin ilkeilyä viemään huomio muualle. Olisi kuitenkin viisasta kehityksen kannalta pysyä totuudessa.

Mulla on tällainen sukulainen... Näitä on näköjään maailmassa enemmänkin!

Vierailija
27/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Tietää mitä?

Tuo on joku sairas, joka pelkää paljastuvansa itse. Sen tajuaa, kun ymmärtää psykologiaa.

Ter. Ammattiin lukenut vuonna -99

Vierailija
28/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen sukulainen... Näitä on näköjään maailmassa enemmänkin!

Sanoisin onneksi, jos se olisi hyvä asia. Toivotan siis kaikesta huolimatta hyvää, kaima!

Vierailija
29/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Tietää mitä?

Tuo on joku sairas, joka pelkää paljastuvansa itse. Sen tajuaa, kun ymmärtää psykologiaa.

Ter. Ammattiin lukenut vuonna -99

Höpö höpö. Muuten hyvä. Mutta olet ylimielinen.

Vierailija
30/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on ihan sairas :D Kuka pitäisi tällaisista ihmisistä? Ja sitten on tää yksi, joka kommentoi ihan kuin hänestä puhuttaisiin :D Ja kaikki tietäisi mistä puhutaan... Ap? Hakee oikeutusta käytökselleen?

Vierailija
31/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas ketju. Hae apua Ap! Näkee, että vastailet itsellesi.

Vierailija
32/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eräässä avohoitopaikassa omaksi työntekijäksi tuollaisen henkilön. Voi luoja oli raivostuttavaa.

Vierailija
33/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet, Ap!

Vierailija
34/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus  miettinyt, että jos tuntee jonkun paatuneen valehtelijan, niin pitäisikö hänen valehdellessaan sanoa ihan suoraan, että tietää hänen valehtelevan? Hän saattaisi oppia vain paremmaksi valehtelijaksi. Jos taas mitään ei sano, niin joutuu kiusaantuneena kuulemaan lisää valheita, mutta ainakin tyyppi todennäköisemmin luulee. ettei toinen tajua, eli tällä on jonkinlainen etulyöntiasema eikä pelkoa, että valheista tulee ovelampia tai että valehtelija jotenkin yrittää kostaa tai mustamaalata ihmistä, joka näkee hänen lävitseen.

Vierailija
35/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairas ketju. Hae apua Ap! Näkee, että vastailet itsellesi.

Näkee, että olet kommentoinut tänne useamman kerran.

Vierailija
36/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus  miettinyt, että jos tuntee jonkun paatuneen valehtelijan, niin pitäisikö hänen valehdellessaan sanoa ihan suoraan, että tietää hänen valehtelevan? Hän saattaisi oppia vain paremmaksi valehtelijaksi. Jos taas mitään ei sano, niin joutuu kiusaantuneena kuulemaan lisää valheita, mutta ainakin tyyppi todennäköisemmin luulee. ettei toinen tajua, eli tällä on jonkinlainen etulyöntiasema eikä pelkoa, että valheista tulee ovelampia tai että valehtelija jotenkin yrittää kostaa tai mustamaalata ihmistä, joka näkee hänen lävitseen.

Helpommalla pääset kun katkaiset välit.

Vierailija
37/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän kysymyksen!!

Onko myös röyhkeä ja sellainen, et hän jaottelee ihmiset esimerkiksi aseman tms. vuoksi?

Kirjoitatteko kenties pikkuveljestäni, joka on syntymästään asti ollut kusipää? En ole tekemisissä, koska vaikka sukuaan ei voi valita, voi valita, kenen seurassa aikaansa tuhlaa.

Vierailija
38/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku valehteli jo lapsena tarinat tai sitten hänellä hirveän huono muisti. Siis kertoi ja kertoo edelleen miten sattuu ihan tavallisia juttuja, minkä valehtelusta ei ole edes mitään hyötyä.

Vierailija
39/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääset kun katkaiset välit.

Ei mulla ole sellaiseen ihmiseen ikinä mitään "välejä" ollutkaan. Kaikkia ei vain täydellisesti karkuun pääse, koska he saattavat olla esim. jonkun sukulaisen puolisoita tms.

Vierailija
40/66 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi paska, taasko oot juorunnut musta kaikille? Huoooh, oma elämä?Oisko mitään?