Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä en saisi käydä missään ilman lapsia :(

Vierailija
14.03.2013 |

Mulla oli sisko kylässä ja käytiin 2 päivänä kaupungilla kaupoilla pari tuntia kerrallaan. Nyt mies valittaa jo toista päivää miten hän joutui olemaan "lapsenvahtina" (omille) lapsille kaksi päivää.

Tarviiko sanoa etten tavallisesti käy missään ilman muksuja. Lenkkeillä koitan vaan kun pitää ottaa muksu aina mukaan eikä hän oikein viihdy rattaissa niin lenkit jää aika lyhyiksi.

Onko muilla tällaista? Ja miten tuon miehen saa tajuamaan että mullakin on oikeus joskus poistua kotoa ihan itsekseni, en aina jaksaisi tapella asiasta :(

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 09:38"]

MIten tuollaisen kanssa on tullut tehtyä toinenkin lapsi? Sitä mä vaan ihmettelenmiten tuollaisen kanssa pitää lisääntyä toistamiseen?

[/quote]

Tätä samaa ihmettelen myös.

Vierailija
42/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten tuollaisen kanssa on tullut tehtyä toinenkin lapsi? Sitä mä vaan ihmettelenmiten tuollaisen kanssa pitää lisääntyä toistamiseen?

[/quote]

Minä ymmärrän kyllä, että haluaa saada enemmän kuin yhden lapsen. Ja tilannetta ei tavallaan auta yhtään se, että jättää toisen lapsen tekemättä. Se ensimmäinen on jo joka tapuksessa tehty sille isälle, eikä sitä isyyttä saa muuksi muutettua. Sidos tuohon kykenemättömään isään siis jo on ja pysyy. Se että tuo sidos on yhden lapsen sijaan kahden lapsen kautta, ei ole enää niin merkittävä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:49"]

Kuulostaa aika narsistiselta toiminnalta. Pelkää raukka varmaan, että löydät jonkun "paremman" kun et ota lapsia mukaan ovesta ulos astuessasi. Ikäväähän se on, erota lasten joutuessa välikäteen. Jos homma ei toimi, niin se ei toimi. Omat vanhempani erosivat ollessani 14-vuotias, sain valita kumman luokse jäin. Se ei ollut kovin vaikea valinta. Isäni omaa narsistisia piirteitä, ja sen sai tuntea niin minä kuin äitini. Siitä olen äidilleni hieman näreissäni vieläkin, ettei eronnut isästäni aiemmin. Isäni painostamana äitini teki abortin minun ollessa 7-vuotias.

Olisin nyt isoveli, ilman isäni painostusta. Lapsi antaa anteeksi sinulle, vaikka ero tulisikin. Hän ei tule antamaan sitä anteeksi, ainakaan helpolla, mikäli elätte (anteeksi nyt vain) helvetissä vielä vuosia eteenpäin. Vai että ihan kaksi päivää vahti kun olitte kaupoilla? Vautsi.

Yrittäkää nyt ihmiset keskustella asiat selviksi. Ja jos miehesi ei jousta, niin miksi sinun pitäisi?

[/quote]

Mielestäni on moraalitonta kannusta EROON! Ajattele ap:n lapsia edes! HEille YDINPERHE ON TÄRKEÄ! ISÄ ON TÄRKEÄ LAPSILLE! Ap:n pitää keksustella miehen kanssa tai jaksaa vaan mutta EI EROTA!

Vierailija
44/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

43, ap:n lapsille OLISI TÄRKEÄMPÄÄ ETTÄ AP EROAISI! Ei sellasta isää jaksa kukaan, varsinkaan, jos hän ei anna edes vauvalle ruokaa!

Vierailija
45/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki äidin on päästävä välillä vaikka vaan lenkille ilman lapsia. Mutta jos vauva on suurimman osan ajasta äidin kanssa ja imetyksellä, niin isä ei varmaan ihan samaa asiaa aja, eikä ole vauvalle sama asia kun äiti. Itsellä oli kuopus täysimetyksellä, ja se tarkoitti sitä, etten voinut minnekään lähteä tuntikausiksi ennenkuin vauva alkoi juoda myös lehmänmaitoa nokkamukista. Ja nukahtaminen onnistui vain tissille, eli jos jonnekin halusin lähteä, niin nukutin vauvan päikkäreille ja hipsin sitten...

Meillä mies hoitaa lapsia nyt ihan mielellään, kun kuopus on 1v8kk ja esikoinen 3,5v -mutta vauva-aikana menin lähes joka paikkaan vauvan kanssa, ulkomaita myöten.

Vierailija
46/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, toi kuulostaa ihan kamalalta! miten ap olet ylipäätään suostunut tuollaiseen. mies on tottunut olemaan itsenäinen, kun taas sulle on langennut koko vanhemmuus. Tuohan kuulostaa ihan yksinhuoltajuudelta. Tiukka keskustelu, ja jos tyyppi ei muutu, niin eroa.

Vierailija
47/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita miehiä löytyy ja naiset alistuu. Ihan kamalaa oli seurata kaverin elämää. Se ei voinut harrastaa mitään, koska aina piti olla lasten kanssa. Mies harrasti kyllä. Iltalenkille kaveri joutui ottamaan rattaat mukaan. Kaverin valittaessa, että haluaisi joskus yksin käydä jossakin, kun on päivätkin lasten kanssa mies Sanoi ettei se ole työtä. Vuosien jälkeen kaveri otti eron ja voi hengittää. 

Vierailija
48/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole jo lähtenyt?? Tuohan on lapsillekin ihan kestämätön tilanne!

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:54"]

Minä olen vääntänyt samasta asiasta jo pian kymmenen vuotta. Mies ei muuta mieltään ja painostus on pahentunut vuosi vuodelta. Nykyään on tilanne se, että jos lähden ulos ilman lapsia niin mies saattaa suuttua ja hävitä viikoksi. Tähän päälle tietysti vähintään toisen viikon kestävä mykkä koulu. Eilen viimeksi kävi mielessä, että mitä seuraavaksi... En taida jäädä katselemaan. Olen aivan eron partaalla. Toivottavasti ap:n tilanne ei ole yhtä paha. Minun mieheni on siis sairaalloisen mustasukkainen ja harjoittaa minua kohtaan melko rankkaakin henkistä väkivaltaa. Itsepä olen puolisoni valinnut, mutta itse myös päätän kuinka kauan miestä katselen. Harmillisinta on, että lapset eivät voi valita. Neuvona ap:lle. Älä tee lisää lapsia ennen kuin olette johonkin sopuun  päässyt ja näet oikeasti haluaako mies muuttua. Pian huomaat hylänneesi urasi ja ystäväsi vaan sen takia, että haluat pitää miehen tyytyväisenä. Sori tilitys, mutta meillä kaikki alkoi aika lailla ap:n mainitsemista asioista, eikä paremmaksi ole mennyt.

[/quote]

Vierailija
49/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 09:47"]

[/quote]

Tätä samaa ihmettelen myös.

[/quote]

Eihän tuossa esikoinen ole kerinnyt olemaan kuin 1-1,5v, ei ne ongelmat välttämättä siinä ajassa vielä kerkiä esiintymään.

Vierailija
50/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätä se sika.

Vierailija
51/51 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kierrätykseen....täällä kans ollut vastaava tilanne ja erohan siitä tuli.Ja mitä olen katunut niin sitä ettei erottu aiemmin...nyt toisella kierroksella,ihana mies joka hoitaa meidän yhteistä vauvaa mielellään.Ja jos on mitään tarvetta mun mennä omille menoille,sanoo heti et tottakai meet.Peruu jopa omia harrastuksiakin et vaan pääsen ..ja palvoo tuota mein pikkusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi