"Iltalehden lööppi: Johanna katosi unelmalomalla"
Kommentit (59)
Onko juttu oikeasti otettu pois IL:stä? Erikoinen perhe. Tietääkö joku tapauksesta? En olisi itse lentänyt suomeen jos oma lapsi katoaisi... Vaikka olisi Suomessa ollut lapsia odottamassa. Outo juttu.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 14:31"]
Jos tyttä löytyy, on todellakin aiheellista tehdä lastensuojeluilmoitus. Millainen äiti lentää itse Suomeen, kun tytär on hävinnyt? eikä edes tiedä, missä tyttö on ollut..
[/quote]
Ajattelin itse aivan samaa kun uutisen ensimmäisen kerran luin. Tietääkö kukaan keitä nämä äiti+tyttö ovat? Voisin tehdä ilmoituksen, mutta tarvitsisin lisätietoja. Ei taida riittää jos sanoo "ne iltapäivälehdistä tutut".
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 14:31"]
Jos tyttä löytyy, on todellakin aiheellista tehdä lastensuojeluilmoitus. Millainen äiti lentää itse Suomeen, kun tytär on hävinnyt? eikä edes tiedä, missä tyttö on ollut..
[/quote]
Ajattelin itse aivan samaa kun uutisen ensimmäisen kerran luin. Tietääkö kukaan keitä nämä äiti+tyttö ovat? Voisin tehdä ilmoituksen, mutta tarvitsisin lisätietoja. Ei taida riittää jos sanoo "ne iltapäivälehdistä tutut".
[/quote]
Oletko siis ihan tosissasi? Mihin helvettiin sun tai kenenkään muunkaan av-ämmän ilmoituksia tarvitaan, kun asia on viranomaisten hoidossa? Kyllä tällä palstalla on uskomattoman typerää porukkaa.....:O
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 14:33"]
Suomipissis päässyt Meksikossa pössyn, kokaiinin ja tequilan makuun ja jakaa nyt persettään kyseiset aineet rahoittaakseen. Ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa hänen kohtalonsa.
[/quote]
Kuullostaa siltä, että tyttö on itse omasta tahdostaan sinne Meksikoon jäänyt. Ihmeellisstä ja todella todella vastuutonta toimintaan sekä äidiltä että tyttäreltä. Joku kirjoitti ylempänä, että fb:ssa olisi kerrottu, että tyttö on kunnossa. Onko näin? Kumma kun iltalehdet eivät ole uutisoineet uusista tiedoista.
En muuten minäkään löytänyt alkuperäistä uutista (iltalehden oman haun kautta kokeilin).
Johanna ******
Saanks ma kysyy et kuka helvetin taliaivo on keksiny laittaa must noin ruman kuvan lehteen? Ja joo olen elossa alkaa huoliko ihmiset....
Tykkää · · noin tunti sitten ·
Mielestäni on SAIRASTA tuo "no, itepähän luotit! Ei kannata olla tyhmä". Vastuu sysätään kokonaan uhrille. Oksettavaa!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 19:48"]
Johanna kadonnut Meksikossa. Joku huumehörhö tyrkytellyt huumeita. Viimeisin Johannan kaverin saama viesti on "apua", jonka Johanna meksikosta hänelle lähetti viime maanantaina. Johanna on avoin henkilö ja helposti toisiin tutustuva nuori nainen. Saanut monia uusia tuttavuuksia meksikossa. Uskon että joku huumehörhö on hänet kaapannut. Johanna on miun hyvä ystävä. Nyt olisi hyvin tärkeää, että poliisi kävisi läpi Johannan ulkomaalaisia kavereita facebookista!
[/quote]
Minä 17-vuotiaana reilasin ympäri Eurooppaa ja tulipa Etelä-Amerikassakin käytyä. Matkalla kohtasin vaikka minkälaista hörhöä, mutta niin tyhmä en ole koskaan ollut, että jäisin sellaiseen seuraan pyörimään. Kovin naivi saa olla, että tuollainen tapahtuu. Tarkoituksenani ei ole loukata, missään nimessä, ja toivon koko sydämeni pohjasta, että Johanna löytyy, mutta tästä kannattaisi ottaa opiksi ja lapsille/nuorille kertoa, että liian luottavainen ja viaton ei kannata olla -ainakaan ulkomailla. Meksiko ei todellakaan ole mikään hiekkalaatikko eikä siellä ole kovin turvallista edes turistialueilla.
[/quote]
Onko tyttö oikeesti päivittäinen Fb sivuaan? Kuka tietää? toivottavasti maksaa omilla viikkorahoillaan paluulipun...niin noloa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:02"]
Johanna ******
Saanks ma kysyy et kuka helvetin taliaivo on keksiny laittaa must noin ruman kuvan lehteen? Ja joo olen elossa alkaa huoliko ihmiset....
Tykkää · · noin tunti sitten ·
[/quote]
Missä lehdessä tästä Johannasta on muka ollu kuva? Itse en ainakaan löytänyt.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:18"]
Mielestäni on SAIRASTA tuo "no, itepähän luotit! Ei kannata olla tyhmä". Vastuu sysätään kokonaan uhrille. Oksettavaa!
Johanna kadonnut Meksikossa. Joku huumehörhö tyrkytellyt huumeita. Viimeisin Johannan kaverin saama viesti on "apua", jonka Johanna meksikosta hänelle lähetti viime maanantaina. Johanna on avoin henkilö ja helposti toisiin tutustuva nuori nainen. Saanut monia uusia tuttavuuksia meksikossa. Uskon että joku huumehörhö on hänet kaapannut. Johanna on miun hyvä ystävä. Nyt olisi hyvin tärkeää, että poliisi kävisi läpi Johannan ulkomaalaisia kavereita facebookista!
[/quote]
Minä 17-vuotiaana reilasin ympäri Eurooppaa ja tulipa Etelä-Amerikassakin käytyä. Matkalla kohtasin vaikka minkälaista hörhöä, mutta niin tyhmä en ole koskaan ollut, että jäisin sellaiseen seuraan pyörimään. Kovin naivi saa olla, että tuollainen tapahtuu. Tarkoituksenani ei ole loukata, missään nimessä, ja toivon koko sydämeni pohjasta, että Johanna löytyy, mutta tästä kannattaisi ottaa opiksi ja lapsille/nuorille kertoa, että liian luottavainen ja viaton ei kannata olla -ainakaan ulkomailla. Meksiko ei todellakaan ole mikään hiekkalaatikko eikä siellä ole kovin turvallista edes turistialueilla.
[/quote]
[/quote]
Valitettavasti se vaan on niin, että erityisesti ulkomailla jokainen vastaa itsestään ja käyttäytymisestään. Ei todellakaan kannata olla tyhmä. Suominaiset vaan sitä eivät tahdo tajuta varsinkin, kun viina tunnetusti maistuu ja sen myötä vähäisetkin aivosolut lakkaavat toimimasta.
Ei minulta ainakaan liikene mitään huolta tai sääliä niille, jotka varta vasten sähläävät ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:18"]
[/quote]
[/quote]
Mikä VASTUU??? Kiinnostaako ketään siinä vaiheessa kun suolet on revitty pihalle tai tullut joukkoraiskatuksi, kenen on VASTUU????
Kysymys on siitä, että omaa järkeä kannattanee käyttää, eikä vaan hokea, että minulla on oikeus, minulla on oikeus. Tai voi niin tehdä, mutta tosi huonosti se saattaa päättyä.
[/quote]
Todella noloa jos on sinne tahallaan itse jäänyt ja tuollaisi kirjoittelee fb-seinälleen.. Ihan kakara taitaa vielä olla. Tuskinpa siellä Meksikossa saa kauaa oleskella viisumien yms puolesta.
Nro:lle 25 tiedoksi... Jommankumman iltapäivälehden lööpissä oli kuva tästä tytöstä, tummatukkainen oli - muuta en muista. En ostanut lehteä (enkä netissäkään selaillut), joten en tiedä, oliko lisää kuvia sisäsivuilla.
Onko Johanna löytynyt vai ei? Vieläkö kansainvälinen etsintäkuulutus on voimassa?
t. Meksikossa asuva
Uteliaana minäkin. Mikä tämä juttu oli?
Ei ole lehdissä ainakaan ollut juttua että olisi selvinnyt. Löytyykö kansainvälisesti etsintäkuulutettuja jostain netistä? Tosi outo juttu kyllä tämä "katoaminen"...
Eihän noissa ig kuvissa mitään ihmeellistä ollut. Tuollaisiahan ne on kaikki nuoret bimbot ig:ssä. Onkos tuolla tytöllö noin isot luomurinnat, sitä ihmettelen..?
Cocaine & Whores lukee topissa ja #nosecandy ...classy.
Hah mukava lukea näitä vanhoja juttuja. Tunnen myös Johannan vuosien takaa, TODELLA mukava, nauravainen ja nätti flikka. Kuten myös joku aiempi kirjoitti tutustuu helposti uusiin ihmisiin, kuten tässäkin tapauksessa. Eli siis "totuus" (tai mitä olen kaikilta kuullut) on että tapasi jonkun huumejannun jonka mukaan lähti johonkin toiseen kaupunkiin äidin tietämättä, ilmeisesti huumattiin kuitenkin ja oli puoliväkisin tämän jannun mukana. Suomeen tulon jälkeen ei näkynyt kuukausiin missään, paras kaveri kertoi että se on "ihan paskana". Kuitenkin lähti parin kuukauden päästä takaisin (oli siis melkein 18, tästä syystä äiti lähti takaisin Suomeen?) ja on nyt asunut vuoden tai kaksi tämän jannun kanssa. Kuvista päätellen aika raisua elämää, ei kai ole enää Suomessa muihin yhteydessä kuin äiti ja muu perhe. Sääliksi käy... www.instagram.com/johannaeveliiina Kuvia hänen nykyisestä elämästään :(
Suomipissis päässyt Meksikossa pössyn, kokaiinin ja tequilan makuun ja jakaa nyt persettään kyseiset aineet rahoittaakseen. Ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa hänen kohtalonsa.