Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Change verkkokaupan kokolaskuri, uskaltaako luottaa?

Kuppikoko kasvoi
11.03.2019 |

Tarvitsisin parit edulliset rintaliivit ja päädyin nettiä selatessa Changen verkkokauppaan. Liivit vaikuttavat tosi kivannäköisiltä(!) ja edullisilta - ja mieli tekisi tilata.

Olen kuitenkin lukenut juttuja että Changella on aivan omat kokoluokituksensa rintaliiveille (tosi pienet koot) ja ettei oma normikoko yleensä ole sama Changen mitoituksella. Syötin mittani verkkaupan laskuriin ja se laski minulle - yllätys - kahta kokoa tavanomaista suuremman kupin ja 5 cm pienemmän ympärysmitan.
Olen siis normisti käyttänyt kokoa 80A, laskuri tarjoaa nyt minulle kokoa 75C.

Olen sellainen minitissi, etten tarvitse kummoista tukea rinnoille enkä siksi yleensä ole jaksanut käydä liikkeessä kokeilemassa ennen ostoa. Changen kivijalkamyymälää täällä ei edes ole, eli tilaushommiksi menisi.

Onko muita suht samankokoisia (~A80) joille esimerkiksi Changen C on ollut sopiva?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyväntähden menkö luottamaan sellaisiin!!!! Millä menet kyllä metikkoon. Niin menin minä ja monta muutakin. Huvikseen mitottin kavereiden kanssa. TODELLAKIN mentiin oikeaan liiviliikkeeseen ostoksille. Ja change ei kuuli laadunsa puolesta niihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän