Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla raskaana? Milloin testi?

Vierailija
14.03.2013 |

Harrastin seksiä kaksi päivää ennen ovista. Ennen sitä tyyppi laukesi ja sitten vasta oltiin yhdynnässä. Nyt tuli mieleen, että voisinko olla raskaana, jos onkin loput tipat joutuneet mun sisään? Siis jossei kaikkea tullut ulos pumpattua ennen yhdyntää. Oviksesta on nyt viikko ja tänään mun mahaa on pistellyt oudosti, ei samalla tavalla kuin menkkoja ennen vaan ikään kuin tökättäisiin jollain. Myös toisessa rinnassa tuntui pientä omituista kipua/kihelmöintiä aamulla. Oon myös ollut todella väsynyt ja voimaton. Tuntuu että mahaa turvottaa hitosti iltaisin. Eilen mua pyörrytti ja olin varma että kohta pyörryn, en sitten kuitenkaan. Lisäksi ollut vähän etova olo. Voinkohan olla raskaana? Onko kiinnittymisvuodossa aina verta vai voiko vaan olla runsasta valkovuotoa tmv? Menkkojen pitäisi viikon päästä alkaa, eli nyt on turhan aikaista tehdä testiä, vai?
Toivoisin vastauksia pikaisesti, kiitos, sillä asia painaa mieltäni!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Unohdin lisätä että koko ajan nälättää.

Vierailija
2/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla, jos teillä ei ollut ehkäisyä. Oireetkin vaikuttaa lupaavalta, tosin minulla ovulaatiokin aiheuttaa tuollaisia oireita. 

Varmin testitulos tulee kun kuukautiset on pari viikkoa myöhässä, tosin jotkut testit antaa tuloksen jo aiemmin. Käy apteekissa tutkimassa pakkauksia ja tee testi heti kun se on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se näkyy jo testissä jos olet raskaana, eli meeppäs apteekkiin hakemaan pikapuoliin testi. Meinasitko pitää lapsen jos olet raskaana?

Vierailija
4/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla raskaana, kerran harrastitte seksiä ilman ehkäisyä (eikä se ehkäisykään aina 100% ole). Testi näyttää positiivista viim. kahden viikon kuluttua yhdynnästä, jos siis olet raskaana. Toki voi näyttää aikaisemmin, mutta jos sulla ei ole varmuutta ovulaatiosta, niin odottaisin tuon edellämainitun ajan. Siittiöt saattavat elää kohdussa pitkäänkin.

Vierailija
5/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia paljon vastauksista!

Juu ei ollut mitään ehkäisyä. Keskeytettyä yhdyntää harrastettiin (ja luullakseni jätkä ehti pois vetää). Enemmän kuitenkin mietityttää nyt kun jos olikin siittimen sisälle jäänyt vielä spermaa edellisestä laukeamisesta... Ovulaatio tuli varmasti, monista laskureista tarkastelin ja monet sanoi että juuri sinä päivänä olisi ovulaatio kun juuri tunsin jonkin verran kipuja ym merkkejä. Mietin vaan että voiko tosiaan oireita olla näin aikaisin kun oviksesta viikko vasta? Mun kierto on tosi lyhyt, 22 päivää, en tiedä vaikuttaneeko se asiaan mitenkään. 

Mikäli olisin raskaana olisi siis vahinko, mutta luultavasti lapsen pitäisin, vaikkakaan elämäntilanne ei paras ole (opinnot kesken jne)...

Vierailija
6/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi opetella käyttämään sitä oikeaa ehkäisyä. Eikö koulussa ole opetettu?

Vierailija
7/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vahinkoraskaus?? Jos tuolla tavoin mennä toheltaa niin tuon jo laskisi lapsen yrittämiseksi.

Tässä taitaa olla kyse siitä, että oikeasti haluat raskaaksi, mutta ette uskalla tehdä päätöstä lapsen hankkimisesta niin homma pon sitten tuollaista tohellusta.  Ole rehellinen itsellesi!

Vierailija
8/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä ei todellakaan ole mikään ehkäisykeino, spermaa saattaa tulla jo ennen siemensyöksyä tai vaikka siemensyöksyä ei olisikaan!

Vierailija
9/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole viisaimmillaan :/ Ja muuten, jonkun uuden tutkimuksen mukaan (googlatkaa jos kiinnostaa) kun oli erilaisten miesten touhutippanäytteitä tutkittu niin yhdestäkään ei ollut löytynyt siittiöitä. Eli periaatteessa jos vetää ajoissa pois niin raskauden mahdollisuutta ei ole!Tosin tässä mun tapauksessa minkä tietysti jälkeenpäin vasta tajusin, niin olisi voinut jäädä niitä siittiöitä vielä peniksen sisään, en tiedä... Saa nyt nähdä, varmaan maanantaina viimeistään testaan.

Vierailija
10/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei touhotipuissa varmaan olekaan, mutta kyllä spermassa on siittiöitä. Ja spermaa EI touhutippoja, saattaa erittyä jo ennen varsinaista laukeamista. Oletko koskaan kokeillut esim. vetää mieheltä käteen tai ottaa suihin, huomaat kyllä. Touhutipa on sellaista lähes kirkasta/ näkymätöntä nestettä ja sperma taas valkoista.

Paketti kortsuja kehiin vaan seuraavaa kertaa ajatellen, suojaa myös taudeilta!

Vierailija
11/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen harrastanut keskeytettyä yhdyntää vuosia ja kun viimein yritettiin tulla raskaaksi ilman keskeytystä tärppäsi toisessa kierrossa.

ilmeisesti siis keskeytetty yhdyntä toimii. mutta koska kies oli jo tullut kerran, tulee spermaa enemmän kuin jos aloittaisi tyhjästä, näin muistan lukeneeni jostain.

jos tulit tuosta raskaaksi niin se on niin tarkoitettu, todennäköisyys on niin pieni. saatat kyllä vain kuvitella oireet, koska pelkäät raskautta.

Vierailija
12/48 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus että osaa olla tyhmää porukkaa. Ensin harrastetaan suojaamatonta seksiä ja sitten tullaan internettiin ihmettelemään jotain helvetin tissikipuja.

Vierailija
13/48 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(aloittaja) Tein testin nyt aamuvirtsasta. Tuli heti kaksi viivaa, se kontrolliviiva ja viiva joka tulee jos on raskaana... Pregcheckillä testasin. Raskausviiva oli haaleampi kuin kontrolliviiva mutta viiva kuitenkin. Nyt on oviksesta 8 pv ja kiertopäivä 16/22. Aika aikaisin siis näytti jo että olisin raskaana...  Pitää varmaan ensiviikolla vielä testata uusiksi... Epäuskoinen olo mutta. Voiko tohon tulokseen nyt luottaa, mitä oon lukenut niin harvemmin tulee positiviisia tuloksia jos ei raskaana ole?

Vierailija
14/48 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet raskaana, jos tulee kaksi viivaa kerran ja suojaamatonta seksiä on harrastettu oviksen aikaan. Mutta tee nyt toinenkin testi. Kuulostaa hurjalta, että jo viikon päästä yhdynnästä näkyisi tulos.. taas ehkä sulle tulee kaksoset ja hormoonit siksi niin runsaat.

Vierailija
15/48 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harrastanut suojaamatonta seksiä aiemmin tässä kierrossa? Ovis ei välttämättä ole silloin, kun laskurit antavat ymmärtää (esim. minulla se on kiertopäivänä 18, kun taas kaikissa oppaissa ja automaattilaskureissa oletetaan sen olevan kiertopäivänä 14).

Periaatteessa herkällä raskaustestillä, joihin tuo Pregcheck kuuluu, voi kyllä saada positiivisen tuloksen jo 8 päivää hedelmöityksestä. Alkiohan voi joillakin kiinnittyä jo n. viidessä päivässä. Usein tosin viiva on tuossa vaiheessa vielä tosi tosi hailakka, ja siksi mietinkin, olisiko oviksesi voinut olla päivän pari aiemmin kuin luulet. Itse sain Pregcheckillä hailakanhailakan plussan myös 8 päivää oviksesta ja seuraavana päivänä sitten jo Clearbluen digitaalisellakin plussan (se kertoo suomen kielellä oletko raskaana, ei tarvitse tulkita viivoja). Jos Pregcheckin viiva oli selvä, luulen, että saisit muillakin testeillä jo plussan.

Sinuna testaisin vielä muutaman päivän päästä, mutta eihän siihen testiin viivaa tule, jos elimistössä ei ole raskaushormonia. Eli n. 99 % todennäköisyydellä olet raskaana.

Vierailija
16/48 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla vitsi

Vierailija
17/48 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Miksi tämä olisi vitsi? Jos ei kiinnosta antaa neuvoja tai sanoa jotain muuta järkevää niin olkaa sitten sanomatta mitään, kiitos.

Anyway, kiitos vastauksista! Kyllä luulen että ovikseni oli 8 päivää sitten, koska silloin tunsin vatsassa kipuja. Teen testin vielä vaikkapa maanantaina uudestaan, eli kiertopäivänä 19/22 vaikka Clearbluen testillä. Jos silloin saan positiivisen tuloksen, pitäisikö jo soittaa neuvolaan vai mitenkä? Ajatukset on nyt ihan sekaisin, vaikea uskoa tätä todeksi...

Vierailija
18/48 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit olla raskaana. Siemenjohtimeen ja penikseen jää niitä pikkutyyppejä, varsinkin jos ennen yhdyntää on mies tullut. Eikä keskeytetty yhdyntä estä raskautumista. 

Kokemusta on , terveisin 1 vuotiaan ihanan tytön äippä :)

Vierailija
19/48 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koulun seksuaalivalistuksessa jotain vikaa? Keskeytetty yhdyntä ei ole toimiva ehkäisykeino, ja jos olitte järkeilleet niin, että kun laukeaa ensin ja sitten menee vasta sisään, niin eipä toimi sekään. Touhutipoista voi tulla raskaaksi, samoin niistä viimeisistä ruikuista mitä tulee laukeamisen jälkeen, ja toiset ovat sitten niitä useastilaukeavia.

Vierailija
20/48 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskaudesta :) Nyt sinusta voi tuntua pelottavalta, mutta tämä tuleva vauva on teille tarkoitettu.

Joko olet kertonut tulevalle isukille?  Soita neuvolaan vasta kun kuukautiset jää tulematta, koska joskus voi tulla vääriä hälytyksiä (vaikka varmalta tuo sinulla vaikuttaa.

Minä soitin neuvolaanvasta kun kuukautiset oli kuukauden myöhässa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä