Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeille Turkuun. Mikä ois kiva ruokapaikka siellä?

Vierailija
14.03.2013 |

Oisko idiksiä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin Suomen parhaimpaan pizzeriaan Dennikseen. Sielähän kävi Beckhamitkin Suomen reissullaan (jalkaoperaatio). En itse pidä tavallisesti pizzoista, mutta nämä ovatkin niin hyviä, että maistuu. Saa myös pasta-annoksia ja muitakin aterioita esim. salaatteja. Itse tykkään siitä kantarelli-kana pastasta. Tosi hyvää on. Kanntaa tehdä pöytävaraus, koska on aina täysi.

Vierailija
2/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompikumpi Kertuista (toinen oli joku Rantakerttu ja toista en muista). Löytyy varmasti googlella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkähän se oli, joku Enkelin... tosi tunnelmallinen paikka.

Vierailija
4/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille kiva paikka on Tintå, joka ei ole varsinainen ruoka-ruokapaikka. Kaupungin paras ja tunnelmallisin kahvila on Cafe Art. Jos tarkoitus on nauttia ruoasta, valinta osuu Smöriin, jossa tosin on aika kauhea akustiikka, niin kuin useimmissa muissakin riisutusti kalustetuissa, moderneissa paikoissa (pahimpana Rantakerttu). Yoki ja Pinella olisivat myös harkinnan arvoisia. Yksi Suomen parhaista italialaisista ravintoloista on puutalossa joen rannalla sijaitseva Sergio's. Jos haluatte olla rauhassa ja syödä hyvin, suosittelen laivaravintola Cindyä, joka tarjoaa luomu- ja lähiruokaa.

Vierailija
6/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:20"]

Minä menisin Suomen parhaimpaan pizzeriaan Dennikseen. Sielähän kävi Beckhamitkin Suomen reissullaan (jalkaoperaatio). En itse pidä tavallisesti pizzoista, mutta nämä ovatkin niin hyviä, että maistuu. Saa myös pasta-annoksia ja muitakin aterioita esim. salaatteja. Itse tykkään siitä kantarelli-kana pastasta. Tosi hyvää on. Kanntaa tehdä pöytävaraus, koska on aina täysi.

[/quote]

Jep, Denniksessä käydään. Sekä ruuan vuoksi että sen takia, että se oli meidän kahden ensimmäinen yhteinen ravintolakokemus. Ja siitä on kohta 20 vuotta!

Vierailija
7/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denniksen pizzat on paskaa eikä Beckhamit käyneet siellä vaan pizzat vietiin Mehiläiseen.

Rantakerttu nyt ei oo mikään tunnelmallinen paikka. Suosittelen pikemminkin Parillaa

Vierailija
8/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintålle ääni täältäkin. Blanko on myös kiva - ei liian hieno, vaan rento (ja hyvää ruokaa).

Vierailija
9/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantakerttu saa kompin täältäkin. Me ainakin viihdyttiin :)

Vierailija
10/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 15:39"]

Denniksen pizzat on paskaa eikä Beckhamit käyneet siellä vaan pizzat vietiin Mehiläiseen.

Rantakerttu nyt ei oo mikään tunnelmallinen paikka. Suosittelen pikemminkin Parillaa

[/quote]

Treffeille Parillaan, linja-autoasemalle? Kiva paikka ja hyvä ruoka, mutta ei niin romanttinen kuin vaikka jokirannan ravintolat.

Vierailija
11/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se Parilla siinä asemalla ole, hyvänen aika. Voittaa se Kertun mennen tullen romantiikassakin.

Vierailija
12/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapellaanko täällä nyt tosiaan ravintoloidenkin paremmuudesta? :D

Vierailija
13/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Turussa, mutta menisin heti Pinellaan, jos tulisin käymään Turussa.

Vierailija
14/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trattoria Romana :)

Vierailija
15/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:32"]

[/quote]

Et ole tosissas?

Vierailija
16/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ihmeessä Blankoon, se on valittu parina edellisenä vuonna Citylehden äänestyksessä kaupungin parhaaksi ravintolaksi. Eikä ollenkaan turhaan, testattiin juuri pari viikkoa sitten perheen kanssa ja havaittiin oikein hyväksi.

Sijainti on siinä kauppatorilta Aurajoelle päin, parin korttelin päässä.

http://www.blanko.net/

Vierailija
17/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:32"]

[/quote]

Et ole tosissas?

[/quote]

Olen. Minusta siellä on erinomainen ruoka. No toki, jos jotain super romanttista etsii niin ei varmaan se ole oikea paikka, mutta siellä minä ja nettideittini ensi kertaa treffattiin ja meistä tuli pari. Riippuu nyt niistä treffeistä, mutta jos on tyyliin aika vieraan kanssa kuten meillä niin romanttinen paikka voi olla jopa ahdistava. Jos taas vaikka kaukorakkaan tapaaminen pitkästä aikaa niin sitten joku hienompi ja intiimimpi paikka.

Vierailija
18/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:36"]

Menkää ihmeessä Blankoon, se on valittu parina edellisenä vuonna Citylehden äänestyksessä kaupungin parhaaksi ravintolaksi. Eikä ollenkaan turhaan, testattiin juuri pari viikkoa sitten perheen kanssa ja havaittiin oikein hyväksi.

[/quote]

Kiinnostais tietää MITÄ söitte?

Vierailija
19/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:36"]

[/quote]

Kiinnostais tietää MITÄ söitte?

[/quote]

Söimme eri ruokia. Minä söin friteerattuja tiikerirapuja ja pääruuaksi kuhaa mustajuuri-kasvispaistoksen ja salvia-pinjansiemenvoin kera. Kuopus söi kuhaa myös. Tytär söi lehtipihvin ja oli kyllä paras lehtipihvi, mitä on ikinä eteen tullut (tytär tilaa sitä aina ja yleensä se on kuivaa ja sitkeää, mutta ei kyllä Blankossa). Mies söi alkupalaksi hummusta, oliiveja ja maalaisleipää ja pääruuaksi lampaanpotkaa bataatti-lanttupaistoksen ja punaviini-karpalokastikkeen kera.

Vierailija
20/43 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa hyvältä, kiitos Blanko-vinkistä.

terveisin toinenkin Turkusseen menevä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan