Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pino: av:n tärkeät teesit

Vierailija
14.03.2013 |

Listataan tähän av:lla toimimisen kannalta tärkeät lainalaisuudet ja ohjeet.

- Aloittaja on aina väärässä

- Asioissa on vain kaksi puolta: ääripää ja se toinen ääripää

- ...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sinä olet aina kokeneempi, viisaampi ja älykkäämpi kuin se, jolle kirjoitat

Vierailija
2/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Seksi on asia, jolla kuuluu kerskua. (" ;) ")

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kirjoitta ei ole ikinä ruma läski, vaikka vaatekoko on isompi kuin Medium

Vierailija
4/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- viitaten kohtaan kaksi: ääripäiden kuuluu taistella, muita näkökulmia ei tule ottaa huomioon

Vierailija
5/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- viestien lukeminen ei ole suotavaa keskusteluun osallistumisessa, otsikon lukeminen riittää hyvin! Ja eikun vastaamaan!

Vierailija
6/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lapsen henkinen, fyysinen, sosiaalinen ja emotionaalinen kehitys kärsii, ellei äiti hoida häntä kotona kouluikään asti

- Lapsen henkinen, fyysinen, sosiaalinen ja emotinaalinen kehitys kärsii, ellei häntä laiteta päiväkotiin vauvasta lähtien

- Kotona lapsia hoitava äiti on itsekäs, laiska ja yhteiskunnan elätti, joka tekee valinnallaan hallaa lapsille

- Työssäkäyvä äiti on itsekäs ja laiska hoitamaan omia lapsiaan (ja yhteiskunta maksaa lasten kalliin hoidon päiväkodissa), joka tekee valinnallaan hallaa lapsille

Vierailija
7/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jos joku ei tiedä/muista/välitä, että yhdyssana on yhdyssana, jokaisen itseään arvostavan akateemisen ja sivistyneen av-mamman velvollisuus on hetimiten näpäyttää asiasta

Vierailija
8/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:07"]

- Jos joku ei tiedä/muista/välitä, että yhdyssana on yhdyssana, jokaisen itseään arvostavan akateemisen ja sivistyneen av-mamman velvollisuus on hetimiten näpäyttää asiasta

[/quote]

Tarkoitat varmaankin 'akateemikon'?

Vierailija
9/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jos naisella on aviomiehen kanssa jotakin ongelmaa, syy on aina viimekädessä kuitenkin vaimossa, koska 'mitäs oli niin tyhmä, että meni alunperinkään naimisiin sellaisen kusipään kanssa'

Vierailija
10/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Muista aina miinustaa aloitus vaikkei sinulla muuta sanottavaa olisikaan. Miinustaminen on vaikuttamista!

Vierailija
11/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihmisten alapääkarvoituksesta ei voi koskaan puhua liikaa. Kanna siis sinäkin "kortesi" kekoon!

Vierailija
12/38 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- MINÄ MINÄ MINÄ

Vierailija
13/38 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 13:00"]

- viestien lukeminen ei ole suotavaa keskusteluun osallistumisessa, otsikon lukeminen riittää hyvin! Ja eikun vastaamaan!

[/quote]

Eikä se otsikonkaan lukeminen nyt niin välttämätöntä ole. Ne on yleensä niin pitkiäkin.

Vierailija
14/38 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Minä kyllä tiesin kaiken tämän jo entuudestaan

Vierailija
15/38 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Satunnaisen hoitoavun kaipaaminen tai edes hiljainen haikaileminen esimerkiksi isovanhemmilta on merkki siitä etä kirjoittaja on haukannut liian ison palan ja siihen sopii aina av:n ykköslausahdus: "Miksi hankitte lapsia jos ette jaksa niitä hoitaa" tai "ei kannata hankkia enempää lapsia kuin jaksaa itse hoitaa. Isovanhemmilla ei ole velvollisuutta hoitaa lapsenlapsiaan, he ovat omat lapsensa jo hoitaneet".

- 5-henkinen perhe syö mainiosti ja monipuolisesti, tuoreita kasviksia unohtamatta n. 50 € per viikko (ja tässä on jo pesuaineet ja lasten viikonloppukarkit mukana)  ja 400 g jauhelihaa riittää hyvin kolmeen ateriaan joista yksi on jauhelihapihvit. Jos joku ihmettelee, vastauksena on "kuinka valtavia annoksia te oikein syötte?" tai "mahdatte olla lihavia kun annoskokonne ovat noin valtavia".

Vierailija
16/38 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen akateemikko, niin kuin moni muukin AV-mamma. Meidät on vain unohdettu mainita virallisissa akateemikko-listoissa.

Vierailija
17/38 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Herratsiisus, mitä sinulla on ostoskärryissä?

Näin AV-mamma toteaa nähdessään kaupassa jollain kalapuikkoja ostoksissa.

Vierailija
18/38 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jokainen aloitus on lähtökohtaisesti provo.

Vierailija
19/38 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-On olemassa vain yksi totuus ja se on se, mitä kirjoittaja itse sanoo!

Vierailija
20/38 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kirosanoja kannattaa kayttaa viljavasti, koska niilla saa viestille painoarvoa ja lisaksi se antaa kirjoittajasta vahvan kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi