Miten usein käytät Satisfyeriä? Tai pystyt käyttämään?
Suristan ensin pienimmällä teholla jotain 5min ja sitten täysillä pari minuuttia. Paikat on hellänä tämän jälkeen pari päivää, iho ei mene rikki mutta ei paljon puutu. Käytän laadukasta liukkaria.
Eli ei todellakaan pysty päivittäin käyttämään.
Kommentit (13)
Ei ole pitkän ajan kokemusta, muutama kerta vasta. Pari kertaa tulee hyvin ja nopeasti molemmat, ja välissä siis hetkinen taukoa. Ei ole mennyt paikat rikki. En tosin ole voinut kovin voimakkaalla käyttää, kun 4 on jo tosi vahva ja 5 instaorkku. Ihana.
Eiköhän tätä lelua ole nyt mainostettu ihan tarpeeksi, arvon lelukauppiaat, vaihtakaa välillä levyä.
Satisfyerit on ihan huippuja! Toimii eri periaatteella kuin perinteiset vibrat. Niitä on montaa erilaista. Toimii minulla. Itse asiassa ei ole enää juuri muita leluja käytössäkään.
En myy niitä enkä ikävä kyllä omista osakkeita firmasta tms. :D
N50+ kirjoitti:
Satisfyerit on ihan huippuja! Toimii eri periaatteella kuin perinteiset vibrat. Niitä on montaa erilaista. Toimii minulla. Itse asiassa ei ole enää juuri muita leluja käytössäkään.
En myy niitä enkä ikävä kyllä omista osakkeita firmasta tms. :D
Vastaatko vielä alkuperäiseen kysymykseen
Pystyn käyttämään joka päivä jos haluan, parikin kertaa. Liukkari auttaa. Jos älyttömän pitkä sessio olisi niin voisi kipeytyä.
Mielestäni ne voimakkaammat tehot on huonoja, tuntuu enää pelkältä normivibralta. En välitä vibroista enää lainkaan kun löysin tämän tyyppiset lelut.
Ainoa hankaluus on näiden lelujen malli. Tilaa vieviä ja isoja, ovat tiellä eli vaikea käyttää yhdessä, ja se on kuitenkin ihan parasta. Joo ja yhdessä käytettäessä nämä ei myöskään pysy ihan helposti juuri siinä, missä pitää.
Yksin käytettäessä kyllä aivan paras lelutyyppi toistaiseksi.
Pitikin mennä katsomaan kun Satisfyerilta on tullut jotain uutuusmalleja. Heh. Lelulaatikkoon lisäystä.
Tarkoitatko tätä Pro 2 mallia ? https://www.cattysparty.fi/tuote/satisfyer-pro-2-next-generation-kohutt…
Mie onnistun kyllä 3 orgasmia saanaamaan, sen jälkeen jo puutuu. Pienempää matkaversiota tykkään käyttää miehen kanssa yhdessä :)
Ja tosiaan joka päivä tai joka toinen päivä käytän. Enempi tosiaan tätä Traveller mallia, joka mahtuu klitorikselle paremmin yhdynnässä eikä ehkä ole niin vahva ''imuinen''
https://www.cattysparty.fi/tuote/satisfyer-pro-traveler-klitoriskiihoti…
Äh, tuo matkamallihan on juuri huononmallinen kun työntyy toi kulma sen päässä pitkälle pillua, siis vaginaa, kohti. Ei mahdu naimaan tai samalla imeen pillua.
Kirjoitteleeko cattysparty muuten itselleen? Koskaan kuullutkaan tosta firmasta ennen tätä ketjua.
N50+ kirjoitti:
Äh, tuo matkamallihan on juuri huononmallinen kun työntyy toi kulma sen päässä pitkälle pillua, siis vaginaa, kohti. Ei mahdu naimaan tai samalla imeen pillua.
Kirjoitteleeko cattysparty muuten itselleen? Koskaan kuullutkaan tosta firmasta ennen tätä ketjua.
Menepäs Matti pois naisten ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Menepäs Matti pois naisten ketjusta.
Et oo tainnu käydä tällä palstalla kovin usein? Oon kirjoitellut täällä ehkä vuoden verran samalla nimimerkillä ja luulen, ettei monelle oo epäselvää, että oon rakastunut, suhteessa oleva nainen joka tykkää seksistä TODELLA paljon.
Noi on just hankalia joiden päässä on toi "uloke". Olikohan se yksi uudempi malli Pro + Vibra jossa ei ole, semmonen valkoinen, mutta se taas on hirveän korkea joten edestä päin naidessa hankala.
N50+ Ei suostu jostain syystä vastaamaan tämä sulle.
Mutta mulla tosiaan enempi kokemusta että yhdyntä tapahtuu takaapäin, ja samalla tuota käytetään.
Joku pieni malli ois kyllä paras. Voisivat kehitellä :D Varsi normaalissa turhan massiivinen.
Vaikka joka päivä kerran kaksi.