Sara Siepin ulkomailla ramppailu
Luulin että Sieppi laittoi throwback kuvan vanhasta reissustaan instaan mutta olikin taas reissussa :D Eikö siitä ole about viikko kun saapui Meksikosta. Päällimmäinen kysymys, miten se jaksaa? Mua ahdistaisi olla kokoajan jossain pois kotoa, koti on paras. Sieppiä ilmeisesti ahdistaa olla kotona, tulee vain mieleen. Tiedän , tuo on pr-reissu mutta mitä hän mainostaa? Edesvastuutonta asennetta ainakin kun mietitään maapallon nykytilaa.
Kommentit (23)
Minuakaan ei paljoa näkisi Suomessa mikäli pystyisin tekemään töitäni etänä Suomeen. Antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä. Sieppi on nuori, terve ja tulotaso mahdollistaa matkustelun, tuossa vaiheessa tuleekin mennä jos on sellainen olo kun vielä pystyy.
näyttää yksinäiseltä tuo Sara, itse voisin ottaa hänet hoiviini kun kerta jo näin unta tällä viikolla Sarasta.- loppuu se kimallus ja laukkujne ostelu, naiseksi vaaan ja raskaaksi ja perheen äidiksi ja kasvattamaan vaikka lampaita tai orpolapsia Aasiaan
Vierailija kirjoitti:
Anna muiden elää miten haluaa ja keskity sinä omaan elämääsi. Kyllä itseänikin pettämisen ja eron ym. jälkeen ahdisti olla kotona yksin ja ihan helvetisti ahdistikin. Olisin varmasti matkustellut yhtä lailla jos mahdollista olisi ollut.
Kannattaisko hankkia terapeutti jos ainoa keino on paeta arkea. Dille.
Alkaa vaan tytöllä olla hermot riekaleina kun haastattelussa alkaa itkemään . En vain tajua miksi itkee, kun itse on tämän "ammatin" itselleen valinnut. Kait nyt jokainen järkevä ihminen tajuaa, että arvostelua sataa niskaan. Vaikkakin hän tissiheruttaa usein saadakseen ihasteluja, kaikkia ihmisiä niillä ei voi vain miellyttää.
Se ei ole vieläkään päässyt eroon Roopesta, tai siis sen suhteen tylystä lopusta.
Sara on nyt vähän hukassa tunteiden suhteen.
Aika auttaa :)
Mulle on ihan sama paljon se ulkomailla reissaa. Maria Veitola taas on narsisti jolle voisi laittaa vaikka esteen tavata ihmisiä ja traumatisoida muita!
Päällimmäinen kysymys nimenomaan, miten kukakin jaksaa ja mitä?
Hän jaksaa matkustaa, jaksaisin minäkin jos olisi varaa. Sinä jaksa päivitellä muiden edesottamuksia, noh itse en jaksa mutta olenkin enimmäkseen kiinnostunut vain omista asioistani.
Enemmän arvostan ihmisiä, jotka eivät muiden jaksamisista kylillä huutele, tulee vähän semmoinen pahansuopa fiilis semmosesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama paljon se ulkomailla reissaa. Maria Veitola taas on narsisti jolle voisi laittaa vaikka esteen tavata ihmisiä ja traumatisoida muita!
Miksi Maria sitten sanoo olevansa herkkä ja väärinymmärretty?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vaan tytöllä olla hermot riekaleina kun haastattelussa alkaa itkemään . En vain tajua miksi itkee, kun itse on tämän "ammatin" itselleen valinnut. Kait nyt jokainen järkevä ihminen tajuaa, että arvostelua sataa niskaan. Vaikkakin hän tissiheruttaa usein saadakseen ihasteluja, kaikkia ihmisiä niillä ei voi vain miellyttää.
No helkkari! Ihminen saa itkeä, huutaa, raivota jos häntä loukataan! Mä vihaan salakavalia ihmisiä jotka käyttävät toisten herkkyyttä hyväksi.
Toivon että tolle Veitolalle ei kukaan enää tarjoa töitä. Ihmisen kunnioitus ja toisen asemaan asettuminen vaatii joiltakin paljon.
Hassua että itkee iltapöllöissä että miehet pitävät häntä Suomen vittumaisimpana naisena. Minäkin osaan olla älykäs, mutta tiedän milloin toista ei loukata.
Veitola on kiusaaja!
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen peukkua tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Maria sitten sanoo olevansa herkkä ja väärinymmärretty?
Narsistit ovat herkkiä, ja kokevat aina olevansa uhreja
Millähän lie lainarahalla matkustelee :)
Vierailija kirjoitti:
Ai hermot riekaleina?? No vähemmästäkin? Ei kukaan ole valinnut sairaiden ihmisten ryönää, ei varmasti edes Sara. "Kyllä pitää kestää kun itsensä sinne tyrkylle omasta valinnastaan laittaa". Ei pidä, kenenkään ei pidä alistua kiusaamiselle ja huonolle käytökselle. Se, että satuttaa, kertoo ihmisyydestä ja tunteista. Se, että nauttii toisen tilanteesta, taas kertoo vaan kusipäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna muiden elää miten haluaa ja keskity sinä omaan elämääsi. Kyllä itseänikin pettämisen ja eron ym. jälkeen ahdisti olla kotona yksin ja ihan helvetisti ahdistikin. Olisin varmasti matkustellut yhtä lailla jos mahdollista olisi ollut.
Kannattaisko hankkia terapeutti jos ainoa keino on paeta arkea. Dille.
Vaikutatpa hurmaavalta ja empaattiselta ihmiseltä. Miten se on sinulta pois jos joku muu ajattelee matkustelun auttavan pahimman yli? Kaikilla on omat selviytymiskeinonsa kriisien kohdatessa ja se ei tee kenestäkään sen "dillempää".
Mistäköhän Veitola ja Enbuske ovat riitantuneet? Eivät enää seuraa toisiaan ja Enbuske piruili Veitolasta kolumnissaan.
Miten se matkustelu nyt niin rankkaa on?
Lapseton ihminen jolla ei ole vastuuta muusta kuin itsestä. Varsinkin löhölomalla voi vaan maata altaalla, rannalla tai vaikka hotellihuoneessa ja nukkua ilman stressiä.
Jos olisin lapseton ja töideni puolesta pääsisi reissaamaan usein niin tottakai käyttäisin tilaisuuden hyväksi.
Nauttikoon elämästä sinkkuna ja on vielä nuori ja kauniskin.
Voi kun itse nautin villistä sinkkuvuodesta kamalan suhteen jäljiltä. Lujaa meni mutta näin kymmenen vuoden jälkeenkin voin sanoa että se oli elämäni paras vuosi ja kesä!
Vaikkei elämässäni nytkään vikaa ole.
Itsekin matkustelisin jos olisi mahdollista, sen sijaan että vain homehtuu kotona.
Vierailija kirjoitti:
Murmur är inte bra.
Veitolan ä i t i? N ar?