Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi taas lehmänä OV.

Vierailija
18.05.2006 |

Voi helvatan helvata. Anoppi taas osoittaa mieltään oikein kunnolla! Menee niin taas maku siitä lehmästä! (anteeksi kielenkäyttöni). Tempauksia takana vaikka ja mitä. On viisikymppinen, kerjää huomiota kuin lapsi ja jos ei saa haluamaansa manipuloi ja ei soita ei pukahda eli loukkaantuu näkyvästi.

HUOH. olen pitkän työttömyyden jälkeen saanut kaksi työmahdollisuutta jotka 99% varmat. Anopilla oli juuri juhlat, jolloin mihen kanssa muistimme lahjalla. Niin naurettavaa kuin tää onkin, äitienpäivänä joka oli puoltoista viikkoa juhline jälkeen, VAIN MIES SOITTi ja onnitteli, en minä. Siitä on nyt nöpsähtänyt. Tietää työjutustani, ei soita, ei viestiä ei mitään vaikka omia asioitaan soittelee päivittäin.. Tämä ihminen on NIIN RAIVOSTUTTAVA ja häntä lukee kuin avointa kirjaa..

en kyllä aio soittaa... ajatelkaa, 50v ihminen lapsen tasolla. Häntä pitää muistaa nimipäiviä myöten kaikki kissanristiäiset ja sitten hän sivuuttaa tälläisen pikkujutun kuin työpaikan olankohautuksella :((((((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITELLA, EI VAHINGOSSAKAAN...

inhotttavaa :(

ap

Vierailija
2/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on kuitenkin iloinen, että sait työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan teistä oikein on se lehmä joka märehtii asioita...

Vierailija
4/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän hän ole äitisi eikä isoäitisi... Työpaikan johdosta onnittelen kyllä puolituttujakin....

Vierailija
5/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukka!

Vierailija
6/6 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mieshän tietenkin, samoin mahdolliset lapset, mutta miksi ihmeessä miniä?