Te, joilla teitä kauniimpia ja hyväkroppaisempia ystäviä..
Häiritseekö teitä esim. yhteisissä illanvietoissa tai muualla se, kun miehenne jollain tavalla kuolaa/ihailee näiden naisten ulkonäköä?
Kommentit (28)
yhtä ystävääni en halua lähellekkään miestäni, kun on " vampannut" minulta aiemmin miehen..siis itse ei muka ollut kiinnostunut, mutta niin vain exäni jätti minut, kun yhtäkkiä rakastui ystävääni..
Pyrin kiinnittämään omaan ulkoiseen olemukseeni huomiota ( vaikka ylipainoa onkin) ja minun puolestani muutkin saavat pitää itsestään huolta ja näyttää hyvältä. Olemme myös mieheni kanssa puhuneet tästä, että ulkoinen kauneus on vain kuori ja sillä ei lopulta ole merkitystä henkilön ihmisyyden kannalta. Tällaisia olen pohdiskellut, mutta en muutenkaan osaa kadehtia ihmisiä, se on minusta outoa...
sä vaikutat tasapainoselta tyypiltä. tommoset ihmiset on mukavia. mä en sellanen kyllä ole, mutta tiedän että tollasten kanssa viihtyy.
niin joo kyllä kadehdin jos toinen nainen on seurassa mun mielestä jotenkin parempi kuin mä...hmm...siis omaa just jotain selasta mitä mä pidän tosi hienona tai kauniina ja haluisin itsestäni nimenomaan sellasta löytää. ja usein se on just ulkoista kauneutta...
mun mies kyl osaa käyttäytyä ja varoo visusti kuolaamasta mun ollessa mukana. pakko sen on joskus ees jotain naista kuolata (kun en oo mukana), koska onhan se ihminen.
kuolaanhan mäkin, enkä tosiaan sillon kun mies on mukana. se ois tosi loukkaavaa
Olen ajatellut, että se johtuu tästä " maalaisuudestani" tai paremminkin ehkä maanläheisyydestäni ja sellaisesta tavallisuudesta. Toivottavasti tuollaisella tasapainoisuudella ja kohtuullisella itsetunnolla on myös tekemistä sen kanssa että minun kanssani on hyvä olla :)
-14-
Itse olen tällä hetkellä homssuinen kotiäiti.
Kaverini kehuu aina tavatessamme ulkonäköäni miehelleen. Sanoo jotain tyyliin " eikös sunkin mielestä x ole hyvännäköinen. Voi että mä olen kateellinen!" Yleensä kaverin mies menee yhtä vaivaantuneeksi tästä kuin minäkin ja ynähtelee jotain vastaukseksi. En kyllä ymmärrä, miksi kaverini tekee tällaista...
Hän on mielestäni kasvoista kaunis, mutta on todella laiha, liian laiha. Myös mieheni mielestä liian anorektinen, joten mies ei häntä katsele sillä silmällä, mutta minä ihailen muuten hänen kauneuttaan. Tämä ystävä on erittäin ulkonäkökeskeinen ja toisaalta hänellä on heikko itsetunto. Miesten pään kääntäminen tuntuu olevan tapa, jolla yrittää itsetuntoaan parantaa. Hän kalastelee huomiota myös mieheltäni, mm. esiintymällä ' vahingossa' alusasussa. Ärsyttävää on, todella. Ei sillä, että pelkäisin mieheni hänestä innostuvan, vaan ystävyytemme takia.
Mun ystävä " unohti" joskus meillä yötä ollessaan laittaa aamulla vaatetta päälle. Siinä se sitten keikisteli mun puolisolle pikkuhousuissaan ja rintaliiveissään tyytyväisenä.
Ei mies siltikään ruvennu tuijottelemaan ja kuolaamaan. Eipä silti, että hän ois ollu mua paremman näkönen ym. vaikka niin saatto kuvitella. ; )
Ärsytti vain se, miten ilmeistä huomion hakeminen mun puolisolta oli.
Että hohhoijaa.