Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit sensuroimatta sanoa ihan mitä vain,

Vierailija
13.03.2013 |

niin kenelle sanoisit ja mitä?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vaimolleni, että hänen kroppansa on kauhean näköinen ja hänen epäseksuaalisuus häiritsee minua todella todella paljon.

Vierailija
42/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikenisin kuin muuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin jokaiselle vastaantulijalle jolla turkista päällä todella provosoivan ja sydäntäsärkevän luennon siitä miten mieletön kärsimys niihin liittyy.

[/quote]

aaaah, kyllä ne sen tietää ja se on laillista pitää turkkia. Vastustan turkistarhausta nykymuodossa, eläinten täytyisi saada olla vapaassa tilassa metsässä, 3 hehtaarin aitaus. kaikki häkit pitäisi kieltää. eläimen pitäisi saada normaaliravintoa ja saada elää normaalipituisen elämän. 

Pois silmistä, pois mielestä. Suomessa tarhaus lopetetaan, mutta asiakaskunta on vakio/kasvava, tuotanto menee "kehitysmaihin", siellä kohdellaan ihmisiäkin julmasti, ...voi eläin parkoja.

Vierailija
44/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin sille usein samassa aamujunassa olevalle naiselle: Tee noille pitkille luomikarvoille kasvoillasi jotakin!

Vierailija
45/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehen ex-vaimolle, että yritäpä vähitellen tajuta, ettei mies ole palaamassa luoksesi. Hänellä ei myöskään ole velvollisuutta elättää sinun tytärtäsi, mutta tekee sen lapsen takia. Hän tapaa lapsia heidän itsensä takia, ei siksi, että sinä saat vapaapäiviä. Olet itsekäs akka, kun roudaat puoliväkisin jopa vatsataudissa olevat lapset tänne meille, vain jotta sinä saat vapaapäivän. Edunvalvoja sulle pitäisi määrätä, pysyisi raha-asiatkin kurissa. Säälin lapsiasi, että ovat moisen äidin saaneet.

Vierailija
46/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin uskoin, että olen biseksuaali ja se "mahdollistaa" minulle onnellisen avioliiton rakastamani miehen kanssa. Nyt alan olla varma, että en ole lainkaan kiinnostunut miehistä, en halua miehiä. Olen varmaankin lesbo, joka elänee hyvän ja tasaisen mutta tältä osin valheellisen elämän. Miehelleni: Rakastan sinua valtavasti, mutta en intohimoisesti vaan niinkuin ystävää. En silti koskaan jätä sinua ja lapsia, olette liian tärkeitä. Valinnan tilanteessa en sitten kuitenkaan pidä omia emotionaalisia tai seksuaalisia tarpeitani tärkeämpinä kuin sitä, että teidän elämänne ei järky.

Vierailija
47/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni, että turha valittaa imetyksen epäonnistumisesta kun itse annoit periksi parin päivän yrittämisen jälkeen.

Miehelleni, että inhoan hänen päätöntä vouhkaamistaan.

Entiselle koulukiusaajalleni, että en ole pahoillani hänen lihomisestaan, epäonnistuneesta parisuhteestaan tai matalasta koulutuksestaan.

Vierailija
48/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin kaikille, jotka syövät ja puhuvat samanaikaisesti, että suu kiinni ja en halua nähdä ruokaasi suussai. Yöks. Älkää siis ihmetelkö enää miksi käyn niin usein vessassa kun tulette lounastamaan minua vastapäätä. Koska en pysty katsomaan kun pureskelette suu auki ja puhutte minulle samanaikaisesti.

Vierailija
49/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kavereille kertoisin mielelläni mitä mieltä olen heistä ja tavasta pyöriä minun asunnossani jatkuvasti ryyppäämässä,sotkemassa jne. Yleensäkin ärsyttäville ihmisille tekisi mieli sanoa suorat sanat mutta jotenkin en kehtaa,olen vain kylmän kohtelias.

Vierailija
50/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin lapseni harrastustoiminnassa kukkoilevalle ja terrorisoivalle äidille että hänen apuaan ja neuvojaan ei enää kaivata, kukaan ei jaksa toimia sinun kanssasi.

Sanoisin ystävälleni suoraan mitä mieltä olen hänen kasvatusmetodeistaan, jonka tuloksena heillä on kaksi avutonta äitinsä punteissa roikkuvaa tyttöä (12 ja 9v). Sanoisin myös vieläkin selvemmin mitä olen jo sanonutkin hänelle, eli miksi ihmeessä hän roikkuu liitossa miehen kanssa joka kontrolloi hänen kaikkea tekemisitään ja menojaan. Hän ei ole siinä onnellinen, mutta ei osaa lähteä poiskaan.

Toiselle  ystävälleni kertoisin että en jaksa kuunnella hänen ainaista jaaritteluaan tyttärensä urheilusuorituksista. Joo, urheilee SM-tasolla joukkueurheilussa ja on saavuttanut jo kaksi mestaruutta, mutta rajansa on silläkin hehkutuksella.

´Työpaikkani toimitusjohtajalle sanoisin että en arvosta häntä ihmisenä lainkaan, enkä pidä hänen henkilöstöpolitiikastaan.

Vierailija
51/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 45! Ajelin juuri miehen trimmerillä noi taas kasvaneet karvat. Junassa nähdään.

Vierailija
52/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 52! Mutta olet väärä karvaluomekas. Tämä kyseinen nainen ei niitä karvojaan aja :) -45-

Vierailija
53/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai jaa, "etätyöpäivä"..? Joo, kalenterissasi lukeekin, että lapsen muskariesitys on kymmeneltä ja muutakin yksityistä asiaa on tekeillä "etätyöpäivänä". S---nan lehmä, päätä jo, haluatko olla kotirouva vai käydä töissä! Täällä muut joutuu ylitöitä painamaan kun sä esität etätyötä!"

On todella paskaa olla töissä paikassa, missä kaikilla on pieniä lapsia ja koko ajan on joku poissa "lapsi sairas" "toinen lapsi sairas" "no nyt mä sain sen taudin!" jne jne.

Vituttaa olla työnantajan roolissa, aivan perseestä, koskaan en palkkaa enää kutemisikäisiä ihmisiä. "Mistä tuntee vakinaistetun naisen? Positiivisesta raskaustestistä."

Vierailija
54/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin nrolle 30, että kaikki eivät ole lihoneet ahmimalla hiilaripaskaa ja pizzaa.

Minkäs teet, yritän tässä juuri saada itseni kuntoon ennenkuin 50 on mittarissa.

Vierailija
55/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle teknisen työn opettajalle toivoisin neliraajahalvausta, jotta pysyisi poissa koulusta, eikä pystyisi tekemään työtään! Hänen lapselleen toivoisin tuberkuloosin ja tulevaisuudessa opettajan, joka olisi lannistava ja epäreilu!

Nämä asiat haluaisin kertoa ko tapaukselle

Vierailija
56/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja arvostan sinua ihan mielettömästi, mutta joskus toivoisin että sinulla olisi hieman enemmän mielenlujuutta. Aloittaisit sen liikunnan, etkä vain puhuisi siitä. Tekisit sen rempan loppuun, etkä vain puhuisi siitä. Laihduttaisit, etkä vain puhuisi siitä. Vaikka pidän sinua edelleen komeana, olisin kuitenkin sisimmissäni tyytyväinen, jos vähän tiputtaisit painoasi.

Vierailija
57/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin eräälle työkaverilleni että hän on täydellisintä mitä voisin saada. Tapailimme joskus hetken ja sattumalta päädyimme myöhemmin samaan työpaikkaan. Sanoisin että vaikutin tapaillessa etäiseltä ja kiireiseltä koska pelkäsin ihastuvani liikaa. Sanoisin että hän on älykkäin ja sisältä kaunein tuntemani ihminen. Sanoisin että tunnen hänet sielunkumppanikseni ja että tekisin mitä vain, jotta saisin antaa itselleni luvan rakastua häneen. En vain uskalla. Ja tässä välissä olen ehtinyt löytää jo miesystävän. Hänellekin pitäisi kai samalla sanoa jotain...

Vierailija
58/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin anopilleni, että en jaksa aina kuunnella hänen valitustaan. Hänellä on keskivaikea masennus ja ei varmasti elämä ole helppoa, mutta siellä käyminen on raskasta, kun mistään muusta ei ikinä puhuta.

Vierailija
59/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kaverille numero 1: oikeasti, kaksivuotiaasi on 07:30-16:30 päiväkodissa ja sinä olet kotona, että voi jumalauta! Ryhdistäydy, nainen! Miehesi vie ja hakee lapsen, ja sinä olet kotona "miettimässä tulevaisuutta" eli päivität blogia ja lihot. Olet laiska. 

Kaverille numero 2: Se, että sinun äitisi ei pystynyt (?) imettämään, ei tee sinusta huonoa imettäjää. Jos annat vauvalle korviketta heti, kun tämä vähän ihmettelee rintaasi niin ei mikään ihme, että imetys ei ala sujua. Ja se, mitä sanoit on typerintä mitä olen ikinä kuullut: ei mun äidiltäkään tullut maitoa niin ei multakaan tule, äiti sanoi että anna korviketta mieluummin. 

Kaverille numero 3: Minua oikeasti loukkaa se, että kun itse yritän laihduttaa ja liikkua (ja se on välillä haastavaa koska jostain syystä olen sairaan väsynyt välillä) niin sinä tulet nauramaan viereen että "hehheh, eikö onnistu?" Hehheh. Mene kuule syömään niitä sipsejäsi ja lihomaan vielä lisää ja annan minun edes yrittää!

Vierailija
60/79 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 15:21"]

"Ai jaa, "etätyöpäivä"..? Joo, kalenterissasi lukeekin, että lapsen muskariesitys on kymmeneltä ja muutakin yksityistä asiaa on tekeillä "etätyöpäivänä". S---nan lehmä, päätä jo, haluatko olla kotirouva vai käydä töissä! Täällä muut joutuu ylitöitä painamaan kun sä esität etätyötä!"

On todella paskaa olla töissä paikassa, missä kaikilla on pieniä lapsia ja koko ajan on joku poissa "lapsi sairas" "toinen lapsi sairas" "no nyt mä sain sen taudin!" jne jne.

Vituttaa olla työnantajan roolissa, aivan perseestä, koskaan en palkkaa enää kutemisikäisiä ihmisiä. "Mistä tuntee vakinaistetun naisen? Positiivisesta raskaustestistä."

[/quote]

En käsitä työnantajaa joka antaa alaisen noin pompotella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä